Finkkejä altaan madaltamiseen pyytäisin.

leskenlehti

Minulla on noin kolme metriä pitkä ja puoltoistmetriä leveä vesiallas. Syvyys on noin metrin. Tällähtkellä se on kuivillaan kun olen väsynyt täyttämään noinkin suurta allasta. Siinä on allaskumi pohjana johon on tullut muutama reikä joita olen yrtittänyt paikata mutta aina sieltä jostakin vuotaa ja vesi pakenee altaasta.

Nyt olen ajatellut madaltaa allasta.
Kysyisinkin teiltä siihen vinkkejä miten se olisi järkevintä tehdä.

2

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noins uunnilleen

Syvennä tai madalla niin pitää ottaa ensin se kumi pois. Sitten lisätään maata tai poistetaan maata.

Osta (en nyt muista puljun nimeä) poistomyynnistä kunnon kumia altaan pohjaksi. Takuuta sen 30 vuotta ja venymiskyky 300%. Ei hajoa ihan helposti. Sitten pohjat kuntoon, suodatinkangas, hienoa hiekkaa ja taas suodatinkangas ja kumi.

• leskenlehti

Kiitos kun vastasit ja annoit hyvät ohjeet.

Olisiko pois suljettu sellainen, että laittaisin sen kumin päälle jotain muuta kuin hiekkaa? Jotain painavaa ja viimeiseksi jotain pehmeää ja sitten allaskumi.
      Tarkoitukseni ei ole sinne laittaa mitään luontoa turmelevaa vaan ihan turvallista tavaraa josta pääsisin näin eroon.

Kuulostaa kreisiltä mutta voisiko joku neuvoa tai mitä kokemuksia teillä on?
      Mitään hiekan kärräämistä ym. siihen paikkaan on vaikea tuoda.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      127
      5715
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      395
      2499
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      131
      2410
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      4
      2042
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      56
      976
    6. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      10
      972
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      8
      952
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      872
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      795
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      765
    Aihe