siitä on aikaakun katsoit minulle.
Paljon on tapahtunut, mutta sitä omaa karvakouraa en ole vielä löytänyt.
Elämässä on ollut nyt niin paljon vaikeaa tuon finanssipuolen takia, et kävin aika pohjilla.
Ja nyt kun alkais helpottaa - hiljenee kaikki entisestään.
Miten ihmeessä selviän tulevasta, jos töitä ei yksinkertasesti oo tarjolla niin paljoa, et selviän taas laskuistani.
Mä en enää jaksa tätä ainasta tappelua riittääkö itelle enää rahaa kun kaikki muut vaaditut on hoidettu.
Nyt oon ottanu ensimmäisen kerran itelle rahaa vähä reilummalla kädellä, mutta nekin sit meni oman huushollin laskujen maksuun.
Sanoit sillon taannoin, et voisin helposti pyörittää jotain kahvilan tapaista.., mutta en mä oikein osaa kuvitella itteeni sinne, kun kaipuuni on sammumaton siihen mitä nyt teen ja silti kuitenkin..,. alan olla jo vanha tähänkin, kun kotiin pääsen, en oikein mitään jaksa, mua ei kiinnosta mikään. Oon vaan.
Oishan se kiva kun ois joku jonkia kanssa vanheta.. Vaikken tiijä, osaisinko kenenkään kanssa olla, noin niinku seurustelu mielessä. Liian paljon oon oppinu päättämään itse omista asioistani ja se voi aiheuttaa klikkejä.
En tajua sitä yhtä komistusta tuolla - vähän aikaa sitten.., mitä ihmettä on voinu mussa nähdä, mutta epäilystäkään ei jääny. Flirttaili avoimesti ja mä kun tulin kotti, mietin et voi hemmetin pimpula sentään....
Noh.., kait se sit niin on katsottu, et elelen vanhuuteni yksinäni, eikä siin vissiin mitään valittamistaka pitäis olla, Kaiholla muistelen vaan niitä aikoja, kun vielä jollekin kelpasin.............
Keskiyö..,
5
82
Vastaukset
Hei
sinusta minulle nousee mieleen lappi ja pohjoinen. en muista mitä viimeksi kirjoittelimme, mutta minä veikkaisin että pohjoinen saa sydämesi vieläkin jyskyttämään.
on se vaan niin, että näen sinulle hyvää ja rahaakin näen. se raha liittyy vanhempaan mieheen ja veteen tai veneeseen, mutta tulee kuitenkin suoraan sinulle. lapsia näen tässä myös, heidän on hyvä olla. on kuitenkin mies joka haluaisi sinua, mutta sinä et halua häntä.
olet erittäin tunnollinen ihminen ja puristat itsestäsi viimeisetkin mehut ulos.
parhaiten näkyvällä miehellä on sympaattinen katse ja hieman pullottava vatsa.
sinun oma tiesi ja oma kotisi ovat sinulle äärimmäisen tärkeitä turvapaikkoja. siellä sinä keräät voimia ja olet oma itsesi.
mutta se entinen sinä, se rento vapaa, on myös yhä olemassa tuolla nahkasi alla. jospa pistäisit autosi nokan pohjoista kohden ja kävisit pikku lomalla?
myy vaikka jotakin, että saat rahat kokoon.
vaikka koko ajanhan sinä myyt, on minun tuntemukseni....
et ole suinkaan vanha, vaan kulutat itseäsi ihan liikaan. poltat kynttilääsi molemmista päistä. mutta toivo kuolee viimeisenä: olisiko mahdollista, että hommaisit pienemmät ja halvemmat työtilat? voisitko säästää siinä?
tai voisitko tehdä hommia kotoa käsin? tai muuttaa vanhempaan pieneen taloon ja hoitaa siten 2 kärpästä samalla iskulla? jokin muutos on saatava aikaan.
t. Keskiyö- Helena**
jaksaisitko vielä sen verran.., onko nuo sinisten silmien tutkimattomuus tuskaa, vai lieneekö hän haaveilija...
kuten sanoin, varmaan koskaan ei hänen kans tuu mitään - miksi sydän ei anna rauhaa
- Helena**
kiitos kaunis jälleen
Hei
niinpä, sinä olet sellainen energiapakkaus ja huumorisi kukka kukkii aina. sinulla on oikein lämmin energia ja hyvä sydän!
olet jotenkin oman polkusi kulkija, siitä ei pääse mihinkään. et luota ihmisiin niin, että antaisit kaikki langat käsistäsi!
siniset silmät katselevat jotenkin noloina alaspäin. ei ole kaikki asiat ihan hyvin. lienekö jokin terveydellinen harmi mielen päällä. no mutta kysy häneltä!
jos isälläsi on vene, ei se vielä tarkoita että hän putoisi järveen. ja kapteeni voi pyörtyä maallakin, eli se vain näkyy sillä tavalla.
tämä vene tuo sinulle vanhanaikaista maitotonkkaa, minkä sisällä on rahaa.
kyllä sieltä kuitenkin joku setä kotiisi tulee, ainakin kahville. niinpä!
t. Keskiyö- Helena**
tuntijasi kirjoitti:
Hei
niinpä, sinä olet sellainen energiapakkaus ja huumorisi kukka kukkii aina. sinulla on oikein lämmin energia ja hyvä sydän!
olet jotenkin oman polkusi kulkija, siitä ei pääse mihinkään. et luota ihmisiin niin, että antaisit kaikki langat käsistäsi!
siniset silmät katselevat jotenkin noloina alaspäin. ei ole kaikki asiat ihan hyvin. lienekö jokin terveydellinen harmi mielen päällä. no mutta kysy häneltä!
jos isälläsi on vene, ei se vielä tarkoita että hän putoisi järveen. ja kapteeni voi pyörtyä maallakin, eli se vain näkyy sillä tavalla.
tämä vene tuo sinulle vanhanaikaista maitotonkkaa, minkä sisällä on rahaa.
kyllä sieltä kuitenkin joku setä kotiisi tulee, ainakin kahville. niinpä!
t. Keskiyömenin sitten tunnustamaan.., tosin sähkärillä - että kaipuuni on.., niin sammumaton.
Nyt pelkään et se suuttuu.
Katsos.., sekaannun vissiin ain vääränlaisiin miehiin. Tai sit mulla on vääränlainen asenne ;)
Eräs.., ammattikouluaikojen silloinen 'poikakaveri' jallittaa ja kyselee milloin, mutta kun mä haluaisin olla sillekin vaan kaveri.
Jos sitä sinisilmää vaan nolottaa vähintäänkin yhtä paljon kun minuakin???
Mä nyt vaan satun tykkäämään siitä, et se on rauhallinen kaveri ja kuuntelee mitä mulla on asiaa. Kerrassaan aivan ihana mies. Tätä en kovin monesta kaverista sano.
Hän ottaa vakavasti sen, mistä kerron (sitä en sit tiedä mitä oikeesti ajattelee)
Voinko laittaa sul sähkärii. Ei sun tarvi vastata, mutta haluan puhua jollekin..
Ai niin.., tuosta maitotonkasta.., miten osasitkin nykästä just oikeasta narusta????
Lapsuudessa raijattiin kottikärryillä navetalta maitotonkkia ain maitolaiturille, silmä kovana vahdattiin sit ku auto tuli niitä hakemaan. Voi että mulla oli onnellinen lapsuus! Mutta noin vertauskuvana.., vallanko maitoautoa ryhdyn ajamaan???
Ei olis mitenkään pois suljettu ajatus sekään ja käsittääkseni se on aika hyvin hinnoiteltua puuhaa.
Oon pelänny isän puolesta aina, kun se ei osaa pysyä järven jäältä pois kun kevät vie viimesiä jäitään.., mutta kaitpa hän tietää mitä tekee kun on ikänsä veden ääressä asunut ja kalastanut.
laitan sul postii, lue jos jaksat..
Kiitos keskiyö, olet enkeli ihmisten joukossa ja usein sinua olen ajatellut. Voimia täältä lähettelen ajatuksen siivin, että jaksat auttaa meitä täällä. Älä lannistu, pidä lippu korkealla sillä tiedät, että on paljon kanssakulkijoita, jotka todella tarvitsevat viisaita sanojasi, minä olen yksi kiitollinen monen muun joukossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106