Himoitsen anoppiani niin paljon, että olen:
-Kuvannut häntä salaa vähissä vaatteissa, myös videopätkiä, neljä hyvää alaston kuvaakin on.
-Kuvannut hänen kaikki alushousut ja rintaliivit.
-Haistellut hänen alushousuja, rintaliivejä ja sukkahousuja pyykkikorista sekä runkannut niiden avulla ja laskenut spermat niille.
-Kerran anopin ollessa sammuneena hyväilin hänen rintoja ja pillua.
Himoitsen anoppiani
himon orja
4
742
Vastaukset
- jk
niinkö
- 123458nooo
Mikäs siinä anopissa niin kiinnostaa??
- Homon orja
Hänen kaikki alushousut ja rintaliivit kiinostavat, samaten hänen rintansa ja pillunsa
- misai
Minä eilen vein anopin pikkuhousut pyykkikorista ja kyllähän Se piti vähän runkkailla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849