Hyvästi Salatut elämät !
Sarja päättyy kuulemani mukaan ensivuonna
18
413
Vastaukset
- Jaahas,
Ja mikä on lähteesi?
- En muista
mutta kuulemma lupaavat hiuksia nostattavan loppuhuipennuksen sarjalle !
- HarjaTalonen_
Tämä on sitä samaa jankkaamista, joka alkoi jo viime kesänä, mutta niin vain nähtiin lakkautettu sarja Suomen tv:ssä kaudella 2011-12.
Älkää kommentoiko näihin, niin nämä pellet tajuavat ehkä lopettaa kirjoittelun. - 87k
Ei pääty, ensivuonna on vuosi 2013 ja sarjaan tehdään 2014 asti.
Eli ei ole päättymässä vielä pariin kauteen
Mutta mitä luulette, onkohan sillon 2014 "onnellinen loppu" tai jääkö asiat vain kesken normaalin tapaan - LopenKyllästynyt..
Kyllä mä ainakin oon kuullu että sarja päättyis 2012. Mutta joo olkoo miten on, mutta ei kait ne ikuisuuksia voi pyörittää samaa sarjaa telkkarissa vaikka ois kuinka suosittu ? Alkaa siitä sarjastakin jo ideat loppumaan...
- LVD
Niinpä niin. Sarjalla kuitenkin voimassa oleva sopimus vuoteen 2015 asti, et silleen.
- salkkarit jyrää
ei todellakaan ole loppumassa. sarjan esittämisestä on voimassa oleva sopimus kevääseen 2015 saakka ja ainahan sopimuksen voi uusia.
- loppuu se
Tänään ilmoittivat että mtv3 lopetetaan elokuussa 2012!!
- salkkarit jyrää
niin sen piti loppua viime vuonnakin ja niin vaan se jatkui ja tulee jatkumaan nytkin jälleen syksyllä 2012.
- wefrghjk
Alkoihan Emmerdale jo 1978 ja vielä jatkuu, Kauniit ja rohkeat alkoi 1987 ja jatkuu edelleen, joten Salatut elämät...
- jotain muuta tilalle
Minä luin täältä, että tämän vuoden päätösjakso jo oli. Ei siis jatku ainakaan syksyllä.
- j u u
Salakkareitten tilalla tulee Reinikainen.MTV3 osti sen YLEL:tä.
- salkkarit jyrää
se oli kevätkauden päätösjakso, ei tämän vuoden päätösjakso. salkkarit jatkuu ihan normaalisti syksyllä, 3.9.2012 alkaen.
- dfhjhffh
j u u kirjoitti:
Salakkareitten tilalla tulee Reinikainen.MTV3 osti sen YLEL:tä.
Vitut tule...
- miksi ei
lopullisessa päätös jaksossa kaikki salkkarit näyttelijät varmaan seisoo "pihlajakadun" pihalla ja katsoo taivaalle ja nauraa (hymyilee)
- Unta vaan...
Mä uskon että Seppo herää viimeisessä jaksossa Ulla vierellään, tajuten että kaikki oli vaan unta.
- limi temmelli
salkkarit loppuu 2015
traagista - j k
ninkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1195523
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2772227- 921793
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401220Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411207Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051130- 501129
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1531126- 1141108
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.891104