kukkoa ajatellen ?
kantsiiko tehdä muikusta, ahvenesta vai särestä ?
Marttikerholainen Juankoskelta
Onko kellään hyvää
2
<50
Vastaukset
- TeppoLieksasta terve
paras kala kukkoon on särki siinä on vähän ruotoja ja pehmiivät heti
meijä Terttu akka meinaan laittaa kukkoon reilusti silavvaa ja rusinoita
on entinen kepulaisen muija karkas miun mukkaan - Kalakukossa rusinoit
Näitä kepulaisia karanneita on tosiaan paljon tarjokkaina ja lisää tulee. Kertoilevat, että ovat huomanneet miten heikko poliittinen järjenkäyttö, heidän ukoillaan on ollut. Meille tuli myös entisen kovan kepulaisen jääräpään emäntä, mutta oli tosiaan tottunut laitamaan kalakukkoon laitettavien ahventen mahat täyteen rusinoita. Mutta en minä vaan ole vielä oppinut noista rusinoista tykkäämään kalakukossa. Olisiko noiden kepulaisten rouvien opit lähtöisin kepulaisten miesten ajatusmaailmasta siltä se vaikuttaa koska eihän heidän entiset ukot ole ymmärtäneet mitenkä kalakukko pitäisi täyttää. Ei siis ole ihme jo kunnan taloutta hoidetaan siten kun olemme saaneet kuulla kuntaministeri Virkkusen suulla hoidetun esim. Juankoskella. Taita siellä olla varsinaiset kepulit johtamassa kuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165040Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241474- 141272
- 181198
- 271178
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107