Miten voi Sepon Halpa-halli myidä jauhelihaa vaivaisella 4 eurolla per kilo.
No tästä on jo aikaa, mutta tarjous oli aika mieletön.
Halvinta lihaa
13
892
Vastaukset
- lihan himo
Sitä on niin monenlaista, sitä jauhelihaa. En ole kyseisessä kaupassa käynyt, mutta porsaan jauheliha ja muu porsaanliha on tosi halpaa missä liikkeessä tahansa. Muistan esim. viime kesän, jolloin sai ulkofilettä ostaa lidlistä 5e/kg, melkein koko grillikauden.
- halpaa lihaa
Minä sain naudan sisäfilettä kotimaista 4€ kilo
- turisti
mä en saanu rahallakaan lihaa kun vaaka oli kiinni kello 20.08 nenän edessä ne oli mutta laitettiin ennemmin yö säilöön kun mulle pakettihin.
- niin342432123
ei ne työntekijät sielä asu, kotia on kiire.. :P
- Jauhettua mössöä
Nyt saa (vielä huomenna eli 13.6. asti) tuolta kaupunginmarketista jauhelihaa myös erittäin halvalla.
Ilman Plussakörttiä on hinta: 5,48/kg, mutta Plussakortilla saa "lihaa" ostettua hintaan 4,48/kg
On Euro Shopper merkkistä, että taisi muuten olla ensimmäinen kerta kun ostin tuon merkkistä jauhelihaa elämäni aikana.
Paistamisessa kyllä käyttäytyi vähän erilailla tuo liha. Oli helmommin mössöksi menevää kuin se jauheliha, mikä on jauhettu valvovien silmien alla oikeasta lihasta.- Korjaus
Korjauksia:
helmommin = helpommin
- lihan himo
Työkaverini, joka oli ollut pienessä sekatavarakaupassa myymässä 90 luvulla kertoi, että esim rikkimenneitä kananmunia ei heitetty kompostiin, vaan ne jauhettiin aina jauhelihaan, eikä kukaan huomannut mitään. Näin ei varmaan tehdä enää, ei ainakaan isoissa marketeissa, sillä jos he kärähtävät tällaisesta, niin ei ole enää ostajia muullekkaan tavaralle.
- Maakaasupää
Sepon-Hallis hyvä lihatiski!
- Lihaa piiloon
Tallinas on parempi ja sielä on tiukkaa lihaa, ei mitää ylikypsää Tapolaa.
- Homottaako.com
Tappi ja Seppo tietää kuinka lihaa pannaan piiloon...
- Pitäkää kiirettä
kinkut loppuu! Kannattaa kumminkin kaiken tämän kovan kiireen keskellä ihailla Sokkarin joulukuusta siinä eteisessä...ilman ostospakkoa.
- Kauhajoen komein
kuusi se on!!!!!!!
- Holmessin Jussi
Tallinassa on aika sopivat hinnan paikallises lihatiskillä ja hoito on hyvä, ne plikat ei pihtaa vaan panna saa vaikka joka reikään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760