Ennen eilistä Paavo Väyrynen oli ainoa sotien jälkeen valittu Maalaisliitto/Keskustan puheenjohtaja, joka ei ole koskaan toiminut pääministerinä. Nyt Juha Sipilä tuli samaan joukkoon.
Väyrysen ei kuitenkaan kannata olla murheissaan: Sipilästä voi hyvinkin tulla pääministeri jonakin päivänä, ja silloin Väyrynen olisi taas yksin ainutlaatuisessa asemassaan.
Väyrynen menetti erikoisasemansa
2
91
Vastaukset
- ettei näin pääse kos
Toki toivomme, ettei näin pääse koskaan käymään. Onhan sentään keskustapuolueen kannatus laskenut tasaisesti ja suuntaus näyttää vielä jatkuvan, sillä vanha aika ei enään koskaan palaa. Sitä paitsi Sipilä saattaa hyvinkin jäädä vain yhden kauden puheenjohtajaksi, joten häntä ei olla sittenkään valitsemassa koskaan Suomen pääministeriksi.
Johan näitä kepu-pääministereitä oli useampiakin peräkkäin, joten eikähän se nyt riitä pitkäksi aikaa.Tätähän me kaikki ihmisyyttä arvostavat toivomme. Yhteiskunnallinen ilmapiiri maassamme taitaa olla siinä määrin tervehtynyt, että riidanhaastajapuolueen aika vallan kahvassa on lopullisesti ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181385Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61228