en ole kuitenkaan Psykopaatti.
En ainakaan tunnista itessäni sen piirteitä.
En ole koskaan ajatellut ihmisen tappoa.
Enemmänkin olen Skitso kuin Psyko.
Harhaluuloinen mies.
Tietokoneen ulkopuolella en ole kovin äksy jos ollenkaan.
En mm huuda ollenkaan.
3 4 henkilö kerran kutsui mua psykopaatiksi.
jos oisin ollut hankalampi niin oisin voinut tehdä kunnianloukkauksesta rikosilmoituksen.
Olen kerran tehnyt rikosilmoituksen mutta peruin sen kun sain asiat sovittua erään henkilön kanssa joka pommitti mua Youtubessa videokommenteissa mm haukkuen mua vammaiseksi ja homoksi ja sitten se tyyppi oli saanu selville mun osoitteeni ja aikoi tulla käymään ja helppo tajuta minkä takia, eli ei ainakaan ystävällisessä mielessä.
Niin tuon kommentin jälkeen tein rikosilmoituksen mutta asiat sovittiin tyypin kanssa mutta sinällään inhottavaa kun tää tyyppi tietää kuitenkin osoitteeni.
Menin kertomaan kaverilleni oman kotikaupunkini ja se kaveri vuoti tiedon tälle hankalalle kiusaajalle.
Todennäköisesti en tee koskaan mitään hurjaa eli tapa ihmistä sillä en usko siihen.
Vaikka olen ehkä äksy ja arvaamaton niin
3
99
Vastaukset
- 8+4
En ole huomannut, että sinua olisi kukaan psykopaatiksi sanonut.
Nimimerkin kunnian loukkaaminen ei ole rikos. Sen sijaan kuvaamasi kiusaaminen saattoi olla rikos.
Siitä on ollut keskustelua, että sinun on vaikea ymmärtää lukemaasi ja kirjoittamaasi tekstiä, mistä johtuen keskustelusi on kovin arvaamatonta, harhaista ja kiukkuista.- Juha82222222
olette kaikki mulle yhtä tärkeitä enkä pidä teitä vihollisena enään.
Uskon teitä mitä sanotte mun harhaluuloistani ja ne on vain mun harhaluuloja.
Thats it.
Oikeasti en ole teitä vastaan vaikka välillä kirjoitukset on sellaisia kuin on.
Ja oikeasti tietokoneen ulkopuolella olen itse rauhallisuus joka ei tunteile liikoja.
- Juha82222222
Okei hyväksyn tämän. En ole silti tyhmä mutta on vaikea hahmottaa välillä.
Okei tulen toimeen kanssanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva196935- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693