Ateismi on vain

kiipelipeli

epäuskoa Jumalaan. Höpöhöpö. Lisäksi epäuskoa

- kuolemanjälkeiseen elämään
- ihmeisiin
- Raamattuun
- ID-teoriaan
- sielun olemassoloon
- luomiseen
- korkeampiin elämänmuotoihin
- henkiin
- henkiparannukseen
- telepatiaan
- jne jne.
- mihinkään yliluonnolliseen ei uskota

5

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eric.goebbels

Ateismi on vain jumaluskon puuttuminen.

Teisti = uskoo jumalaan
      Ateisti= ei usko jumalaan

Kyllä. Ateismi tarkoittaa vain ja ainoastaan jumaluskon puuttumista.

MUTTA sen sijaan henkilöllä, joka on ateisti voi olla useita mielipiteitä erilaisista asioista, esimerkiksi juurikin hengellisistä asioista mutta edelleen ateismi tarkoittaa vain yhtä asiaa.

Tuo on käytännössä yhtä typerä väite kuin minä sanoisin, että teisti EI TARKOITA pelkästään sitä että uskoo jumalaan vaan myös sitä että vastustaa aborttia, ottaa jokaisen raamatunjakeen totuutena jne jne.

• Itsetutkiskelija

Olen ateisti. Jumala on absurdi olio minulle...telepatia ei. Vaikka tiedän että telepatia ei tunnetussa muodossaan ole VIELÄ olemassa, niin kykenemme jo objektiivisesti tarkasteltuna pienimuotoiseen telepatiaan. Puhe...ilman halki kantautuvat ääniaallot, joita teemme väräyttelemällä henkitorvemme äänihuulia, jolloin aivomme muovaavat ajatuksemme värähtelyn eri muotoihin ja taajuuksiin, jolloin vastaanottava eliö ottaa erikoisen muotoisilla ''korviksi'' kutsutuilla reiällisillä elimillä vastaan tämän värähtelyn, jolloin hän koodaa tämän ärsykkeen aivoissaan informaatioksi, mikäli on aikaisemmin saanut vastaavanlaisen värähtelyärsykkeen, eli siis tunnistaa tämän ärsykkeen.

Jos puhe ei ole jonkun mielestä alkukantaista telepatiaa, niin on harhainen. Ihminen on ainoa laji joka kykenee jakamaan ajatuksensa ilman fyysistä kontaktia! Otamme puheen ja kielen vain niin itsestäänselvänä, että emme käsitä sen erikoisuutta. Samoin saatamme jossakin tulevaisuudessa hohotella sille, kuinka aikojen alussa ajatuksia välitettiin äänten avulla, kun olemme kehittyneet kommunikoimaan kenties jollakin toisella telepatian kaltaisella kyvyllä. Ken tietää!

• Wikipedia tietää...

... minä en.
        "Telepatia eli ajatuksensiirto on parapsykologinen ilmiö, jolla tarkoitetaan kykyä kommunikoida toisten kanssa ajatuksen välityksellä. ...
        Telepatia luetaan yhdeksi ns. ESP-ilmiöksi (extrasensory perception, aistit ylittävä havaitseminen), joka tarkoittaa tunnettujen aistien ulkopuolista aistimista."

• Jotta silleen.

Me ihmiset viestimme puheen lisäksi ilmeillämme, eleillämme ja asennoillamme (kehonkielellä). Myös puheessa voi olla osin tahattomia painotuksia yms. jotka antavat lisäinformaatiota.

Siksi usein ymmärrämme toisemme usein jo puolesta sanasta, etenkin jos tunnemme viestinlähettäjän.

Ajatusten lukemiseen ilman apuvälineitä en kyllä usko pätkääkään.

• -s-

Hyvä ja melko kattava lista kaikenlaisesta hörhöilystä, jota jokaisen tulisi karttaa. Lisätään tuohon vielä homeopatia, verkostomarkkinointi, ostostv-härpäkkeet, NWO-, UFO. ja illuminati ynnä muu salaliittosekoilu ja hengellinen musiikki & virret. Noita kun välttelee niin ei ainakaan ole välittömässä vaarassa leimautua umpikusipääksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      63
      7001
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4935
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      79
      2772
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      2079
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1958
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      30
      1687
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      12
      1572
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1429
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1294
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      15
      1286
    Aihe