Netistä mies tuli mun elämän noin kuukausi sitten. S-posti kirjotellaan vaan vielä ja välillä oli hiljaista. Täänän hän otti yhteyttä heti aamulla kun vastasin niin hän kirjoitti koko ajan. Miten näet hänet onko vaan seksin perään. Hän on tosi iso pitkä mies. Sanoi erosta 3vuotta. Olen tosi kiinostunut hänestä.
Keskiyö
4
58
Vastaukset
Hei
lähdetään siitä, että jokainen mies on seksin perään. ja miksei nainenkin olisi, hän vain peittää sen kaikkien muiden asioiden alle salaperäisesti. mutta seksi on kaikille tärkeää.
näyttää siltä, että odottaisit onnellisimpia aikoja jo kauan. tämä mies on vahvasti mielessäsi ja toisen olet jo melkein unohtanut, hän on sinun entisesi. minä uskoisin, että olisit valmis menemään naimisiin, kunhan se oikea kandidaatti löytyy. olet ihminen joka vielä uskoo avioliittoon.
varovainen sinun on kuitenkin oltava, älä hätäile vaikka sinulle kerrottaisiin kuinka sydäntä liikuttavia tarinoita ja tunteenpurkauksia. tutustuminen tapahtuu yhdessä elämällä ja tekemällä, tarvitaan välttämättä rehti koeaika.
sinulla on onnea rakkaudessa, enkä näe muuttoa ympärilläsi. jos ja kun sinä laitat hyntteesi yhteen uuden kumppanin kanssa, te teette selvät pelisäännöt jopa kotitöistä. haluatte kumpikin olla onnellisia, eikä riidellä turhista.
sinä saat edelleen viestejä ja kontakti jatkuu.
mutta tämä tämänkertainen nettimies ei ole ollut koko kolmea vuotta itsekseen, on hänellä ollut muitakin naisia.
huonot miehet sinä jätät taaksesi ja valitsekin tarkkaan! puhu ja testaa ja tee pieniä salaisia muistiinpanoja. se netti on hyvä juttu sinulle. pyydä aina kuva kirjoitellessasi, sillä sieltä se kaveri löytyy.
malttia!
t. Keskiyö- Tiedät aina oikein
Kiitos. Totta on seksi mulle myös tosi tärkeää. Kun vaan kunnnollinen mies tulisi.Vihdoin entinen on jäänyt taakse 5v erosta ja yhdessä yli 20v. Nyt voin olla hänen kanssa ystävä lapsen takia. Tämä nettimies paljon mökillä kaikki viikonloput ehkä hänellä on joku nainen en halua pettyä. Hän olis halunnu tavata työ aikana mun luona. Miten näet hänet?
Hei
voithan sinä tietenkin tavata, mutta älä kutsu kotiisi. tapaa kaupungilla ja menkää kävelylle tai kahville!
jos et ole etsimässä seikkailua vaan oikeaa kunnon kumppania, silloin sinun kannattaa vetää käsijarru päälle. ei se silti sitä tarkoita, ettei hän voisi sinusta innostua. mutta joutuupahan hieman odottelemaan ja käyttämään mielikuvitustaan..... ja sinä teet itsestäsi samalla mielenkiintoisen....
t. Keskiyö- kokemuksia.,
Vaikka Keskiyö sanoi painokaasti elä vie kotiin.
Sanon minäkin sen vielä. Koti on ainut paikka mikä on turvanasi nyt. kellään miehellä ei ole oikeutta vaatia että avaat oven kun et vielä tunne. Ihmettelen aina sitä miehissä ne ei vahingossakaan vie kotiinsa vaan ovat aina ruinaamassa heti sinne naisen kotiin. Eli muista sen oven saat sulkea itselle niin kauan kun et ole varma kuuluuko tuo ihminen sinun elämääsi.
Minun elämän kokemuksella on nähty paljon.
Aloittaessasi seurustelun tuntuu aivan ihanalta parin tapaamisen jälkeen, mutta iso mutta alkaa kun on mkennyt 6 viikkoa. Silloin alkaa se todellisen minän näkeminen.
Eli mietippä, ja ota rauhallisesti ja tapaile tätä miestä jossain yleisissä paikoissa nyt kesä pystytte tapailee rannalla tai terassilla. Jos mies ei tapaa yleisillä paikoilla, ja kinuaa ruokatunnillakin sun kotiin silloin voisi sanoa pelkää että teidät nähdään yhessä. Rehti vapaa mies haluaa jos oikealla asialla tavata sua sen 2 kuukautta ulkosalla ihmisten ilmoilla. Näin löydät sen joka oikeasti tahtoo naisen vierelle.
Keskiyö näkee tulevaa mutta minä näin maalikkona annan tätä monen vuoden kerännyttä kokemusta. Mukavaa kesää ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2763083Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2331969- 661926
- 701625
BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho51386Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3391254MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/23988"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko22919Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165917- 64906