Hei, ajauduin vaikeaan tilanteeseen elämässäni. Miltä näyttää lähitulevaisuuteni? Onnistunko etenemään toivottuun suuntaan, jos yritän tosissani? Vai vaikeutuuko tilanne entisestään, kuten on vaarana juuri nyt, jollen keksi jotain nopeasti. Pitäisi jaksaa tosi paljon duunia muuta stressaavaa. Kiitos ja lämmintä ihanaa kesää!
Keskiyö
2
64
Vastaukset
Hei
kyllä jaksat ja sinun on jaksettava tuon työn kanssa. koska tarvitset rahaa ja sitä tulee tämän työpanoksen mukana varmasti.
näen myös talon mitä mietit. aivan kuin lapioisit sitä kohden.
muille ihmisille sinulla ei nyt aikaa juuri riitä, he tulkoot sitten myöhemmin. eikä sinulla olisi aikaakaan heille.
talo, lapset ja työ. ne kolme asiaa nousevat minulle eteen, ei kumppania eikä mitään turhaa humputusta. mutta kun teet tämän rupeamasi, sinulla helpottaa.
sinulla on sentään unelma, mistä pitää kiinni!
t. Keskiyö- ap
Kiitos Keskiyö! Viestisi oli tosi rohkaiseva. Toivon, että käy kuten näit. Et nähnyt mitään kumppaniin viittaavaa. Toivon senkin puolen järjestyvän ennen pitkää. Hyvää kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661