Liikennemimisterin pitäisi saattaa voimaan laki joka kieltää nastarenkaiden käytön Suomessa. Tai niillä ajaville jonkinlainen lisävero siitä että he rikkovat tienpintaa.
Euroopassa on monessa muussa maassa kovempi liikenne - suurempi autokanta ja
siellä EI SAA ajaa nastarenkailla.
On turha väittää niiden olevan turvallisempi, turvallisuus riippuu ajotavasta - ei renkaista.
NASTARENKAAT AJOKIELTOON SYKSYLLÄ
Näis se vaan on
3
216
Vastaukset
- Eri ilmasto
Euroopassa on myös monissa maissa huomattavasti lämpimämpää talvella. Muutamasta satunnaisesta lumikuurosta selviää ilman nastojakin, mutta meillä on kuukausikaupalla liukasta. Ainakin Helsingin pohjoispuolella.
- Onhan se näinkin
Minusta käyttökieltoa voitaisiin kokeilla nyt heti vaikka kolmen kuukauden ajan. Mietitään sitten lisää.
- 87k
Pitäisi myös saada sellainen laki, etteikö joulu-helmikuussa olisi PAKKO käyttää talvi(nasta)renkaita
Arvaa käyttäisinkö itse nastarenkaita jos ei ois pakko, ei ne kumit osaa kalenteria lukee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1365541Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1673191- 282577
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4512384- 2012285
- 1811802
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1211399Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.361212Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721016Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?83985