Maailma on räjähtämässä

ruutitynnyrissä olla

Merkit näkyy valtioiden, rotujen, uskontojen ja ihan tavallisten ihmisten välisissä asioissa.

Vuoden päästä ei olla täällä kirjoittelemassa, kolmas maailmanpalo on silloin tosi asia.

17

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • napalmia2012

Näin on,olen huomannut saman asian. Mistäköhän johtuu.

• Mitä Tulee:?

Pankkiirit ovat saaneet mulsiin, eli Obaman, maailmanpoliisiksi. Näin suunnitelma alkaa olla kasassa, miten islamismin kautta valtiot lakkautetaan Irakin kaltaiseksi ryöstön kohteiksi joissa ihmisoikeudet ja demokratia on kokonaan poistettu kuvioista.

• ehkä olisi

sitten parempi keskustella vain kuolemasta ja siitä mitä sen jälkeen tulee.

• ggfdgsssdsfd

ei kannata. Sitten uskovaiset hyökkää helvetin peloitteluineen

• Maailma muuttuu

Aika ajoin suurin osa ihmiskuntaa on poistettu, jotta voidaan aloittaa alusta kivikauden tasolta. Syynä tähän on sotaisuus. Sota itsessään on tuo "poistava tekijä", joka hoitelee homman.

Kun ihmiset oppii oleman kokonaan sotimatta, maailmanloppuja ei tuolla tavalla tule.

Jo Platon viittasi tuohon poistoon. Maailma on tuhottu legendan mukaan jo 5 kertaa ja emme sitä tiedä koska olemme aloittaneet aina alusta. Viitataan vain epämääräisiin "vedenpaisumuksiin".

Seuraava poisto tulee kuulemma "tulen kautta", joka viittaa yllätys yllätys ydinaseisiin. Mahdollisuudet on tiedetty jo kauan sitten. Mitään varmaa tulevaisuudesta ei voi kuitenkaan sanoa.

• siitäkaikkikiinnion.

Tämäkin vaan todistaa sen että aselakeja on Suomessa tiukennettava.

• aselaki auttaa aina

Mutta jos alle 600 mm pituiset aseet olisi Suomessa kielletty niin tältäkin olisi vältytty.

• ???

Sitten olisi käyttänyt pitempää, joten teoriasi on yhtä tyhjän kanssa.

• luottakaa erkkiin

Kyllä Erkki Tuomioja pelastaa ja estää tuollaiset.

• hyvin pyyhkii

mä pyyhin erkillä persettä

• dfdfdfjjj
        hyvin pyyhkii kirjoitti:

mä pyyhin erkillä persettä

karheeta on tuleepi rupia

• Ruuti on kuivaa

Nyt kukaan ei sitten raavi per-seitänsä koko tällä viikolla! Pieninkin kipinä voi tössäyttää koko Euroopan laajuisen ruutitynnyrimme taivaalle.

Vasta kun Kreikan vaalitulos on selvinnyt sunnuntaina, niin silloin voi varovasti pikkusormella raapia peffaa, jos ihan karmeasti kutittaa.

• jhdhdfghdhh

Minulla on lähes joka ilta eräs kiintoisa merkkihenkilö kiikarissa.
      Ai niin. Kiikari on kiinni metsästyskiväärissäni.
      Aika koittaa.

• jyrki katala

mulla onkin ollut tunne että joku katselee ...

• dssdsöä'
        jyrki katala kirjoitti:

mulla onkin ollut tunne että joku katselee ...

liikuvat ne on mutta onneksi lakkautetaan

• Jotain tapahtumassa?

Lähteekö Moskovasta käyntiin Syyrian kaltaiset mellakat ?

http://yle.fi/uutiset/moskovalaiset_haastavat_uuden_mielenosoituslain/6177259

YLE

• Suomen uusi uho

Maailma on räjähtämässä ja Suomessa presidentti Niinistö antaa sille lisää vauhtia aloittamalla Venäjä-uhittelun Naton ja USA.n antamalla taustatuella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      196
      4963
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      116
      4056
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3525
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2927
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2326
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      30
      2079
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe