Hei Keskiyö, mitä tehdä mies on samassa kodissa, mutta kun minä en tunnu häntä kiinnostavan. Olemme kuin huonekalut eri huoneissa. Mitä sinulle näytetään otanko eron vai jatkanko muutosta odottaen.
keskiyölle
1
50
Vastaukset
Hei
voi kuule, minusta sinunkaan tunteet eivät enää ole kovin lämpimät. mielestäni sinä mietit jo mahdollista omaisuuden jakoa ja koti ei enää ole kuin pelkät raamit sinulle.
suo anteeksi, en tahdo pahoittaa mieltäsi. mutta suora vastaus suoraan kysymykseen.
sinulla on haaveita ja toiveita, toki, mutta ne ovat kaiken tämän yläpuolella. ne lentelevät jo omia menojaan eteenpäin. näen miehen tympääntyneenä ja masentuneena, hän ei lähde taistelemaan vaan taitaa luovuttaa melko helpolla.
ja asiasi menevät hyvin, et jää missään kakkoseksi.
mutta mielestäni te olette jo kääntäneet selkänne toisillenne.
en näe kummallekaan uusia kumppaneita, näkymykseni pyörii vain omaisuuden ympärillä. en näe myöskään lapsia.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2087153
- 594682
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434554- 733312
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261727- 181707
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341489
- 1431257