Keskiyö kiltti

pyörällä ja kävellen

Mielen on vallannut kolmekymppinen pitkä mies rakennusalalta. Haluaisin kuulla mitä tilanteesta näkyy.

14

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinulla tuntuisi olevan oikein hyvin asiat. olet terve ja onnellinen, olet tyytyväinen itseesi. mietit ehkäpä matkaa tai lomaa, olet lähdössä jonnekin. ainakin näen sellaisia suunnitelmia.

olet suorittanut jotakin loppuun ja olet siitä helpottunut. ehkä siitä helpotuksesta purskahti oikein itkukin. se on piste kaikelle vaivalle.
      on sinulla jo suhde ollutkin, teillä on jotakin epäselvää välillänne.
      mutta sinun rakkausasiat ovat hyvien tähtien alla. asunnon suhteen asiat paranevat ja saat siitäkin positiivista palautetta.

mutta se ihastus. kyllä sinulle ihastus näkyy ja hänen kanssa käyt oikein syviä keskusteluja. pitkä ja hoikka mies.

t. Keskiyö

• pyörällä ja kävellen

onko ihastuksesta enemmäksi? ovatko tunteet molemmin puolisia?

olen suorittanut jotain loppuun: olen ymmärtänyt itsestäni jotain oikein kovemman kautta. nyt olisin valmis yrittämään muutosta. tuleeko epäselvyyteen selvyyttä?

asuntoasioita olen miettinyt jo pitkään.. mistä päin löydän omani ja löytyykö uutta työtä?

• Hei

kyllä asuntoasiat ratkeavat ja oikein mieluisellasi tavalla. se mitä toivot, on aika lähellä sitä mitä saat.
        olisiko mahdollisesti vettä lähellä, se olisi mahdollista.
        näen leikkivän lapsen ja päättelen siitä, että joko sinulla on lapsi, tai sitten sinä itse tunnet olosi helpottuneeksi kuin lapsi.

t. Keskiyö

• tuntijasi kirjoitti:

Hei

kyllä asuntoasiat ratkeavat ja oikein mieluisellasi tavalla. se mitä toivot, on aika lähellä sitä mitä saat.
        olisiko mahdollisesti vettä lähellä, se olisi mahdollista.
        näen leikkivän lapsen ja päättelen siitä, että joko sinulla on lapsi, tai sitten sinä itse tunnet olosi helpottuneeksi kuin lapsi.

t. Keskiyö

Unohdin sen miesasian. ainakin näen teidät juttelemassa, tuossa soi juuri puhelin ja keskeytti kaiken.

• pyörällä ja kävellen

lasta ei minulla ole. asunto asia ei ole vielä ajankohtainen, haluaisin sen olevan.

onkohan keskustelu positiivis vai negatiivissävytteinen? askarruttaa kannattaako häntä lähestyä.
      hän on pitkä ja hoikka mies. tökerö sanoissaan toisinaan, toisinaan ihana.

• pyörällä ja kävellen

keskustelut käyty, ja tilanne saatu päätökseen.

näkyykö elämääni miestä, jonka kanssa kehittyisi pidempi suhde?

• Hei

sinä taidat sittenkin tuntea olosi helpottuneeksi, onhan se i nyt pisteen päällä.

mutta kyllä hän vielä mielessäsi pyörii, kaikki vie aikansa. näen hänen kävelevän pois.
        sinä toivot työtilanteesi "nousevan ylemmäksi" ja vievän sinua eteenpäin. niin käykin, vaikka se toki sinua uuvuttaa. taidat olla hieman surullinen näistä viime aikojen tapahtumista, mutta kyllä sinulla ihan hyvin menee.

olet hyvien tähtien alla ja hämärästi taustalla on toki mieshenkilö. hänkin on pitkä ja hoikka. sen enempää en tästä osaa sanoa.

t. Keskiyö

• pyörällä ja kävellen

Kyllä, helpotus on se sana, mikä kuvaa oloani tällä hetkellä.
      Hän käveli pois, sekä kuvaannollisesti että kirjaimellisesti.

Olen surullinen tämän hetkisestä elämäntilanteestani, vaikka samalla kaikki on periaatteessa hyvin. Onko syksyllä mahdollisuutta että työtilanne paranisi vai joko ennen sitä? Nykyisessä paikassa en jaksa enää edes yrittää.

Taustalla mies? tunnenko hänet siis jo entuudestaan? Onkohan tulossa "taustalta" pois ja isoksi osaksi elämääni?

• Hei

yritän vielä kerran...

niin, minusta sinulta ei mikään sorru, kuin et sinä itsekään. olet vahvaa tekoa.
        aikoja minä en osaa nähdä, valitettavasti.

kyllä sinun työasiasti paranevat ja sinä tulet olemaan oikein tyytyväinen uuteen järjestelyyn. sinulle tulee ihan "nousu" työn suhteen, mitä se sitten onkin. mutta kuitenkin ylöspäin.
        ehkä et tunne tätä miestä, koska minäkään en saa hänestä kiinni. hän ei ole paljainpäin, muuten näen epäselvästi. jäntevä ihminen ja kaupungista kotoisin.

t. Keskiyö

• pyörällä ja kävellen
        tuntijasi kirjoitti:

Hei

yritän vielä kerran...

niin, minusta sinulta ei mikään sorru, kuin et sinä itsekään. olet vahvaa tekoa.
        aikoja minä en osaa nähdä, valitettavasti.

kyllä sinun työasiasti paranevat ja sinä tulet olemaan oikein tyytyväinen uuteen järjestelyyn. sinulle tulee ihan "nousu" työn suhteen, mitä se sitten onkin. mutta kuitenkin ylöspäin.
        ehkä et tunne tätä miestä, koska minäkään en saa hänestä kiinni. hän ei ole paljainpäin, muuten näen epäselvästi. jäntevä ihminen ja kaupungista kotoisin.

t. Keskiyö

Hei,
        Kiitos katsannostasi Keskiyö.
        Olen saannut nousun työssäni, ja tällä hetkellä tyytyväinen järjestelyyn.
        Lisäksi olen tavannut jäntevän miehen, joka asuu kaupungissa. Käyttää toisinaan erilaisia päähineitä :) Emme olleet tavanneet kunnolla vielä kesäkuun alussa, mutta pari viikkoa myöhemmin tapasimme.. olimme pistäneet toisemme merkille kyllä jo silloin. Josko tämän kaupunkilaismiehen kanssa alkaisi yhteinen elämä ? Näetkö nyt tilanteeseen paremmin?
        kolmekymppisen rakennusmiehen kanssa keskustelimme kyllä, mutta siihen se sitten jäi.

• pyörällä ja kävellen

Kiitos!

• ap.

nostan

• Teddy-Liina

Luin ketjusi ihan huvikseen onneks olkoon vaan kun olet löytänyt ittellesi kaverin!
      Aattelin vaan sanoa ettei Keskiyötä ole näkyny tällä palstalla viime aikona. On nyt kirjottelemassa s-postin kautta ja sieltä voi sitte kysyä lisää. Mullekkin näki yhtä hyvin ja löyty oma teddynalle oikein ihana mies viereen.

• Kysynyt.

Minulle ei nähnyt. :( Niin paljon kuin olisin halunnut, että se asia olisi toteutunut. Mutta voihan tietysti ihmeitä tapahtua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      138
      3419
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      274
      2940
    3. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      227
      1854
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      65
      1792
    5. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1778
    6. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      64
      1521
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      89
      1323
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1262
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      329
      1191
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1072
    Aihe