Hyvää bisnestä tärpätillä!
Lukashenkan lähipiiri ansaitsee valtavasti sillä, että Venäjä myy öljyä Valko-Venäjälle maan sisäisin hinnoin – tuemme veljiä ja kansaa.
Sopimuksen mukaan Venäjälle pitäisi maksaa takaisin, jos öljystä jalostettua bensiiniä myydään muualle länteen.
-Valko-Venäjälle on luvattu, että omaan käyttöönne voitte tehdä öljyllä mitä haluatte. Mitä tekee Valko-Venäjä? Tärpättiä, sanoo Andrei.
Valko-Venäjä vie maalin ohenteen Latviaan. Latviasta aine matkaa edelleen myytäväksi bensiininä.
-Voi olla, että jopa halvempaan hintaan kuin venäläinen bensiini. Latvialaiset tietävät tämän hyvin. Sinne on myyty valtavat määrät tuota tärpättiä.
Tuloksena on se, että vuonna 2011 Lukashenka ansaitsi öljyn jatkojalostuksella noin miljardi dollaria. Nämä rahat eivät mene Valko-Venäjän valtion kassaan. Tärpätti on vapautettu veroista. Rahat menevät suoraan Lukashenkan omaan taskuun, niin sanotulle ”presidentin säätiölle”, jonka pyörittämä talous on samaa luokkaa kuin Valko-Venäjän valtion budjetti.
Kuin Ay liike Suomessa
3
<50
Vastaukset
- Sama peli täällä
Ay liike saa verovapaat jäsenmaksu rahat tililleen
Rellastaa rahoilla.
Jopa Halonen sai miljoonia niistä - Koruptio voi hyvin
Suomenkaan paha arvostella..kun on oma Ay raha jaossa, kuka saakaan sitä maistaa. Yleensä vasemmistolle jaetaan
Toistaiseksi voimaton EU
Tutkija Anais Marin on esittänyt joukon varteenotettavia vaihtoehtoja eurooppalaiseksi Valko-Venäjä – politiikaksi. Demokraattisen Valko-Venäjän kanssa voitaisiin toimia.
EU voi määrätä pakotteita, mutta se ei ole pystynyt rajoittamaan niiden liikemiesten toimia, jotka näiden tärpättien kanssa puljaavat, koska Latvia vastustaa kauppaan puuttumista. Syyksi on ilmoitettu, että rahat olisivat pois valkovenäläisiltä.
-Väite on naurettava. Rahat olisivat pois vain Lukashenkalta. - Harja Talonen
Lukashenkoja Suomessakin.
Ay liike täynnä
Joihin ei lainkoura yllä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242491Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492110Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261952Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141790Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581558Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121092Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55940
- 63915
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2888