Ihmeellisiä ihmisiä

tutkija 67

Esittelyssä seitsemän yleisintä Suomessa asuvaa ihmislajia:

1. Suurin popula on kantasuomalaisessa (Junttica populis) lajissa. Yli neljä miljoonaa. Lajin tunnistaa usein punoittavasta töpönenästä, persejalkaisuudesta, lyhyenlännästä n. 150-170 cm pituudesta ja örveltämisestä illan tunneilla.

2. Hienostuneempi laji on ruotsinsuomalaiset (Bätträ folke-über volks) lajit. Pukeutuvat usein pikkutakkiin ja merimiespaitaan. Tunnistettavuutta helpottaa pituus usein yli 180 cm ja merellä ahavoituneet kasvot / vaalea habitus. Levittäytynyt rannikkoalueille.

3. Karkeampi laji löytyy idästä (Ryssimus paskimus). Tämä laji polttaa usein tupakkaa ja juo vodkaa. Kiroilee ja myy pimeää viinaa kantasuomalaisille juopoille. Ulkomuotonsa nuhjuinen ja epäsiisti. Satoja tuhansia, levinneisyys idässä pääosin.

4. Lupsakkaampi laji löytyy Savosta, (Ketkulus puliveivus). Iloinen ja puhelias, naama usein veltohko, vaalea tukaltaan ja sinisilmäinen. Ajaa yleensä Toyota Hiacella ja harrastaa veronkiertoa ja pihatöitä. Väkeä yli sadan tuhannen ja sijoittautunut Järvi-Suomen alueelle pääosin.

5. Kierompi versio löytyy Lapista, (Nunnuka alkoholicis). Kovin perso viinalle ja ketkuilulle tyypillen laji. Lyhytkasvuinen - 140-165 cm. Isopersejalkainen ja viihtyy pakkasessa. Levinneisyys Lapin alueella vajaalla sadalla tuhannella.

6. Vieraslajike somali (Somalis somaloinen) . Pitkä laiha mustaihoinen. Työtä vieroksuva ja aggressiivinen kaikille muille lajikkeille. Kovin sotaisa ja älykkyydeltään vähäisin laji. Leviää ympäri maailman hallitsemattomasti.

7. Tämä on arabilaji, (Muslimus pommitucs). Hyvin aggressiivinen parranpäristäjälaji, jonka naispuoliskot pukeutuvat säkkeihin. Mölyäminen kuuluu lajikäyttäytymiseen ja joukossa rähiseminen. Eivät kunnioita kuin omiaan ja ovat lyhyenläntiä ja mustakarvaisia. Uskontonsa takia vaarallinen laji.

2

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arabilajista

Uskonto ei ole lajin ominaispiirteitä, vaan se on kansaan aivopesty. Mieti nyt Lähi-idän muinaisia kulttuureita, Mesopotamiaa, Persiaa jne.

Siitä on paljon tainnuttu, kun on otettu abrahamilainen aivopesu itselleen, samoin on käynnyt täällä kun paikallinen abrahimilainen valloittajauskonto otti maan sotakeinoin itselleen.

• junttica populis

Joo kyllä sulle voi nobelin tästä antaa. Nuo lätinän kileliset nimet on aika osuvia :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      140
      6653
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5739
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4891
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4490
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      52
      3892
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3061
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2966
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2402
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2270
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2197
    Aihe