Miksi tällä palstalla jotkut tietyt nimimerkit haastavat riitaa eikä pysty keskustelemaan asiallisesti? Minusta "Minä tiedän kaikesta kaiken" -kulttuuri ei ole asiallista, saati uskovaisten ihmisten toimintaa. Pyytäisin asiallisia vastauksia ja kommentteja. Varsinkin tiettyjen nimimerkkien menemistä itseensä.
Jos Helluntalaisuus on niin vastenmielistä, voisiko sen sivuuttaa ja siirtyä muualle? Selitys "Suomi on vapaa maa " ei uppoa, koska silloin voimme alkaa haastaa riitaa nakkikioskilta eduskuntaan saakka. Aika outoa?
Riidan kylväntä?
6
84
Vastaukset
Tee aloitus niin keskustellaan raamatullisesti.
- Te eksytte.
Ihan Raamatun mukaista toimintaa, tämä riitely. Matt.10:34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
- body
Uskikset ovat tosikkkoja, aina oikessa, "raamatullisia" , veljensä holhoojia, pitävät itseään maan suolana, lopunajoista varoittajana, haluavat omistaa yksin uskon ja uskon totuuden, kuvittelevat että usko on heistä kiinni, syyttävät toisia sanan vastustajiksi ja luopioiksi.
Tässä joitain totuuksia uskovien luonteesta ja kyvyttömyydestä objektiiviseen keskusteluun. - jhuumor
Jumala on tosikko , mutta osaa laskea hyvääkin huumoria, kun joku osaa vaan sen erottaa totisesta Jumalasta
Riitely voi näytä väittely joka Paavali ja Pietari käytti jo Raamatun aikana saaman totuuden esiin.. Kyllä Jeesuskin sanottiin ritelijäxi.. Mutta jatka te haukkumista jos koette että olette hyvän asian kexinneet..
- jhlkjljl
Joka runsaasti kylvää se runsaasti niittää,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455200Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1261670Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151579Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511530- 141255
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41200No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol22108081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60847