Kuten tiedätte kristginusko on hullutusta. Esim. miten kukaan todistaa että niin palvottu jumala on olemassa. Miten kukaan todistaa että raamattu on kirjoitettu vilpittömällä halulla. Mun mielestä nämä kysymykset et "ateismi ei tarjoo toivoo" on helppo kusetus poissa vastuusta jonka kristittyjen pitää todistaa että jumala on olemassa. Mä en usko et kristityt uskoo oikeesti jumalaan vaan väittävät uskovansa että ne hyväksytään kirkkoon ja sit pääsee nussiin niitä käviöitä perseeseen. Niin se on aina menny ja tulee menemään.
ateistin vastaus hulluuteen
11
77
Vastaukset
- 316
Todistapa ettei Jumala ole olemassa.
- valheenpaljastuskone
HEH! Tätyy kyllä sanoa, että todistustaakka kääntyy tässä puoleesi. Erityislaatuiset väitteet vaativat erityislaatuiset todisteet (extraordinary claims require extraordinary evidence, Carl Sagan.) Esim. jos mä sanon että mulla on hallussani näkymätön vaahtomuovi T-rex, jolla on siivet ja joka osaa lentää, eihän sitä kukaan usko, ja todistustaakka on minulla todistaa että asia todellakin on näin. Uskotko SINÄ kaiken mitä sinulle väitetään? Tuskin. Tarvitset todisteita. Joten miksi nielet kristittyjen humpuukit kuin vettä vaan? Kysyn vaan.
- 316
valheenpaljastuskone kirjoitti:
HEH! Tätyy kyllä sanoa, että todistustaakka kääntyy tässä puoleesi. Erityislaatuiset väitteet vaativat erityislaatuiset todisteet (extraordinary claims require extraordinary evidence, Carl Sagan.) Esim. jos mä sanon että mulla on hallussani näkymätön vaahtomuovi T-rex, jolla on siivet ja joka osaa lentää, eihän sitä kukaan usko, ja todistustaakka on minulla todistaa että asia todellakin on näin. Uskotko SINÄ kaiken mitä sinulle väitetään? Tuskin. Tarvitset todisteita. Joten miksi nielet kristittyjen humpuukit kuin vettä vaan? Kysyn vaan.
Todista että Jumalaa ei ole olemassa.
- pyh!
valheenpaljastuskone kirjoitti:
No miksi sinä uskot ateistien valheet?
- erwtyujkukyj
316 kirjoitti:
Todista että Jumalaa ei ole olemassa.
Todista että jumala on olemassa
- satuolentokone
Todistapa itse ettei vaikkapa keijuja, maahisia, jokaikistä hindujen jumalaa, Loch Nessin hirviötä, tai Rauni-Leena Luukanen-Kilden tapaamia alieneita ole olemassa.
Vai uskotko kenties myös niiden kaikkien olemassaoloon kunnes toisin todistetaan?
Vai kykenetkö oivaltamaan että miksi jonkin asian olemassaolemattomuuden todistaminen on lähtökohtaisesti täysin älyvapaa vaatimus?
- l-h
valheenpaljastuskone
16.6.2012 23:49
0
Kuten tiedätte kristginusko on hullutusta.
hei en tuota tiennytkään ,, kerrohan lisää ,,mutta jos tuo hullutus vie uskojansa taivaaseen.......miksi ei uskoisi? - Todisteet?
Todista että jumala on olemassa...
Tässä todisteet:
Me olemme täällä
Miten muuten olisimme täällä? Jumala loi kaiken. Suosittelen että avaat ja luet alkukertomukset (ja miksei koko raamatun) läpi.
Vai uskotko johonkin surkeaan alkuräjähdys teoriaan. Kaikki tapahtui silmänräpäyksessä JOSTAIN SYYSTÄ? Raamattu antaa vastauksen tähän"kin" kysymykseen.- j-k-ss
"Todista että jumala on olemassa...
Tässä todisteet:
Me olemme täällä
Miten muuten olisimme täällä? Jumala loi kaiken."
TODISTA että se oli juuri Raamatun Jumala EIKÄ minkään muun uskonnon mikään muu jumala. JOS yrität todistaa asian Raamatulla, niin sitten todista ensin, että Raamattu on oikeassa, eikä minkään muun uskonnon mikään muu pyhä teksti. JOS taas SEN yrität todistaa Raamatulla, sinulla EI ole uskottavuutta, koska tuon todistuksen ON OLTAVA kaikkien uskontojen ulkopuolella, että sillä on YHTÄÄN MITÄÄN merkitystä.
Kysymys kuuluu, että miten todistaa mitään metafyysistä teoriaa, joka kehitysoppikin on? Toiseksi, kukaan ei ole sanonut, että kaikki jotka sanovat olevansa kirstittyjä uskovat mitään mistään. Monilla kristityillä on rahasidoksia joiden takia eivät voi olla olematta kristittyjä ja se on varmasti totta myös kirkon johdossa ja johto tehtävissä, joissain tapauksissa. Ja kolmanneksi, tuksin moni 'krititty' on edes kestaakaan ymmärtänyt mitä Jeesus sanoi, voidakseen sanoa tietävänsä että on pelastettu. Kysymys ei ole tässä, että mitkä ovat ihmisten puhtaat motiivit, vaan mikä on totta. Evoluutio on typerin teoria ja vain täysi tollo, tai tietämätön siihen uskoo ja kun on edes sen verran logiikkaa ja akatemiaa takanaan, niin ei liene vaikeaa sen päätelmän loppuun vieminen...
- satuolentokone
Evoluutiosta on todisteita pilvin pimein, mutta sinulle, "ainoalle oikealle kristitylle", ne eivät kelpaa pelkästään siksi, että ne eivät mahdu satukirjasi fantasioihin. Lähestulkoon kaikille muille kristityille ne kyllä kelpaavat. Onneksi olet vähemmistössä näkemyksiesi kanssa, muuten eläisimme edelleen rautakaudella.
Kerrohan nyt mahdollisimman yksityiskohtaisesti että millainen näyttö sinulle pitäisi evoluutiosta esittää, että pystyisit pitämään sitä todellisena ilmiönä? Mikä saisi sinut vakuuttumaan? Vai oletko sulkenut täysin mielesi sen mahdollisuudelta, etkä saa itseäsi edes ajattelemaan asiaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2084633- 1882596
- 671522
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961210Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071130- 1251129
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91092- 711071
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1361048- 109989