Missä käkkyrä oli

Parta-Jugi

Missä oli Käkkyrä kun ei tullut Aapeliin? Olitko Nallen bubissa vai menikö housuun? Odottelin illan mutta ei näkynyt käkkyrää apujoukkojensa kera, yritti kyllä houkutella Jugia taa hakunillaan mesun koppiin, kun oli sinne menossa taas pannaria viemään. Luuletko vanhaa partaa niin nuijaksi, että sun kanssa mesun koppiin lähden, mulle yrität saada fudja järkättyä koko ajan. Mä oli Aapelissa , että oltais sovittu meidän asia, mä annan sulle vielä yhden tsannsin, sinne Nallen bubiin mä en kehtaa tulla, mutta ensi perjantai kello 18 eli 15. 6 kello 18, tule Aapeliin ja ilman mesuja ja vävyjä, koita edes olla mies.
Mä odotan ja voin sulle pistää kaljan kun sä oot niin köyhä., puhutaan ja sovitaan se sun paskanpuhumises musta.

15

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perus-mahti.

Taitaa olla samasta käkkyräksi kutsutusta henkilöstä kyse, joka uhosi kovasti ennen perussuomalaisissa, kunnes kehoitettiin lähtemään sieltä, kun oli pahin selkäänpuukottaja ja sanansa syöjä kautta aikain.
      Tämä käkkyrä siis ulkoistettiin puolueen toiminnasta ja sai sitten jonkinlaisia aputehtäviä porvaripuolueesta, vaikka rahaton duunari onkin, esiintyy kyllä mielellään yrittäjänä ja kantaa pomoille pullaa työpaikassaan

• outoako??

miten voi samasta ip-osoitteesta tulla 2 eri viestiä...? kaksi eri persoonaa yhdessä kirjoittajassa?

• tällä anonyymilla

on lukuisia persoonia. On jukkaa. on yuki on parta-jukia ja ties vaikka mitä. Kuitenkaan ei ole fyysistä olemusta olemassa. Liekö jokin haamu tai muu eilieni. Joka paikkaan pyytää tapailuun, mutta mihinkään ei itse mene.Kaverit tai kiikari hoitaa tapailun, joskin nurkantakaa senkin. Taitaa tää parta-ongelmainen olla näitä 2 maailmansodan ajan italialaistyyppisiä sankareita(nykypersuja), eli kääntyy ympäri ja hyökkää jälleen.

• Odotetaan

Missä olit Parta-juki, jonka piti tulla Hakunilaan tänään n. klo 15.00 mutta ei näkynyt. Tosin eihän tuo juki ole näkynyt muuallakaan uhoiliustaan huolimatta, eikä tosin muitakaan kiikareita käyttäviä lintubongareita saati muita parrallisia nyvittäviä. Taitaa olla niin että parta-juki on vain fantasia tuote joka ei usko edes itse itseensä ja siksi pysyy näkymättömänä ja vallankin nimettömänä.

Don`t trust you shaddow juki, because you still........ and then... Good by!

• Jugi terve

Käkkyrä, mä odotan sua ensi perjantai 15.6 kello 18 Aapelissa, ole mies, älä ämmä, mitään mesuja ei tarvita, niillä olet aina uhkaillut ja tukijoukkoja käyttänyt, mutta mulla on hyviä frendejä, jotka näheet tilanteen.
      Varikolla puhutaan kaikenlaista ja Mesut on muakin kytäneet ja sun puheides ansiosta mua simputtaneet.
      Olet ollut raukkamainen akka, mutta mä haluan sopia, sä olet lomas jo lusinut kun kesä alkaa härmässä, muttase on sun murhees, mutta kun musta olet puhunut paskaa ja mesuill kannellut, mä haluun tietää miksi? Mä olen nopee jätkä lyömään, mutta suhun en koske tikullakaan, mä haluan vain sopia ja ottaa oleuen, että voin olla duunissa sun kanssas, muuten mun on vaikea hallita itseäni, joten tule ja sovi, reilusti, ilman pomoja ja apulaisia.

• Kelokalle

Mahtoiko onnistua tälläkään kertaa.

• Ei jugi

sinä et ole terve. Tuo sinun sekoilusi alkaa tarvita jo mielenterveyspalvelua! Sillä mitään tai ketään noin hullua ei tällä keskustelupalstalla ole ollut, koko sen historian aikana. Edes tuo PL vastainen diamond rossi ei ole noin kaheli.

• diamond o rossi
        Ei jugi kirjoitti:

sinä et ole terve. Tuo sinun sekoilusi alkaa tarvita jo mielenterveyspalvelua! Sillä mitään tai ketään noin hullua ei tällä keskustelupalstalla ole ollut, koko sen historian aikana. Edes tuo PL vastainen diamond rossi ei ole noin kaheli.

Mä yritin kerran päästä pohjolanliikenteelle duuniin en päässyt kun eivät tarvi apinoja töihin kuulemma. Ja sen jälkeen olen ollut hoidossa vähän väliä kun niin masennuin. Ja nytkin olen tiukukoskella.

• Koiranturpa
        diamond o rossi kirjoitti:

Mä yritin kerran päästä pohjolanliikenteelle duuniin en päässyt kun eivät tarvi apinoja töihin kuulemma. Ja sen jälkeen olen ollut hoidossa vähän väliä kun niin masennuin. Ja nytkin olen tiukukoskella.

Täällä kirjoittelee puutaheinää

• Anonyymi

No niin vuosi vaihtuu mutta Hanurilan Hymyveikot säilyvät ja jatkavat kokoontumisiaan odotellen Käkkyräistä sovinnontekoon. Tai sitten näyttäköön toteen aiemmat uhkauksensa laittaa Jugiparka käpälälautaan. Ei ole tehnyt vielä kumpaistakaan. Ei ole näkynyt sovintoneuvotteluissa perjantaisin. Nykyään kokoonnumme rav Pikkulinnussa Kontulassa, ettäs tiedät Ari Kähärä.
      Tule ja tuo miehesi ja vävysikin vaikkapa.

Parta Jugi

• Anonyymi

Eipä näkynyt perjantaina ketään ja nythän olemme jo pitemmän aikaa kokoontuneet Pub Parisissa Jugin saatua porttikiellon Pikkulintuun sattuneesta syystä.
      Syvästi on syytä epäillä että sekin välikohtaus oli järjestetty juttu.

Helbheikki

• Anonyymi

Oiskohan Virala ja Kähärä Syvästi lyöttäytyneet yhteen ja tekevät jäynää teille ???

• Anonyymi

Aapeli, Pikkulintu... Mitä näitä nyt olikaan.. Huomaa missä syy on kun kaikkialle porttikiellon saa! Joko ensi vuonna uusi kuppila taas? Kannnattaisi korjata yleisesti asennetta ja käyttäytyä niinkuin järkevät ihmiset

T. Helbin äijä

• Anonyymi

No porttikieltoa napsahti kun kaltaisesi sukkisfillaristi tuli ehdottelemaan yhteistä fillariretkeä ja silloin minä hommasin nopeilla käsilläni nukkumatin paikalle tälle ja porttikieltoa napsahti !

Parta-Jugi

• Anonyymi

Tänäänkin tarjolla sovintokaljaa ja nukkumattia halukkaille

Parta-Jugi

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      67
      4057
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3055
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2990
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2074
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1186
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1173
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1004
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      59
      986
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      954
    Aihe