No, mites nyt tasuri-ölisijät kun NHL-finaali meni murskalukemin, heh!
Paljos hävisitte, heh?
Mä aavistin että Los A murskaa "suomi-ruotsi" 6-1 lukemin ja yli satasen kertoimen nappasin kiinni. Panos oli sama kun teillä viikkoraha, heh!
Huvittaa kun tasuri-ölisijät kärsii tappiota, heh!!!
tasuri ölisijät, heh
4
115
Vastaukset
- kisälli
mä pelasin tulosvetoon 5-1 ja 6-1 tepon antaman vihjeen perusteella ja taas osui!
- Tilintekijä
Sä pelle taas luulet tietäväs jotain, mutta oot täysin mettässä oletuksinesi. Mun viikkorahani ei ole se 1 euro jonka sijoitit väärään tulokseen.
Ihan vaan tiedoksi sulle, että tollasta alikerrointasuria en pelannut lainkaan vaan edelliskerralla kun tasureilla tein tiliä niin se oli Espanja- Italia X yli 3:n kerroin oli ja panosta 50 ekee että revi sä pelle siitä. - pallilla kuiskaaja
kirjoitit niccis väärin. Eix se oo "pilinimijä"
- Olkku.
No, missäs tasuri-ölisijät taas piileksii, heh? Mikäs on että ei tasuri-triot napsahtele ja pääse ölisemään, heh?
Muistakaa sitten kun teillä se 57. lappu osuu niin tulkaa kehumaan miten "voititte", heh!
On se niin tuottoisaa pelata 4-6 kohteen tasuri-rivejä trio-systeemillä, heh.
No, missäs te olisette nyt?????, heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117