Keskiyölle

ruohonkorsi

Elämääni tupsahti tumma mies. Oli kaivellut numeroni jostain ja otti yhteyttä.
Ennestään tiedän hänet vain näöltä. Meitä yhdistää sama harrastus ja olemme liki saman ikäiset. Kerran olemme nyt tavanneet pikaisesti ja muutaman kerran soittaneet.
Onko tässä aineksia vakavampaan vai onko tämä harrastukseen liittyvää kaveruutta.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinua ajattelee kolmekin miestä. yksi on perheenjäsen.
      saan sellaisen kuvan, että olisit eronnut, tai ainakin sellainen aito suhde on jo takanasi.

mutta kyllä tuo yhteydenotto on aitoa kiinnostusta, se on positiivinen ja varovainen kokeilu sinun suhteesi. ehkä niitä yhteenottoja tulee vielä lisääkin, minusta se on mahdollista.
      älä sinä tee sitä, odota vain.

sinä pidät lapsista ja he ovat aina tervetulleita elämääsi ja luoksesi. minusta näyttää siltä, että sinun yksinäiset aikasi ovat ohitse. on hyvää valoa ja tarpeeksi rahaakin, ei ole mitään hätää.

ja näen sinut nokat vastakkain miehen kanssa, te juttelette kädet heiluen. kuka se mies on, en osaa kertoa.

t. Keskiyö

• ruohonkorsi

Eronnut olen. Elämässäni on ollut kolme suhdetta, ensimmäinen nuoruudessa josta kolme aikuista lasta. Sitten suhde nuorimman lapseni isän kanssa, raskasta aikaa. Tästä kolmannesta en oikeen tiedä kestikö se vuottakaan vai mitä se oli. Emme ole olleet yhteydessä viimeisimmän kanssa ennenkuin hän kyseli vasta liikkumisiani. Olin yllättynyt yhteydenotosta koska hän seurustelee tahollaan, oli jo loppuajasta tämän nykyisen kanssa minun tietämättäni tietysti, eikä hän ole jutellut kanssani vaikka olemme olleet "saman pöydän ääressä".

Tämä tumma mies on eronnut myös. Hän sanoi heti aluksi että kiinnostusta on muutenkin kuin harrastuksen puitteissa mutta seuraavana päivänä että haluaa olla kaveri, koska takana rankka ero ja haluaa olla varovainen..
        Tietysti kiinnostukseni heräsi, ei minua kohtaan koskaan ole nähty noin paljon vaivaa yhteyden saantiin. Mutta kun kokemukseni ovat loppujen lopuksi huonoja en tiedä miten tässä nyt pitäisi olla etten olisi liian innokas tai hän saa kuvaa että olen välinpitämätön.
        Matka on suurin este koska puolivaltakuntaa välissä.

Tietämättä hänestä olen kevään etsinyt uutta töitä samalta suunnalta missä hän asuu.

• ruohonkorsi kirjoitti:

Eronnut olen. Elämässäni on ollut kolme suhdetta, ensimmäinen nuoruudessa josta kolme aikuista lasta. Sitten suhde nuorimman lapseni isän kanssa, raskasta aikaa. Tästä kolmannesta en oikeen tiedä kestikö se vuottakaan vai mitä se oli. Emme ole olleet yhteydessä viimeisimmän kanssa ennenkuin hän kyseli vasta liikkumisiani. Olin yllättynyt yhteydenotosta koska hän seurustelee tahollaan, oli jo loppuajasta tämän nykyisen kanssa minun tietämättäni tietysti, eikä hän ole jutellut kanssani vaikka olemme olleet "saman pöydän ääressä".

Tämä tumma mies on eronnut myös. Hän sanoi heti aluksi että kiinnostusta on muutenkin kuin harrastuksen puitteissa mutta seuraavana päivänä että haluaa olla kaveri, koska takana rankka ero ja haluaa olla varovainen..
        Tietysti kiinnostukseni heräsi, ei minua kohtaan koskaan ole nähty noin paljon vaivaa yhteyden saantiin. Mutta kun kokemukseni ovat loppujen lopuksi huonoja en tiedä miten tässä nyt pitäisi olla etten olisi liian innokas tai hän saa kuvaa että olen välinpitämätön.
        Matka on suurin este koska puolivaltakuntaa välissä.

Tietämättä hänestä olen kevään etsinyt uutta töitä samalta suunnalta missä hän asuu.

Hei

no siinä ne kolme miestä sitten olivat! yleensä en näe numeroita, tämä oli varmasti poikkeus.
        näen sinut edelleen lasten kanssa kotona, odottelemassa kiltisti. on parempi ettet hätäile, hiljaa hyvä tulee.

koti on sinun pyhin paikkasi, oli mikä oli. anna vain miesten ottaa yhteyttä, ole sinä odottavalla korvalla. ja mikset kävisi jossakin, vaikka tanssimassa?

t. Keskiyö

• ruohonkorsi

Aika menee todellakin pääasiassa kotona, ellen ole töissä, ja lapsen kanssa kahden.
      Siksi liikkumiset jää vähiin koska lapsi kulkee mukana jokapaikassa kun ei ole tuota tukiverkostoa eikä tuttuja kenelle voisi hetkeksi hoitoon jättää.

Ehkä tansseihinkin vielä kesän aikaan pääsen, tykkäisin kovasti mutta ujous vaivaa yksin kulkea.

Eikä tässä kiire hypätä suhteeseen.
      Tämä tumma kiinnostaa tietysti koska on samanhenkinen ja samantyylisen ajatusmaailamn omaava. Heinäkuista tapaamista odotan mutta en mitenkään ruusunpunaistenlasien läpi :)

Liittyisikö nuo lapset uuteen ammattiin. Haaveena on päästä opiskelemaan uutta alaa, jatkokoulutukseen, mutta varmuus siihenkin uupuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3419
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2940
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1854
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1792
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1778
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      64
      1521
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      89
      1323
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1262
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe