Helsingin seudulta koiralle hoitopaikkaa?

hoitoapua kaivattais

Hei! Mistä löytäisin luotettavaa hoitopaikkaa kahdelle koiraööeni kun ei tuo koiratalo oikein innosta. Koirani ovat hieman hankalia toista koiraa ohittaessa, saattavat näykätä ihmistä ja haukkuvat paljon. Olen valmis maksamaan hyvästä hoitopaikasta..
Kiitos vastauksestanne!
Mari

14

1117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AP

      Omat koirani ovat myös niin sanottuja ongelmakoiria. Olen niitä vienyt kirkkonummelle Carinalle. Joka kerta kun olen koirani noutanut ovat olleet tyytyväisiä, rauhallisia ja väsyneitä. Suhteellisen edullinen paikka kun koirat saavat laadukkaat ruuat ja paljon liikuntaa ja paljon huolenpitoa. Pitää toisin olla hyvissä ajoin varaamassa hoitopaikkaa koska tilanpuutteen takia ainoastaan yhden perheen koirat pääsevät hoitoon. Lisäksi olen saanut paljon hyvää apua koulutkseen ja koirani käyttäytyvät paljon paremmin nykyään. Tässä on hoitopaikka josta voi olla varma että koirat pääsevät hyvään asiantuntevaan hoitoon, Carina on todellakin mukava todellinen eläinystävä. Suosittelen!
      Ps. en löytänyt yhteistietoja ja puh.numeroni taitaa olla vanha mutta googlaamalla saattaa löytyä tai hesystä kysymällä.

      • minna

      • kevätkukka
        minna kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan Carzzia? hän on aikoinaan munkin koisut kouluttanut. Soita 0465861493 tai s-postitse [email protected].
        Juu, hyvää hoitoa ovat koirani hänellä saaneet, suosittelen myös. Mutta todellakin pelkästään yhden perheen koirat kerralla.
        Tässä likki:
        http://www.tori.fi/uusimaa/Tarvitsetko_koirallesi_hoitopaikkaa__3742186.htm?ca=18&w=1

        Meiän roope on siellä muutamat viikot viettäny, oli siellä viimeksi kun meidän esikoinen syntyi. Nyt kun itse olen äityyslomalla en ole hoitoapua tarvinnyt. Hyvät kokemukset meillekin sieltä on.


      • koirilleni parasta!
        kevätkukka kirjoitti:

        Meiän roope on siellä muutamat viikot viettäny, oli siellä viimeksi kun meidän esikoinen syntyi. Nyt kun itse olen äityyslomalla en ole hoitoapua tarvinnyt. Hyvät kokemukset meillekin sieltä on.

        Mitä vikaa koirahotellissa mukan on? Sinne vaan, asiantuntevaa ja hyvää hoitoa edullisesti turhaan tommosia yksityisiä hoitojia palkkamaan harva maksaa tuloistaan edes veroa! Jos koiran ottaa niin hoitakaa itse..


      • Minna
        koirilleni parasta! kirjoitti:

        Mitä vikaa koirahotellissa mukan on? Sinne vaan, asiantuntevaa ja hyvää hoitoa edullisesti turhaan tommosia yksityisiä hoitojia palkkamaan harva maksaa tuloistaan edes veroa! Jos koiran ottaa niin hoitakaa itse..

        En usko minkään koiraHOITOLAN tajoavan yhtä hyvää hoitoa kun carzzi.
        - koirat saavat sopivan määrän ja laadukasta ravintoa
        - ulkoilevat metsälenkillä 2-5 tuntia/päivä
        - saavat paljon rapsutuksia ja muita sosiaalisia kontakteja
        - myös turkit ovat olleet hyvin harjattuja
        - saavat viettää mukavien koirakaereiden kanssa tuntitolkulla aikaa valvotusti piustossa (lenkkeilyn lisäksi)

        Omat koirani ovat olleet kolmessa hoitolassa, sieltä tullessaan ovat aina olleet villejä, turkit taksussa ja nälkäisiä. Lisäksi ensimäinen koirani purtiin melkein hengiltä hoitolassa. Joten suosin yksityista hoitajaam sitä paitsi koiranhoitopalkkiot ilmoitetaan kohdassa muut tulot. Itse olen tehnyt sopimuksen hoitojan kanssa ja vähentänyt sen kodinhoitotuesta.


    • olen aina

      vienyt koirani hoitolaan ongelmitta, olen maksanut 48 euroa/24h jolloin koirani ovat saaneet myös ylimääräisen 20min lenkin aitauksessa olemisen lisäksi. Kyllä koira 2 viikkoa pärjää hoitolassa ongelmitta.
      http://www.koirahoitolahupi.fi/3

    • *Linkki*
    • Haukkuvahti

      Hei, ehkä olet jo löytänyt hoitopaikan, mutta tässä silti: http://www.koirapaivakoti.fi/

      Eli tuo avautuu ensi kuussa, kannattaa jo nyt varata paikka. Menee nopeasti..

      • Kaarin + Tipsut

        kiitos anne! Soitin ja sain mukavan vastauksen :) Olemme menossa huomenna tutustumiskäynnille. Lähtöhinta on 15 €/vuorokausi.


    • Lemmikkihoitoon.com

      Moro

      Kannattaa katsoa myös uusi sivusto http://lemmikkihoitoon.com/
      Tältä sivustolta esim. koiranhoitoa etsivät ihmiset voivat löytää koiralleen hoitajan selaamalla koirahoitoloiden ja koiranhoitajien jättämiä ilmoituksia.

    • Kiitollinen

      Suosittelen kanssa carzzia. Kiva rivitalo ja hoiti hyvin, numero 0458664494, helsinkiin juuri muuttamassa tuo hoitopaikka.

      3:mesta sakemannista otti 50€/vuorokausi ja maksan ite verot, teki ruuat koirilleni, tuonne kun vie niin ei tarvitse miettiä koiran vointia loman aikana

    • tuntematon53

      Olen kiinnostunut

    • Sohvikorhonen
    • Tyytyväinen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe