Yhtiöjärjestyksessä (linkki) on kaava lunastushinnan laskemiseksi kun joku saa haltuunsa 33.3 - 50 % Nokian osakkeista.
Koska speklantit ostavat nokiaa niin 2-3 euron hintaan ostaneet saanevat omanasa pois. Enemmän maksaneilla alkaa nyt jännät ajat.
http://web.nokia.fi/NOKIA_FINLAND_50/Nokia/About_Nokia/Corporate_governance/Articles_of_assosiation/Nokia_Oyj_yhtiojarjestys_%2020100514.pdf
Nurkkaustilanteessa mennään melkein nykyhinnoin
....................
1
150
Vastaukset
- Nyt mennään
Flopin tehtävänä on ainoastaan pitää kurssi mahdollisimman alhaalla ja tärvätä kassa. Jotenkin tuntuu, että JPMorganinkin viime aikaiset vaiheet liittyy tähän asiaan jollain lailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884