Kuuloke/kuulosuojainfetissi

kuuloge

Onko täällä muita jolla on fetissi kuulokkeisiin tai kuulosuojaimiin?

Outo tai harvinainen fetissi mutta noitahan voi käyttää vaikka SM-leikeissä kuulon poissulkemiseen siinä missä huivia silmien peittämiseen.

Minulle kuulotestissä käynti on tähän saakka ollut ainoa missä on fetissiä saanut toteuttaa. Ikävä kun rupeaa helposti stondaamaan mutta minkä teet. Kuulotestien kuulokkeet kun vielä ovat useasti aika peittävät. Oma himo on joskus olla joko seksileikeissä kuulo poissuljettuna kuulosuojaimilla ja korvatulpilla tai sitten kuulokkeilla mihin soitetaan musiikkia tai muuta ääntä mikä peittää ulkopuoliset äänet.

Toinen mitä haluaisin kokeilla olisi tv-visailu tms. missä kuulokkeilla ja musiikilla peitetään oikeat tai muiden vastaukset ennen omaa vuoroa.

11

1630

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gas_Mask

Varsinaisesti ei kuulosuojaimiin ole fetissiä mutta kaasunaamarin kanssa se on mahtava yhdistelmä pitää kuulosuojaimia. Parina talvena olen ollut huonekalujen entisöintikurissilla ja on saanut ihan mukavasti toteuttaa julkisesti kaasunaamarifetissiä. Suositus on että hintahommissa käytetään vähintään pölysuojainta ja joissakin hommissa silmäsuojia. Kun hommaa tehdään koneella niin kuulosuojaimetkin on mukava lisä. Mulla on ollut kokokasvo kaasunaamari joten silmien suojauskin tulee mukavasti samalla.

Kerran huomasin että kesken hionnan tuli asiaa autolle. Auto oli koulun pihalla aika vilkkaan tien vierellä. Kun ulkona oli pimeää niin en viitsinyt riisua päällä olevia suojaimia vaan menin ulos kaasunaamari kasvoilla ja kuulosuojaimet korvilla. Tunne oli mieletön kun oma fetissi liittyy vielä tuohon julkiseen näyttäytymiseen kaasunaamarin kanssa. Liikenteen äänet oli vaimeat ja tuli mahtava ulkopuolinen olo. Aina tekisi mieli tehdä lisää näitä juttuja mutta rohkeus puuttuu, kun ei ole oikein sopivaa liikkua liian omituisen näköisenä.

• miten nyt näin?

"Varsinaisesti ei kuulosuojaimiin ole fetissiä"
        Niin tämähän on vain ote sinun fetissien puutteista,
        kyllähän niitä fetissejä on muitakin kuin pelkästään sinun tuntemasi ...

• iLoveGasmask

Itse kävin ostamassa tänään kaasunaamarin, joten vois kokeilla tota kaasunaamari kuulosuojain juttuu :) kiitti vinkistä :D

• Suojautuu

• Peltoritpäässä

Saako tätä vanhaa juttua vielä henkiin? Itse ainakin tykkään kuulosuojaimista, Peltor tai vastaavat. Traktori pulling kisat on varsinkin mukavia käydä katsomassa kun siellä näkee monella kuulosuojaimia päässä. Itse haluaisin muutakin mutta tuntuu oudolta ehdottaa kumppanille.????

• Anonyymi

Jee, Traktori pulling, värisyttää ihanasti!

• Anonyymi

Täällä yksi joka tykkää moisista!

• Anonyymi

Vitun botit!!!

• Anonyymi

Botit?

• Anonyymi

Täällä myös yksi joka tykkää kuulosuojaimista. 👋

• Anonyymi

Hienoa!

Heräisiköhän juttu vielä

Ap

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      164
      6598
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1965
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1772
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1152
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      346
      1130
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      51
      1085
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      1010
    8. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      930
    9. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      907
    Aihe