Finkkejä altaan madaltamiseen pyytäisin.

leskenlehti

Minulla on noin kolme metriä pitkä ja puoltoistmetriä leveä vesiallas. Syvyys on noin metrin. Tällähtkellä se on kuivillaan kun olen väsynyt täyttämään noinkin suurta allasta. Siinä on allaskumi pohjana johon on tullut muutama reikä joita olen yrtittänyt paikata mutta aina sieltä jostakin vuotaa ja vesi pakenee altaasta.

Nyt olen ajatellut madaltaa allasta.
Kysyisinkin teiltä siihen vinkkejä miten se olisi järkevintä tehdä.

2

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noins uunnilleen

Syvennä tai madalla niin pitää ottaa ensin se kumi pois. Sitten lisätään maata tai poistetaan maata.

Osta (en nyt muista puljun nimeä) poistomyynnistä kunnon kumia altaan pohjaksi. Takuuta sen 30 vuotta ja venymiskyky 300%. Ei hajoa ihan helposti. Sitten pohjat kuntoon, suodatinkangas, hienoa hiekkaa ja taas suodatinkangas ja kumi.

• leskenlehti

Kiitos kun vastasit ja annoit hyvät ohjeet.

Olisiko pois suljettu sellainen, että laittaisin sen kumin päälle jotain muuta kuin hiekkaa? Jotain painavaa ja viimeiseksi jotain pehmeää ja sitten allaskumi.
      Tarkoitukseni ei ole sinne laittaa mitään luontoa turmelevaa vaan ihan turvallista tavaraa josta pääsisin näin eroon.

Kuulostaa kreisiltä mutta voisiko joku neuvoa tai mitä kokemuksia teillä on?
      Mitään hiekan kärräämistä ym. siihen paikkaan on vaikea tuoda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4417
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      378
      1162
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1012
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      883
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe