Olisihan se tosin pitänyt arvata jo useistakin matkapuhelinmalleista, että Nokia on todella vieraantunut ihmisistä ja ympäröivästä maailmasta.
Toimittajien keskuudessa Nokian viestintäpolitiikka on ollut legendaarisen nihkeässä maineessa vuosikausia. Yhtiöllä on myös yhteiskuntasuhteista vastaava johtaja Esko Aho, joka ei sanonut julkisuudessa sanaakaan päivänä, jolloin Nokian yhteiskuntasuhde Saloon ja Suomeen rytisee. No, hän saikin uusia töitä Harvardista vain pari viikkoa ennen uutispommia. Kuinka sattuikaan...
Soitin Esko Aholle ja pyysin lyhyttä haastattelua.
- Meillä haastatteluasiat kulkevat viestinnän kautta, yhteiskuntajohtaja vastasi nopeasti.
Ihan pari kysymystä olisi ollut.
- Minä en kommentoi mitään, Aho kiirehti lopettamaan.
Hän ihmetteli, mistä olin onnistunut saamaan hänen puhelinnumeronsa. Hän ei kuulemma jakele sitä toimituksiin.
Avoin yhteiskunta taisi yllättää Esko Ahon pahemman kerran. Yhteiskuntajohtajan puhelinnumero kun löytyy ihan numerotiedustelusta
Niin kepulia niin kepulia!!
rotta jättää laivan
3
<50
Vastaukset
- Olet itse rotta
Minne olet lähdössä laivasta demari? Olet itse rotta, ethän muuten olisi demu.
- Juoppo lalli
Loka on näköjään alkanut kirjoittelmaan nimettömänä!
- Osmium 76
Ei huipputoimittajien tarvitse kirjoittaa näille saiteille.
On se harmi, että tänne Keputotuuden pimeimpään alhoon joskus tulee pieni valonsäde oikeaa tietoa ja totuutta.
Harmi, miksi?
Siksi että pienikin totuuden siemen voi vieraannuttaa pari vain Tolliskototuuteen uskovaa oikean totuuden lähteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869