molemmista päistä, jotta suomi pystyy maksamaan espanjan, kreikan ym maiden, joita tulee aina vaan lisää, velat ja pankkituet.
Suomesta pitää lopettaa tehtaat ja sairaalat, vanhankodit, koulut, kunnat, ja nyt kaupan kanssat muutetaan itsepalveluiksi, jotta saa ulkomaan velat maksettua.
Palkkja pitää alentaa, veroja nostaa, jotta vararikkoon menneet maat pelastuvat.
Suomesta ei niin väliä, eikä suomen kansalaisista!!!
Lopetetaan koko suomi, niin maailma pelastuu. Kyllä on hienoa olla suomalainen!! Prkl.
Eläkeikää on pidennettävä
4
<50
Vastaukset
- Tukia on leikattava
jotta suomi pystyy maksamaan espanjan, kreikan ym maiden, joita tulee aina vaan lisää, velat ja pankkituet.
- -hgy-nht-m-,-
Ihmisten on tehtävä mieluiten ilmaiseksi töitä kehdosta hautaan, tämä ei tietenkään koske rikkaita.
Kiitos. - maasta pako mielessä
No nyt tuli italia uutena maan!!! EI voi olla totta!
- oldmetall
Musta on ihan sama , koska aikoinaan äänestin EU:ta vastaan kun oli viimeinen kansanäänestys. Olen tehnyt melkein 50v töitä kuten moni muukin suomalainen. olen monen muun suomalaisen kanssa eläkkeeni ansainnut ja koko pienen ikäni veroja maksaneena alkaa tympiä se jatkuva tuomion pasuunoiden toitotus.
Minäkään en välitä mistään kunhan oma henkiriepu pihisee jotenkuten.
Niin ne muuten ovat alentaneet palkkoja Etelä Euroopan maissakin.
Noh maa saa maata miten makaa, olen eläkkeellä kohta ja keskityn vaan hevirockkiin ja punkun latkimiseen
Tämä lama ei muuksi muutu, että itse täällä marisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915906
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754