Mene Googleen ja hae sivu Etra-liito Viini Raamatussa. Siellä saat lukea aiheesta. Odotan kommentteja tästä vihkosesta.
Siunausta kaikille
Viini Raamatussa Googleta sivut
3
<50
Vastaukset
- 20+2=22
Ja taas "raittiuteen" pyrkivät opettavat epäraitista oppia. Te helluntailaiset ette näe ehtoollisviinissä Kristuksen veren, vaan viinaryypyn. Siksi te paasaatte "raittiudesta", vaikka ette ole uskossanne raittiita.
Mikä Jumalan pilkkaaja sinäkin olet, kun lähdit tätä saa'tanallista oppianne jälleen julistamaan? No, tämähän on helluntailaisten foorumi, ihmekö tuo.
Viini on aina ollut viini, nektari on ollut enemmänkin mehua. Siunattuna, Herran Pyhällä Ehtoollisella, se kuitenkin on Jeesuksen uhriveri. Mehu ei sitä ole, se on vain mehua, eikä hengellisesti ketään hyödytä. Teidän oppinne on Jeesuksen uhrin kieltävää, sitä alentavaa, herjaavaa ja mielellänne sen mitättömäksi tekevää.
Jos teille alkoholi on ongelma, ettekä osaa erottaa sitä Herran verestä, ette ole Raamatun mukaan edes kelvollisia tälle aterialle, vaan Jumalan pilkassanne jopa kirottuja.
Juutalaisuudessa on aina nautittu rabbiinien siunaamaa viiniä, veren merkkiä.
Luuloteltu "hurskautenne" ei Jumalan edessä ole teille siunaukseksi, vaan kiroukseksi.
Tehkää parannus, jos vielä ehkä saatte anteeksi syntinne. - body
Minun ei tarvitse mistään lupia hakea,.
Otan viiniä tai väkevää silloin kuin niin katson ja siihen en lupia tarvitse.
Juovuksissa en ole koskaan ollut ja luulen etten koskaan tule, sillä juopuminen ei kuulu minulle.
Lapset tarvitsevat lupia, mutta ne ajat olen jo sivuuttanut. - Iloinen vaeltaja!
Kiitos hyvästä ja mielenkiintoisesta artikelista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770