Keskiyölle

ruohonkorsi

Elämääni tupsahti tumma mies. Oli kaivellut numeroni jostain ja otti yhteyttä.
Ennestään tiedän hänet vain näöltä. Meitä yhdistää sama harrastus ja olemme liki saman ikäiset. Kerran olemme nyt tavanneet pikaisesti ja muutaman kerran soittaneet.
Onko tässä aineksia vakavampaan vai onko tämä harrastukseen liittyvää kaveruutta.

4

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinua ajattelee kolmekin miestä. yksi on perheenjäsen.
      saan sellaisen kuvan, että olisit eronnut, tai ainakin sellainen aito suhde on jo takanasi.

mutta kyllä tuo yhteydenotto on aitoa kiinnostusta, se on positiivinen ja varovainen kokeilu sinun suhteesi. ehkä niitä yhteenottoja tulee vielä lisääkin, minusta se on mahdollista.
      älä sinä tee sitä, odota vain.

sinä pidät lapsista ja he ovat aina tervetulleita elämääsi ja luoksesi. minusta näyttää siltä, että sinun yksinäiset aikasi ovat ohitse. on hyvää valoa ja tarpeeksi rahaakin, ei ole mitään hätää.

ja näen sinut nokat vastakkain miehen kanssa, te juttelette kädet heiluen. kuka se mies on, en osaa kertoa.

t. Keskiyö

• ruohonkorsi

Eronnut olen. Elämässäni on ollut kolme suhdetta, ensimmäinen nuoruudessa josta kolme aikuista lasta. Sitten suhde nuorimman lapseni isän kanssa, raskasta aikaa. Tästä kolmannesta en oikeen tiedä kestikö se vuottakaan vai mitä se oli. Emme ole olleet yhteydessä viimeisimmän kanssa ennenkuin hän kyseli vasta liikkumisiani. Olin yllättynyt yhteydenotosta koska hän seurustelee tahollaan, oli jo loppuajasta tämän nykyisen kanssa minun tietämättäni tietysti, eikä hän ole jutellut kanssani vaikka olemme olleet "saman pöydän ääressä".

Tämä tumma mies on eronnut myös. Hän sanoi heti aluksi että kiinnostusta on muutenkin kuin harrastuksen puitteissa mutta seuraavana päivänä että haluaa olla kaveri, koska takana rankka ero ja haluaa olla varovainen..
        Tietysti kiinnostukseni heräsi, ei minua kohtaan koskaan ole nähty noin paljon vaivaa yhteyden saantiin. Mutta kun kokemukseni ovat loppujen lopuksi huonoja en tiedä miten tässä nyt pitäisi olla etten olisi liian innokas tai hän saa kuvaa että olen välinpitämätön.
        Matka on suurin este koska puolivaltakuntaa välissä.

Tietämättä hänestä olen kevään etsinyt uutta töitä samalta suunnalta missä hän asuu.

• ruohonkorsi kirjoitti:

Eronnut olen. Elämässäni on ollut kolme suhdetta, ensimmäinen nuoruudessa josta kolme aikuista lasta. Sitten suhde nuorimman lapseni isän kanssa, raskasta aikaa. Tästä kolmannesta en oikeen tiedä kestikö se vuottakaan vai mitä se oli. Emme ole olleet yhteydessä viimeisimmän kanssa ennenkuin hän kyseli vasta liikkumisiani. Olin yllättynyt yhteydenotosta koska hän seurustelee tahollaan, oli jo loppuajasta tämän nykyisen kanssa minun tietämättäni tietysti, eikä hän ole jutellut kanssani vaikka olemme olleet "saman pöydän ääressä".

Tämä tumma mies on eronnut myös. Hän sanoi heti aluksi että kiinnostusta on muutenkin kuin harrastuksen puitteissa mutta seuraavana päivänä että haluaa olla kaveri, koska takana rankka ero ja haluaa olla varovainen..
        Tietysti kiinnostukseni heräsi, ei minua kohtaan koskaan ole nähty noin paljon vaivaa yhteyden saantiin. Mutta kun kokemukseni ovat loppujen lopuksi huonoja en tiedä miten tässä nyt pitäisi olla etten olisi liian innokas tai hän saa kuvaa että olen välinpitämätön.
        Matka on suurin este koska puolivaltakuntaa välissä.

Tietämättä hänestä olen kevään etsinyt uutta töitä samalta suunnalta missä hän asuu.

Hei

no siinä ne kolme miestä sitten olivat! yleensä en näe numeroita, tämä oli varmasti poikkeus.
        näen sinut edelleen lasten kanssa kotona, odottelemassa kiltisti. on parempi ettet hätäile, hiljaa hyvä tulee.

koti on sinun pyhin paikkasi, oli mikä oli. anna vain miesten ottaa yhteyttä, ole sinä odottavalla korvalla. ja mikset kävisi jossakin, vaikka tanssimassa?

t. Keskiyö

• ruohonkorsi

Aika menee todellakin pääasiassa kotona, ellen ole töissä, ja lapsen kanssa kahden.
      Siksi liikkumiset jää vähiin koska lapsi kulkee mukana jokapaikassa kun ei ole tuota tukiverkostoa eikä tuttuja kenelle voisi hetkeksi hoitoon jättää.

Ehkä tansseihinkin vielä kesän aikaan pääsen, tykkäisin kovasti mutta ujous vaivaa yksin kulkea.

Eikä tässä kiire hypätä suhteeseen.
      Tämä tumma kiinnostaa tietysti koska on samanhenkinen ja samantyylisen ajatusmaailamn omaava. Heinäkuista tapaamista odotan mutta en mitenkään ruusunpunaistenlasien läpi :)

Liittyisikö nuo lapset uuteen ammattiin. Haaveena on päästä opiskelemaan uutta alaa, jatkokoulutukseen, mutta varmuus siihenkin uupuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois

Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie
      Maailman menoa
      124
      3853
    2. Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia

Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta
      Maailman menoa
      21
      3603
    3. Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!

Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut
      Maailman menoa
      120
      2536
    4. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      80
      2470
    5. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      54
      2438
    6. Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat

Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom
      Maailman menoa
      8
      2390
    7. Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?

Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole
      Maailman menoa
      21
      2357
    8. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      164
      2274
    9. Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki

Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin
      Maailman menoa
      63
      2255
    10. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      438
      2029
    Aihe