ateistin vastaus hulluuteen

valheenpaljastuskone

Kuten tiedätte kristginusko on hullutusta. Esim. miten kukaan todistaa että niin palvottu jumala on olemassa. Miten kukaan todistaa että raamattu on kirjoitettu vilpittömällä halulla. Mun mielestä nämä kysymykset et "ateismi ei tarjoo toivoo" on helppo kusetus poissa vastuusta jonka kristittyjen pitää todistaa että jumala on olemassa. Mä en usko et kristityt uskoo oikeesti jumalaan vaan väittävät uskovansa että ne hyväksytään kirkkoon ja sit pääsee nussiin niitä käviöitä perseeseen. Niin se on aina menny ja tulee menemään.

11

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 316

      Todistapa ettei Jumala ole olemassa.

      • valheenpaljastuskone

        HEH! Tätyy kyllä sanoa, että todistustaakka kääntyy tässä puoleesi. Erityislaatuiset väitteet vaativat erityislaatuiset todisteet (extraordinary claims require extraordinary evidence, Carl Sagan.) Esim. jos mä sanon että mulla on hallussani näkymätön vaahtomuovi T-rex, jolla on siivet ja joka osaa lentää, eihän sitä kukaan usko, ja todistustaakka on minulla todistaa että asia todellakin on näin. Uskotko SINÄ kaiken mitä sinulle väitetään? Tuskin. Tarvitset todisteita. Joten miksi nielet kristittyjen humpuukit kuin vettä vaan? Kysyn vaan.


      • 316
        valheenpaljastuskone kirjoitti:

        HEH! Tätyy kyllä sanoa, että todistustaakka kääntyy tässä puoleesi. Erityislaatuiset väitteet vaativat erityislaatuiset todisteet (extraordinary claims require extraordinary evidence, Carl Sagan.) Esim. jos mä sanon että mulla on hallussani näkymätön vaahtomuovi T-rex, jolla on siivet ja joka osaa lentää, eihän sitä kukaan usko, ja todistustaakka on minulla todistaa että asia todellakin on näin. Uskotko SINÄ kaiken mitä sinulle väitetään? Tuskin. Tarvitset todisteita. Joten miksi nielet kristittyjen humpuukit kuin vettä vaan? Kysyn vaan.

        Todista että Jumalaa ei ole olemassa.


      • pyh!
        valheenpaljastuskone kirjoitti:

        HEH! Tätyy kyllä sanoa, että todistustaakka kääntyy tässä puoleesi. Erityislaatuiset väitteet vaativat erityislaatuiset todisteet (extraordinary claims require extraordinary evidence, Carl Sagan.) Esim. jos mä sanon että mulla on hallussani näkymätön vaahtomuovi T-rex, jolla on siivet ja joka osaa lentää, eihän sitä kukaan usko, ja todistustaakka on minulla todistaa että asia todellakin on näin. Uskotko SINÄ kaiken mitä sinulle väitetään? Tuskin. Tarvitset todisteita. Joten miksi nielet kristittyjen humpuukit kuin vettä vaan? Kysyn vaan.

        No miksi sinä uskot ateistien valheet?


      • erwtyujkukyj
        316 kirjoitti:

        Todista että Jumalaa ei ole olemassa.

        Todista että jumala on olemassa


      • satuolentokone

        Todistapa itse ettei vaikkapa keijuja, maahisia, jokaikistä hindujen jumalaa, Loch Nessin hirviötä, tai Rauni-Leena Luukanen-Kilden tapaamia alieneita ole olemassa.

        Vai uskotko kenties myös niiden kaikkien olemassaoloon kunnes toisin todistetaan?
        Vai kykenetkö oivaltamaan että miksi jonkin asian olemassaolemattomuuden todistaminen on lähtökohtaisesti täysin älyvapaa vaatimus?


    • l-h

      valheenpaljastuskone
      16.6.2012 23:49
      0
      Kuten tiedätte kristginusko on hullutusta.

      hei en tuota tiennytkään ,, kerrohan lisää ,,mutta jos tuo hullutus vie uskojansa taivaaseen.......miksi ei uskoisi?

    • Todisteet?

      Todista että jumala on olemassa...

      Tässä todisteet:
      Me olemme täällä

      Miten muuten olisimme täällä? Jumala loi kaiken. Suosittelen että avaat ja luet alkukertomukset (ja miksei koko raamatun) läpi.

      Vai uskotko johonkin surkeaan alkuräjähdys teoriaan. Kaikki tapahtui silmänräpäyksessä JOSTAIN SYYSTÄ? Raamattu antaa vastauksen tähän"kin" kysymykseen.

      • j-k-ss

        "Todista että jumala on olemassa...

        Tässä todisteet:
        Me olemme täällä

        Miten muuten olisimme täällä? Jumala loi kaiken."

        TODISTA että se oli juuri Raamatun Jumala EIKÄ minkään muun uskonnon mikään muu jumala. JOS yrität todistaa asian Raamatulla, niin sitten todista ensin, että Raamattu on oikeassa, eikä minkään muun uskonnon mikään muu pyhä teksti. JOS taas SEN yrität todistaa Raamatulla, sinulla EI ole uskottavuutta, koska tuon todistuksen ON OLTAVA kaikkien uskontojen ulkopuolella, että sillä on YHTÄÄN MITÄÄN merkitystä.


    • Kysymys kuuluu, että miten todistaa mitään metafyysistä teoriaa, joka kehitysoppikin on? Toiseksi, kukaan ei ole sanonut, että kaikki jotka sanovat olevansa kirstittyjä uskovat mitään mistään. Monilla kristityillä on rahasidoksia joiden takia eivät voi olla olematta kristittyjä ja se on varmasti totta myös kirkon johdossa ja johto tehtävissä, joissain tapauksissa. Ja kolmanneksi, tuksin moni 'krititty' on edes kestaakaan ymmärtänyt mitä Jeesus sanoi, voidakseen sanoa tietävänsä että on pelastettu. Kysymys ei ole tässä, että mitkä ovat ihmisten puhtaat motiivit, vaan mikä on totta. Evoluutio on typerin teoria ja vain täysi tollo, tai tietämätön siihen uskoo ja kun on edes sen verran logiikkaa ja akatemiaa takanaan, niin ei liene vaikeaa sen päätelmän loppuun vieminen...

      • satuolentokone

        Evoluutiosta on todisteita pilvin pimein, mutta sinulle, "ainoalle oikealle kristitylle", ne eivät kelpaa pelkästään siksi, että ne eivät mahdu satukirjasi fantasioihin. Lähestulkoon kaikille muille kristityille ne kyllä kelpaavat. Onneksi olet vähemmistössä näkemyksiesi kanssa, muuten eläisimme edelleen rautakaudella.

        Kerrohan nyt mahdollisimman yksityiskohtaisesti että millainen näyttö sinulle pitäisi evoluutiosta esittää, että pystyisit pitämään sitä todellisena ilmiönä? Mikä saisi sinut vakuuttumaan? Vai oletko sulkenut täysin mielesi sen mahdollisuudelta, etkä saa itseäsi edes ajattelemaan asiaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      70
      2078
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1406
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1383
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      957
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      360
      884
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe