miten edetä vaimon kanssa?

ukm25v

Elikkä täälä kirjoittelee 26v aviomies jolla on "ongelma" 23v vaimon kanssa

taustoja tähän alkuun vähän ja että missä tilanteessa ollaan nyt.

minua kiihottaa ajatus todella paljon nähdä vaimo nussimassa jonkun isokaluisemman vieraan miehen kanssa ja se että olisin vieraan mihen kanssa nussimassa vaimoa samaan aikaan.

Vaimoni tykkää onneksi ottaa suihin ja peppuneitsyyden sain häneltä vietyä pienen suostuttelun jälkeen ja nykyään hän tykkää siitäkin eli kaikki reiät olen jo saanut käyttöön.

seuraava askeleeni oli ostaa oman kalun kokoinen dildo mukaan leikkeihimme (14/3;5) ja hyvin hän otti sen vastaan piene alun arailun jälkeen ja nykyään vaimo saa mahtavia orgasmeja kun dildo on anaalissa tai pillussa ja oma kaluni täytttää toisen reiän. Muutaman kerran olemme koittaneet niinkin että oma kaluni ja dildo molemmat ovat samaan aikaan hänen pillussaan ja vaimo kyllä tykkää.

seuraava askeleeni oli ostaa isompi dildo mukaan leikkeihimme (17/5) ja kerran esileikin aikana sidoin vaimon kädet ja jalat sänkyyn ja peitin hänen silmänsä ja aloitin normaalisti pienemmällä dildolla häntä lämmittelemään ja pari kertaa kun hän oli llähellä orgasmia niin pidin pienen tauon ja jatkoin sitten. Sitten yhdellä kertaa kun hän oli lähellä orkkua niin lopetin ja pienen tauon jälkee aloitin laittamaan isompaa dildoaa häneen (vaimo ei silloin vielä tiennyt isommasta dildosta) ja pienen hetken jälkeen koko dildo oli hänen sisällään ja tahtia nopeuttamalla vaimoni sai isoimman orgamsin mitä olen häneltä nähnyt. Itse olin jo tästä näystä todella lähellä laueta kun näin isomman dildon syvällä vaimoni pillussa. No kun vaimoni oli tästä toipunut niin otin ison dildoin pois hänestä ja liukastin pienemmän dildon ja vaimon pepun hyvin ja aloin dildottamaan häntä peppuun ja kun hän oli rentoutunut ja alkoi jo nauttimaan niin otin taas isomman dildon käyttöön ja sen laitoin hänen pilluunsa ja siinä kun vaijmo tottui tilanteeseen jossa saa iso pilluun ja oman kaluni kokoista pyllyyn niin huomasin että hänellä on taas orkiku lähellä ja hetken päästä vaimoni saikin taas valtaisan orkun. Siinä vaiheessa en enään kestänyt vaan otin pienemmän dildon pois pyllystä ja laitoin oman kaluni sinne tilalle ja tunne oli mahtava kun tunsin omalla kalullani isomman dildon vaimon pillussa. En tätä kestänytkään kauaa vaan laukesin rajusti hänen pyllyyn.

eli tässä tilanteessa olemme nyt mutta jmiten tästä eteenpäin? Pitäisikö minun its vihjata toisesta isokaluisemmasta miehestä jonka voisimme ottaa mukaan leikkeihin vai pitäisikö minun odottaa vaimon aloitetta toisesta miehestä? Selväksi on käynyt dildojen avulla että vaimo tykkää todella paljon isommasta dildosta ja siitä että hänellä molemmat reiät käytössä samaan aikaa. En vain tiedä miten tästä pääsisi siihen pisteeseen että saisi isomman dildon tilalle todellisen isokaluisen miehen.

kiitoksia jos jaksoitte koikonaan tämän lukea ja olisin todella kiitollinen kaikista neuvoista :)

2

1892

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etene vaimon kanssa

kun olet saanut dildotettua naisen lähes orgasmiin niin kannattaa kysyä naiselta olisiko kiva jos isokyrpäinen tummamies nussisi kovaa ja pitkään. jos orgasmi on lähellä/kiima riittävä niin yleensä saa rehellisen vastauksen. jos kyselee muulloin niin kykenee järkevään ajatteluun eikä tunnusta mitään. jos tykkää isosta ja olla molemmat reijät täynnä niin jossain vaiheessa iso/kestävä rupeaa kiinnostamaan.

minua ainakin rupesi kiinnostamaan kun huomasin että parhaat orgasmit tuli isolla ja kestävällä sauvalla. nyt olen pitkään saanut useampaa isoa vierasta tarpeen mukaan.

• ap

Kiitoksia vastauksesta :)

täytyypä koittaa tuota ensi kerralla kun vaimolle tuplaa tarjoilen kahdella dildolla ;) jätän kyllä vaan tuon tumman pois ainakin näin alkuun vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5851
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      58
      3246
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      184
      2701
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      12
      2524
    5. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2219
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      29
      2161
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1896
    8. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      16
      1596
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      148
      1379
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      270
      1247
    Aihe