Onko täällä muita jolla on fetissi kuulokkeisiin tai kuulosuojaimiin?
Outo tai harvinainen fetissi mutta noitahan voi käyttää vaikka SM-leikeissä kuulon poissulkemiseen siinä missä huivia silmien peittämiseen.
Minulle kuulotestissä käynti on tähän saakka ollut ainoa missä on fetissiä saanut toteuttaa. Ikävä kun rupeaa helposti stondaamaan mutta minkä teet. Kuulotestien kuulokkeet kun vielä ovat useasti aika peittävät. Oma himo on joskus olla joko seksileikeissä kuulo poissuljettuna kuulosuojaimilla ja korvatulpilla tai sitten kuulokkeilla mihin soitetaan musiikkia tai muuta ääntä mikä peittää ulkopuoliset äänet.
Toinen mitä haluaisin kokeilla olisi tv-visailu tms. missä kuulokkeilla ja musiikilla peitetään oikeat tai muiden vastaukset ennen omaa vuoroa.
Kuuloke/kuulosuojainfetissi
11
1500
Vastaukset
- Gas_Mask
Varsinaisesti ei kuulosuojaimiin ole fetissiä mutta kaasunaamarin kanssa se on mahtava yhdistelmä pitää kuulosuojaimia. Parina talvena olen ollut huonekalujen entisöintikurissilla ja on saanut ihan mukavasti toteuttaa julkisesti kaasunaamarifetissiä. Suositus on että hintahommissa käytetään vähintään pölysuojainta ja joissakin hommissa silmäsuojia. Kun hommaa tehdään koneella niin kuulosuojaimetkin on mukava lisä. Mulla on ollut kokokasvo kaasunaamari joten silmien suojauskin tulee mukavasti samalla.
Kerran huomasin että kesken hionnan tuli asiaa autolle. Auto oli koulun pihalla aika vilkkaan tien vierellä. Kun ulkona oli pimeää niin en viitsinyt riisua päällä olevia suojaimia vaan menin ulos kaasunaamari kasvoilla ja kuulosuojaimet korvilla. Tunne oli mieletön kun oma fetissi liittyy vielä tuohon julkiseen näyttäytymiseen kaasunaamarin kanssa. Liikenteen äänet oli vaimeat ja tuli mahtava ulkopuolinen olo. Aina tekisi mieli tehdä lisää näitä juttuja mutta rohkeus puuttuu, kun ei ole oikein sopivaa liikkua liian omituisen näköisenä.- miten nyt näin?
"Varsinaisesti ei kuulosuojaimiin ole fetissiä"
Niin tämähän on vain ote sinun fetissien puutteista,
kyllähän niitä fetissejä on muitakin kuin pelkästään sinun tuntemasi ...
- iLoveGasmask
Itse kävin ostamassa tänään kaasunaamarin, joten vois kokeilla tota kaasunaamari kuulosuojain juttuu :) kiitti vinkistä :D
- Suojautuu
Kumikäsineet suojalasit kuulosuojaimet ja vaikka tälläinen http://www.maatilanturvallisuus.fi/3m-9332-hengityssuojain-p-223.html on "sytyttävä" yhdistelmä :-)
Suojaimet yleensäkin on jotenkin fetisistisiä.
- Peltoritpäässä
Saako tätä vanhaa juttua vielä henkiin? Itse ainakin tykkään kuulosuojaimista, Peltor tai vastaavat. Traktori pulling kisat on varsinkin mukavia käydä katsomassa kun siellä näkee monella kuulosuojaimia päässä. Itse haluaisin muutakin mutta tuntuu oudolta ehdottaa kumppanille.????
- Anonyymi
Jee, Traktori pulling, värisyttää ihanasti!
- Anonyymi
Täällä yksi joka tykkää moisista!
- Anonyymi
Vitun botit!!!
- Anonyymi
Botit?
- Anonyymi
Täällä myös yksi joka tykkää kuulosuojaimista. 👋
- Anonyymi
Hienoa!
Heräisiköhän juttu vielä
Ap
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984