mielenkiinnolla odotan mielipiteitä MUSTLAiNEN NAAPURINA
keskustellaanko romaneista
10
3087
Vastaukset
- Kaikki
Eikö ollut aika älyvapaa kysymys ?eiköhän se naapuri voi olla kuka vaan kattomatta rotua???Voihan se valkolainen olla yhtä kauhee sitähän sinä kaipasit
- bvbvcx
PELLEJÄ KAIKKI MENIS VAIKKA SOMALIAA MUITTEN JOUKKOO
- naapuri
Kivoja,mukavia ja monet illat olen heillä istunut ja he meillä.Nyt iso suru koska muuttavat,ikinä ei ole niin ihanaa naisystävää mulla ollut,kuin tämän perheen rouva.Ja ajatella, molemmat työssäkäyviä!!
- ei rasisti
naapuri kirjoitti:
Kivoja,mukavia ja monet illat olen heillä istunut ja he meillä.Nyt iso suru koska muuttavat,ikinä ei ole niin ihanaa naisystävää mulla ollut,kuin tämän perheen rouva.Ja ajatella, molemmat työssäkäyviä!!
että molemmat romanit työssäkäyviä? harvinainen tapaus tosiaankin. tunnen paljon romaneja, joista vain mmuutama on normaalissa töissä. hevosmies tai pöytäliinakauppias ei ole mitään oikeata työtä.
se hyvä puoli on mustalaisissa naapureina, että tavarat voi huoletta jättää vartioimatta. eivät varasta naapurista tai omalta kylältä!
kerran kaverilta hävisi peräkärry ja hän harmitteli sitä saman kylän (mustalais)baariyrittäjälle.
seuraavana yönä kärry ilmestyi yhtä vaivihkaa,. kuin oli hävinnytkin...
- Huomioita
pariskunta, joten kokemusta on. Minkäänlaista muuta häiriötä heistä ei ole ollut ( nämä on jonkun sortin uskovaisia, helluntalaisia kaiketi ) muuta kuin yletön!!!! pyykinpesu ja sit et on aika laiskoja poimimaan niitä kuivia pois kuivaushuoneesta, nää rouvat ilmeisesti pesee koko suvun pyykkejä !!
Sillai aika hygieenikkojahan noi on oman huushollinsa kanssa. Ikkunat pessään ties kuinka monta kertaa vuodessa ja matot kans. Ja niillä on kai joku oma tapansa siinä ettei mustalaiset esim. kerrostalossa asuessaan voi asua kun ykköskerroksessa.
Huvitti kun tänä kesänä sit oli jotain heimosiskoja kylässä noilla naapureilla ja rouvat sitten oli pitkin pihaa istumassa ,yks käveli kädet lanteilla ja tokas tälle naapurille että "kyllä teillä sitten on hyvät pyykkinarut" en tiiä ..mä meinasin tikahtua nauruun ! Sehän on tietty tärkeä pointti millaset pyykkinarut on ???
Samaten kun kuulin kun tämä herra anto kännyssä ajo-ohjeita toiselle heimoveljelle niin se sano " ku tuut siihe huoltoasemalleeee niin niitten värivalojen jälkeen käännyt vasempaaa " Siis värivalot tarkotti tässä jutussa liikennevaloja. Taas olin kuolla nauruun.
Toisaalta ihmettelen kun olen kuullu että mustalaiset kunnioittaa vanhempia ihmisiä. Niin näillä asuu joku harmaahapsi (mies) ja sitä ei kyllä kunnioiteta sen kummemmin...Se pappa raasu pesee ite pyykkisä, ja ihan nyrkkipyykillä, kaikki lakanatkin ...ja pesuaineena usein on pala sunlightia tai rexonaa...siis näitä palasaippuoita.Et antais ees kunnon pulveria tai edes pesis sen papparan pyykit. Mut ei.
Sillai rauhallisia on tämä pariskunta (lapseton) ettei koskaan ole esiintyny mitään sukujen riitoja ja välienselvittelyjä.- ekalle kerrokselle vastaan
kylläpä sulla hyvin aika kuluukin kun seuraat naapureitas,olet ilmeisesti työtön ja sulla on aikaa.siinä huomaat et mustalaiset ovat siistejä ihmisiä,ei niiden tarvi koko suvun pyykkiä pestä jos niillä on sitä kyl monellakin omasta takaa pestävää.älä nyt viitsi takertua kaikkeen kuulemaasi ja heidän puhetyyliinsä.mene ja tutustu heihin voisit saada heistä ihan hyviä ystäviä ja samalla saisit vääriin luuloihisi saada uutta ja asillista tietoa ettei tarvise näin miettiä ja kirjoitella aivan naurettavia asioita.vanhempain kunnioituksesta .kyllä uskon jos ne naiset ovat samaa sukua sen vanhuksen kans ni varmaan pesevät hänenkin vaattensa.mikset sinä tarjoa hänelle apuasi.mieti asioita joita tälle palstalle kirjoitat,miksi näet naapureistasi noin paljon vaívaa sitäluulis että olis parempaakin tekemistä nuorella naisella
- Hortto Kaalo
ekalle kerrokselle vastaan kirjoitti:
kylläpä sulla hyvin aika kuluukin kun seuraat naapureitas,olet ilmeisesti työtön ja sulla on aikaa.siinä huomaat et mustalaiset ovat siistejä ihmisiä,ei niiden tarvi koko suvun pyykkiä pestä jos niillä on sitä kyl monellakin omasta takaa pestävää.älä nyt viitsi takertua kaikkeen kuulemaasi ja heidän puhetyyliinsä.mene ja tutustu heihin voisit saada heistä ihan hyviä ystäviä ja samalla saisit vääriin luuloihisi saada uutta ja asillista tietoa ettei tarvise näin miettiä ja kirjoitella aivan naurettavia asioita.vanhempain kunnioituksesta .kyllä uskon jos ne naiset ovat samaa sukua sen vanhuksen kans ni varmaan pesevät hänenkin vaattensa.mikset sinä tarjoa hänelle apuasi.mieti asioita joita tälle palstalle kirjoitat,miksi näet naapureistasi noin paljon vaívaa sitäluulis että olis parempaakin tekemistä nuorella naisella
Työtön en todellakaan ole, enkä heitä kuule sen kummemmin seuraa.
Nämä pesujutut tietää kaikki talon asukkaat jotka pesutupaa käyttää.
No susta varmaan oliski kiva ku meet vuorollas pesemään niin kuivaushuone on TÄYNNÄ maniskan pyykkiä.
Hymyhuulin varmaan korjaisit ne ja mankeloisitkin ne varmaan valmiiks.
Tämä rouva on ite myöntänytkin että hänellä roikkuu ne pyykit vuorokausia siellä pesutuvassa, et on siitä sille sanottu, mut tapojaan hän ei viitti korjata.
Epäsiisteiksi en huomaa heitä kutsuneeni. Toiseksi mistään tuskin sait selville että tunnenko heitä. Rouvan kanssa olen turissut monet kerrat että se siitä sun tutustumisesta.
Maniskoitten puhetyylihän on yleisesti tiedostettu juttu, ja vitsin vääntöjen kohde.
Se ei ole väärä luulo että maniskat kunnioittaa vanhempia sukulaisiaan ja tämä rouva ei todellakaan jeesaa pappaa pyykinpesussa.Tämä pappa on samasta suvusta ja asuu heidän kanssa. Tälle palstalle kirjoittamisesta ei ollut laisinkaan vaivaa mulle, olipahan hyvä kysymys " mustalaiset naapureina".
Ja viimeiseksi, mistään et voi tietää olenko nainen, mies ,nuori vai vanha. - Mane
Hortto Kaalo kirjoitti:
Työtön en todellakaan ole, enkä heitä kuule sen kummemmin seuraa.
Nämä pesujutut tietää kaikki talon asukkaat jotka pesutupaa käyttää.
No susta varmaan oliski kiva ku meet vuorollas pesemään niin kuivaushuone on TÄYNNÄ maniskan pyykkiä.
Hymyhuulin varmaan korjaisit ne ja mankeloisitkin ne varmaan valmiiks.
Tämä rouva on ite myöntänytkin että hänellä roikkuu ne pyykit vuorokausia siellä pesutuvassa, et on siitä sille sanottu, mut tapojaan hän ei viitti korjata.
Epäsiisteiksi en huomaa heitä kutsuneeni. Toiseksi mistään tuskin sait selville että tunnenko heitä. Rouvan kanssa olen turissut monet kerrat että se siitä sun tutustumisesta.
Maniskoitten puhetyylihän on yleisesti tiedostettu juttu, ja vitsin vääntöjen kohde.
Se ei ole väärä luulo että maniskat kunnioittaa vanhempia sukulaisiaan ja tämä rouva ei todellakaan jeesaa pappaa pyykinpesussa.Tämä pappa on samasta suvusta ja asuu heidän kanssa. Tälle palstalle kirjoittamisesta ei ollut laisinkaan vaivaa mulle, olipahan hyvä kysymys " mustalaiset naapureina".
Ja viimeiseksi, mistään et voi tietää olenko nainen, mies ,nuori vai vanha.Hai kaalet ,oottepa työ tyhmiiiiiiiiii.....
- keskustellaan
mutta onko ne romaneja, vaiko lie romaaneja.!!!!
- ilppe
sattu n.15v, sitten kaverille.
oli ajaa paukuttanu hollannista tukholman lauttarantaan,suuntana turku jne.
ja hollannin iloittelun jälkeen hillot loppu.
ei muuta ku kysymään lauttarannassa saiskos sämpylä ja kahvi rahat ,että sais laivalla "syödä".
kukaan valkolaisista ei antanu ja viimenen toivo oli enään mannet, jotka oli samaan lauttaan menos
ja kaverin riemuks 50mk kyöstiltä sai .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591