Aika sanoa, hyvästi!

DoctorT

Otsikon voi fiksumpi käsittää kahdellakin eri tavalla. Fiksujen määrä tässä "seurakunnassa" (=foorumi) kannanottojen perusteella erinomaisen pieni, jopa olematon.

Koen tehneeni oman osuuteni varoittajana, kehoittajana ja opastajana.

Uudet haasteet, uudet tehtävät odottavat. Vartija huutaa vain aikansa, niin minäkin.

Niin usein olen sanonut HYVÄSTI, nyt sanon HYVÄSTI!

17

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs kirjoittaja

Kiitos hyvistä kirjoituksistasi.

• von bulke

Veli, soittelemme iltasella.

• sen pituinen se

Narsisti tosiaan näkee hyvin vähän fiksuja ympärillään. Hänhän on se fiksu. :-))))

MItä toktooriin tulee niin esimerkki: Sinulla ei ole oikeata käsitystä Pyhästä Kasteesta. Ja pilkkaat Jeesuksen asettamaa pyhää Kastetta silloin, kun se Jeesuksen käskyn mukaisesti annetaan jo pienille lapsille.

• Lapsikaste huuhaata

sen pituinen se
        12.6.2012 09:28

"Ja pilkkaat Jeesuksen asettamaa pyhää Kastetta silloin, kun se Jeesuksen käskyn mukaisesti annetaan jo pienille lapsille".

Tällaista Raamatun jaetta EI ole olemassakaan ja me kaikki tiedämme sen.

Jeesus ei missään käske kastaa lapsia, eikä niinikään tuo esiin Raamatussa minkäänlaisia sakramentteja, joita pääkirkot opettavat.

Sensijaan hän itse antaa esimerkin mennä aikuiskasteelle.

Luterilaiset ja ortodoksit ovat pahasti harhaoppisia lapsikasteineen ja sakramentteineen ja se ei olekaan ihan pikkujuttu Jumalalle...

• Jeesukseen uskova

Herra kurittaa ja koettelee sitä, jonka omakseen ottaa. Se joka kuritta kasvaa, se synnissä kuolee.

• Sivujaseurannut

KIITOS DoctorT!
      KIITOS SANASTA; KIITOS OPETUKSESTA JA ENNEN KAIKKEA OJENTAMISESTA!

Älkää ihmetelkö, veljeni, jos maailma teitä vihaa. 1. Joh 3:13

"Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin minä vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen" 1. Kor:13

Sinun SUURI rakkautesi Herraan on se mitä soisi kaikkien tavoittelevan.

Siunausta elämääsi

• Rivka

Kiitos totuudellisista sanoistasi. Miksi lähdet pois? kuka täällä nyt pitää totuutta voimakkaasti esillä?

Toivottavasti kaverisi vonbulke edes pysyy palstalla.

Hyvää ja Siunattua jatkoa sinulle jokatapauksessa ja kaikkea hyvää!!!

• von bulke

Rivka
        DoctorT:n foorumilta pois vetäytymiseen (ainakin toistaiseksi) ei sisälly mitään dramaattista. Aika aikaansa kutakin, sanotaan. Veli on toiminut ja toimii edelleen aktiivisesti muutoin. Herra yksin tietää menemisemme ja tulemisemme. Elämämme ei ole tällä, eikä muullakaan foorumilla, meillä kenelläkään.

Kerron veljelle terveiset, jos ei satu tänne kurkkaamaan.

Siunaus myös sinun päivääsi ja elämääsi Herraltamme.

• goodbye!
        von bulke kirjoitti:

Rivka
        DoctorT:n foorumilta pois vetäytymiseen (ainakin toistaiseksi) ei sisälly mitään dramaattista. Aika aikaansa kutakin, sanotaan. Veli on toiminut ja toimii edelleen aktiivisesti muutoin. Herra yksin tietää menemisemme ja tulemisemme. Elämämme ei ole tällä, eikä muullakaan foorumilla, meillä kenelläkään.

Kerron veljelle terveiset, jos ei satu tänne kurkkaamaan.

Siunaus myös sinun päivääsi ja elämääsi Herraltamme.

Hyvästi vaan. Kylläpä se hänen poistumisensa kestää.

• Hyvä västi! Good-bye!

• Pitkä aika

Niin, sinähän kirjoittelit täällä 7 vuotta.

• body

Ihmisten pitäisi oppia sanomaan hyvästi, ei pahasti ja siinä on suuri ero.

• ha-haa..
    • va rovasti

hyvästi hyvästi sanoo rovasti

• bad boy

pahasti

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3255
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2962
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      73
      2793
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      34
      2676
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2188
    6. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1769
    7. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      1718
    8. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      13
      1711
    9. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1709
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1599
    Aihe