Ennen eilistä Paavo Väyrynen oli ainoa sotien jälkeen valittu Maalaisliitto/Keskustan puheenjohtaja, joka ei ole koskaan toiminut pääministerinä. Nyt Juha Sipilä tuli samaan joukkoon.
Väyrysen ei kuitenkaan kannata olla murheissaan: Sipilästä voi hyvinkin tulla pääministeri jonakin päivänä, ja silloin Väyrynen olisi taas yksin ainutlaatuisessa asemassaan.
Väyrynen menetti erikoisasemansa
2
101
Vastaukset
- ettei näin pääse kos
Toki toivomme, ettei näin pääse koskaan käymään. Onhan sentään keskustapuolueen kannatus laskenut tasaisesti ja suuntaus näyttää vielä jatkuvan, sillä vanha aika ei enään koskaan palaa. Sitä paitsi Sipilä saattaa hyvinkin jäädä vain yhden kauden puheenjohtajaksi, joten häntä ei olla sittenkään valitsemassa koskaan Suomen pääministeriksi.
Johan näitä kepu-pääministereitä oli useampiakin peräkkäin, joten eikähän se nyt riitä pitkäksi aikaa.Tätähän me kaikki ihmisyyttä arvostavat toivomme. Yhteiskunnallinen ilmapiiri maassamme taitaa olla siinä määrin tervehtynyt, että riidanhaastajapuolueen aika vallan kahvassa on lopullisesti ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227