luuletteko oikeesti et me ajellaan ruuttamopoilla ja pystytellään megasuuria soinipatsaita. uskottetosiaan et me veistellään koko ajan uusia anustappeja ja ollaan koko ajan kännissä. teidän mukaanne me juodaan aina lasolia puskassa ja kiljua vuokrakämpässä. voin myöntää et käyn lähiöpubissa kaljoilla ja äänestän aina perussuomalaista
palstalaisten huomioon
perussuomalainen.
7
<50
Vastaukset
- ruuttis persu
noinhan me persut toimitaan. nyt puskaan imuttelemaan
- imulla nettoaa?
Töppiksellä Kajaanissa Tili Päivä?
- Kipukynnys laskee
Viidennen tuopin jälkeen ei tee enää yhtään kipeää äänestää vaikka perussuomalaista.
- Lilli Kuhava
No eihän soinisteja viitsi selvinpäin äänestää.
- paljas uneksija
ja jos äänestyspakettiin saa tuhdin pöytäviinaannoksen lisäksi vielä muutaman eroottisen viestin ja ehkä Eerolan tanssimaan alastontanssin niin mikä ettei...
- juoppo persu
minäkin otan koko ajan kiljukopsua
- Aikuisviihde pSS
Esiintyvätkö persujen go-go tytöt Ulla ja Hellu illalla Timon synttäriryyppäjäisissä yläosattomissa, kuten toimistolta kerrottiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153