Eksytyspalsta

Aaaaaamen!

Tämä keskustelupalsta on täynnä eksyttäjiä jotka profetioivat pelkkiä valheita. Osa heistä tekee sen tietoisesti eksyttäen ja osa heistä luulee olevansa profeettoja, vaikka eivät sitä ole.

Yksikään tälle palstalle kirjoittaneiden "profeettojen" omista profetioista ei ole toteutunut. Siitä tiedätte että kaikki on silkkaa eksytystä ja valhetta joka vie lankeemuksen lavealle valtatielle.

Vain usko Jumalaan ja hänen poikaansa Jeesukseen pelastaa.

23

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä kun

edes yksi uskovainen tässäkin maassa on sen verran älykäs, että on kyennyt tuon asian huomaamaan. Onnittelut harvinaisesta saavutuksesta!
      Tosin se ei mitään auta, sillä päivittäin työnnetään uutta paskaa palstalle niiden toimesta jotka päässään ääniä kuulevat ja olemattomia harhoja näkevät, elleivät sitten yritä uskotella omia uniaan joksikin mitä ne ei varmasti ole.

• Ingenjör_81

Paljon on sontaa ( 90%), mutta myös totta seassa. Koettelemalla se selviää.

"Henkeä älkää sammuttako, profetoimista älkää halveksuko, mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;" - 1 Tess. 5:17-19

"Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille." - Aamos 3:7

http://www.jariiivanainen.net/profetiat.html

• No niin,

yksi idiootti uskovainen kun lähtee niin jo on toinen tunkemassa tilalle.
        Jokainen kuitenkin väittää olevansa oikealla asialla ja toiset väärässä..en mie mutta pojat..

• Vakavaa asiaa

Omatekoisia profeettoja vilisee tälläkin palstalla, mikä on PAHA, koska osa jo uskoontulleista eksyy/voi eksyä HARHAAN. Osan (ei vielä uskossa) he saattavat yhä kauemmaksi Kristuksesta, koska "hörhöilijät" tekevät suorastaan NAURUNALAISEKSI evankeliumin. Täällä liikutaan VAARALLISILLA alueilla ja harrastetaan UHKAROHKEATA peliä(pilailua, jne). Vahingot saattavat olla KORJAAMATTOMIA. Nyt on syytä ITSETUTKISKELUUN ja luopua tahallisista harhautuksista.
      ELÄMÄSTÄ ja KUOLEMASTA kysymys.

• Ettäs tierätte

Juu, S24 teloittaa kaikki paskanpuhujat tältä palstalta. Ettäs tierättte.

• (MP) uusi tulevaisuus
        Ettäs tierätte kirjoitti:

Juu, S24 teloittaa kaikki paskanpuhujat tältä palstalta. Ettäs tierättte.

Meillä ei ole valmiuksia vakavissamme koetella profetioiden uskottavuutta. Sen kaltaisissa asioissa voimme luottaa ainoastaan kirkon arvovaltaan ja Jumalan suomaan oikeintulkinnan armonlahjaan. Ainoina luotettavina vahvistajina profetioille voimme pitää Pyhää Ortodoksista ja Roomalaiskatolista kirkkoa, sillä ne seuraavat ainoata alkuperäistä, Kristuksen kirkon traditiota. Toistaiseksi kumpikaan ei ole vahvistanut ainoatakaan täällä esitetyistä profetioista, joten niitä voi varauksetta pitää täysin epäluotettavina ja harhaopillisina. Rukoilkaa Jumalansynnyttäjää, kaikkein puhtainta, siunatuinta ja Pyhintä Neitsyttä Mariaa, Taivaan Kuningatarta! Hän on portti Kristuksen sydämen todelliseen tuntemukseen. Tuntekaa Kristus, älkää eksykö harhaan!

• Tuom.
        (MP) uusi tulevaisuus kirjoitti:

Meillä ei ole valmiuksia vakavissamme koetella profetioiden uskottavuutta. Sen kaltaisissa asioissa voimme luottaa ainoastaan kirkon arvovaltaan ja Jumalan suomaan oikeintulkinnan armonlahjaan. Ainoina luotettavina vahvistajina profetioille voimme pitää Pyhää Ortodoksista ja Roomalaiskatolista kirkkoa, sillä ne seuraavat ainoata alkuperäistä, Kristuksen kirkon traditiota. Toistaiseksi kumpikaan ei ole vahvistanut ainoatakaan täällä esitetyistä profetioista, joten niitä voi varauksetta pitää täysin epäluotettavina ja harhaopillisina. Rukoilkaa Jumalansynnyttäjää, kaikkein puhtainta, siunatuinta ja Pyhintä Neitsyttä Mariaa, Taivaan Kuningatarta! Hän on portti Kristuksen sydämen todelliseen tuntemukseen. Tuntekaa Kristus, älkää eksykö harhaan!

Pyhä neitsyt Maria. Siinä on juuri tiivistettynä maailmanlaajuinen kristinopin harha. Sitten on tietysti nämä amerikkalaispohjaiset rahavetoiset karismaattiset okkulttiset kristillistä oppia matkivat taikauskonnot. Anna mun kaikki kestää!
        Raittiissa kristillisessä uskossa rittää Jeesuksen sanoma ja hänen lanseeraamansa oppi pelastuksesta.Tämän on minulle taivaan enkeli ilmoittanut, ja siinä olen saanut rauhan.
        Raamatun luku riittää, rukous ja Jeesuksen seuraaminen, lähimmäisen rakastaminen-harhaoppistenkin, kaikkien.
        Raitis profetia on seuraavanlainen: Ottakaa vastaan evankeliumi Jeesuksesta ¨Kristuksesta. Maailmanloppu tulee sitten aikanaan, älkää siitä huoliko. Pitäkää enempi huoli sielunne puhtaudesta, ettei maailma saastuta. Ja pyhittäkää sielunne totuuden kuuliaisuuteen ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei ole kukaan näkevä elämää.

• ole onnellinen
        Tuom. kirjoitti:

Pyhä neitsyt Maria. Siinä on juuri tiivistettynä maailmanlaajuinen kristinopin harha. Sitten on tietysti nämä amerikkalaispohjaiset rahavetoiset karismaattiset okkulttiset kristillistä oppia matkivat taikauskonnot. Anna mun kaikki kestää!
        Raittiissa kristillisessä uskossa rittää Jeesuksen sanoma ja hänen lanseeraamansa oppi pelastuksesta.Tämän on minulle taivaan enkeli ilmoittanut, ja siinä olen saanut rauhan.
        Raamatun luku riittää, rukous ja Jeesuksen seuraaminen, lähimmäisen rakastaminen-harhaoppistenkin, kaikkien.
        Raitis profetia on seuraavanlainen: Ottakaa vastaan evankeliumi Jeesuksesta ¨Kristuksesta. Maailmanloppu tulee sitten aikanaan, älkää siitä huoliko. Pitäkää enempi huoli sielunne puhtaudesta, ettei maailma saastuta. Ja pyhittäkää sielunne totuuden kuuliaisuuteen ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei ole kukaan näkevä elämää.

opissasi!

• Rakasta totuutta
        Tuom. kirjoitti:

ja vihaa valheita, sillä se on Jeesuksessa pyhien osa!

• Jos et tunne
        Tuom. kirjoitti:

Jeesusta, olet vain yksi kadotukseen matkalla oleva ihminen!

• Tuom.
        ole onnellinen kirjoitti:

opissasi!

Todellisesti onnellisia voime olla vain totuudessa. Jos olen väärässä, niin onneni on turha, koska se ei kestä ikuisuutta. Mutta jos Jeesus on tie, totuus ja elämä. Ja uskon siihen pelastavalla armolla, niin voin olla ikuisesti onnellinen.
        Siihen ei kuulu ihmisten keksimä traditio tai kaupallinen sielun kauppiaiden valheuskonto.

• Sinulla on Raamattu
        Tuom. kirjoitti:

Todellisesti onnellisia voime olla vain totuudessa. Jos olen väärässä, niin onneni on turha, koska se ei kestä ikuisuutta. Mutta jos Jeesus on tie, totuus ja elämä. Ja uskon siihen pelastavalla armolla, niin voin olla ikuisesti onnellinen.
        Siihen ei kuulu ihmisten keksimä traditio tai kaupallinen sielun kauppiaiden valheuskonto.

ja Jeesus tahtoessasi Vapahtajana, ja rakasti ja tahtoi totuutta salatuimpaan saakka ja vihasi valheita, tee sinä samoin, kun/jos tahdon olla opetuslapsensa armossaan ja totuudessaan.

Turvaa Jumalaan ja hylkää se mikä on ihmisten pimeyttä.

• tahdon myös
        Tuom. kirjoitti:

rukoilla puolestasi Jeesuksen nimessä sillä se on Isän tahto jokaisen kilvoittelijan puolesta. Isä tuntee sydämet, mutta ihminen armoitettuna Vapahtajan henkilökohtaisena Jumalanaan.

• Tuom.
        ole onnellinen kirjoitti:

opissasi!

Tässä on vielä sellainen pointti, että minulla ei edes ole sellaista "oppia", kuin nuo katoliset tai muut ihmisten aikain saatossa keksimät. Uskoa uskontoa ei voi kehittää tai luoda muuta kuin ihmislähtöisesti teologiseksi järjestelmäksi, ilman Jumalaa.

Toiseksi ovat nämä uskoa, jumallisia palveluita myyvät uskontokauppiaat.. Ostakaa totuutta, älkää myykö!

Ja ainoa oikea vaihtoehto on Luojajumalan tarjoama pelastus ilman ehtoja, yksin uskosta ja armosta.Se on Kristuksen OPPI. Se on yksinkertainen kaikillentarjolla ilman kuorrutuksia ja rituaaleja. Sen voi jokainen lukea suoraan Raamatusta ilman ihmisten väliinpuuttumista. Mutta rukoilemista suosittelen Jeesuksen nimessä, niinkuin Raamattu opettaa. Se on testamentti ilman ihmisen väliinntuloa. Se on sinulle lahja. Puhutaan myös "lahjavanhurskaudesta". Ota vastaan, jos koet kutsua.
        Vaikket kokisikaan, niin kannattaa ottaa..

• RUUVI

Tämä palsta on totta tosiaan eksytystä täynnä. Täynnä pahuutta joka on verhoutunut profetioinnin ja väärien profeettojen taakse eksyttääkseen tosi uskovia pois oikealta uskon polulta.

Katsokaa näitä palstan profetioita, niistä ei ole yksikään toteutunut, ei yksikään.

Millainen on perofeetta joka valetta suustaan totuutena päästää. Hän on paholaisen kätyri ja pimeyden sanansaattaja, syntiin houkuttelija ja saastainen paholaisen riivaama sieluparka.

ÄLKÄÄ USKOKO TÄMÄN PALSTAN VÄÄRIÄ PROFETIOITA SILLÄ NE VIEVÄT TEIDÄT KADOTUKSEEN!

• Tuo nuo Raamatusta

esille profetia ja sen täyttymys!

• -o-

Muuten hyvä kirjoitus, mutta ei usko Jeesukseen eikä Jumalaan mtiään pelasta.

• vain uskon kautta

voimme vanhurskautua, mutta silloin "usko" on enemmän kuin pelkkä sana, sillä vain teoissa Jumalan antama usko voidaan todeksi näyttää ihmisen elämässä ja sisältää myös rakkauden.

Kuinka turhaa onkaan keskustalla asioista, kun ei samalla välttämättä ymmärretä mitä sanat tarkoittaa ja sisältää merkitykseltään.

"hyvää päivää kirvesvartta"

• -o-
        vain uskon kautta kirjoitti:

voimme vanhurskautua, mutta silloin "usko" on enemmän kuin pelkkä sana, sillä vain teoissa Jumalan antama usko voidaan todeksi näyttää ihmisen elämässä ja sisältää myös rakkauden.

Kuinka turhaa onkaan keskustalla asioista, kun ei samalla välttämättä ymmärretä mitä sanat tarkoittaa ja sisältää merkitykseltään.

"hyvää päivää kirvesvartta"

Siis minä ymmärrän, mutta sinä et ymmärrä.

• Juu -sinä ymmärrät-
        -o- kirjoitti:

asia selvä. Samoin monet muutkin ja hyvä niin, toivomme lepää nuorison varassa ja lasten ja naisten :(

• " . . . "
        -o- kirjoitti:

sanon minä. Jeesus ole meille armollinen ! ! !

• jos olet oikeassa

niin eksytät myös omalla viestilläsi :)

• Tyhjää täynnä

ovat tyhjät tynnyrit ! ! !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe