Tutkimuksissa on selvinnyt että kotouttamisessa ei kannata kiirehtiä
Vaatii pitkiä aikoja ennen kuin ihminen on sisäistänyt uuden kulttuurin.
Tällä perusteella Suomen valtion olisi kustannettava somaleille enemmän matkoja vanhaan kotimaahan.
Eritoten Suomessa syntyneiden lasten olisi päästävä useasti käymään vanhempien kotimaassa
Näin vastustamme rasismin syntymistä
Hidasta kotouttamista
6
53
Vastaukset
- 6+7
Hyvä ehdotus, joka ei saane vastustusta?
Jaa, ettei hoppua?
- -mutta
Näinhän meillä on tähän asti menetelty, jopa aikuisten lomamatkat on maksettu, pelkästään huonoja kokemuksia on saatu.
Auttaisiko, jos niille annettaisiin vieläkin enemmän rahaa? - hullutus seis !!!!
Yli 60v. kaikenmaailman idiootteja on yritetty kotouttaa ja sopeuttaa eurooppaan siinä onnistumatta, näillä pässinpäillä ei ole aikomustakaan sopeutua mihinkään muuhun kuin omiin hullutuksiinsa joita ovat itsekkin lähteneet eurooppaan pakoon. Nykyisin pakolais- ja maahanmuutto on bisnestä jota johtavat rikolliset ja rikolliset näistä maista myös ensimmäisinä lähtevät itseään elätyttämään ja vedätyttämään sekä rikollista uraansa jatkamaan. Tämän ei pitäisi enää kenellekkään luku-, näkö- ja kuulo- taitoiselle olla mikään yllätys esimerkiksi Suomessa.
Tarkemmin ajateltuna eihän tässä keskustella rasismista? Varmaan löytyy parempi palsta?
- dstfhjsfgj
Matkoja on kyllä kustannettu runsaasti, vika on vaan siinä että lippu on meno-paluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057