Elätkö ??

savonarola

Silloin sinä myös tunnet tunteilla Kristus sinussa !!!

Päivän Sana

Ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni.

Gal. 2:20 (KR33/38)

38

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Blohin O.

Tunteilla ja tuntemuksilla ei tunneta Kristusta ja joka niin väittää tuntevansa hän pitää vaikka jotain karismalahkoidioottia kristuksenaan tai hänen vertaisenaan jota seuraa.
      Pyhä Henki auttaa Kristuksen tuntemisessa kuinka Hän on osoittanut meille rakkautensa ihmiskuntaa kohtaan.

• Tunteeton ihminen ei elää vaan on kuollut pystyyn niinkuin suolapatsas..

• body

Paavali eli "pilvissä" ja tuollainen pilvissä elo ei toimi arkielämässä.
      Se on täysin kuvitteellista elämää ja lähentelee illuusion haavemaailmaa.

Me olemme ja elämme tässä ajallisessa lihassa ja muu on haavemaailmaa.

• Noinko ateisti väittää Hengellisistä asioista !! hiiiiiii sanon minä....

• -muistuttaja-

No voi hyvät syssykät sentään sua savonarola!

"Elätkö?? Silloin sinä myös tunnet tunteilla Kristus sinussa !!!" Ja samaan syssyyn lainaus "minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa". Savonarolalle tunteet ja Jumalan Pojan usko näyttää olevan sama asia, mutta meille uskoon tulleille ne ovat kaksi eri asiaa.

Savonarola. Sulla on siis "tunteet Jeesukseen" mutta milloin sä tulit "Jeesuksen uskoon"? Et ole vielä todistanut siitä. "Suun tunnustuksella pelastutaan". Häpeätkö tunnustaa Jeesuksen Herraksesi ja samalla kuitenkin kirjoitat palstalle raamatunlauseita?

• No voi voi !!!! Petätlö itsesi kylmä uskonnollisessa harhoissa missä sä puhut minulle.. Sinuna itkisin tilastasi..
        Ja uskallat vetä muitakin mukaan kylmyyteen kun lausut ---> mutta meille uskoon tulleille ne ovat kaksi eri asiaa.

• Vain Kristuksessa

Jeesuksen tunteminen ei ole tunteilla elämistä! Taas savonarola julistaa omaa harhaista oppiaan. Jeesuksen tunteminen on USKOSSA elämistä. Tnteet vaihtelee ja eivät ole pelastava tekijä. Ainoastaan Jeesuken vastaanottamien omaan elämäänsä on se tekijä jolla pelastuu, kun pyytää syntinsä anteeksi ja tunnusta ja hylkää ne ja Jeesuksen veren pesoa, että puhdistuu synnistä ja ssastasta. Sydämellä uskoen tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnutuksella pelastutaan. Tunnusta siis Jeesus Herraksiesi julkisesti. Luovu kaikesta synnistä ja anna Jeesuksen veren puhdistaa sinut lunta valkeemmaksi! Lopetaa harhaopin julsitus ja taivu Herran eteen nöyrtyen! Sinulla savonarola on myöskin paljon selvitettävää ihmisten parissa, joita vastaan olet tälläkin palstalla rikkonut.

• Onko sun usko pelkkä kylmä ajatus sun päässä ??
        Hepr. 11:1

Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.

Luja usko Häneen jonka luotan on voimakas tunne tai sitten on uskovainen pelkkä kone !! Oletko pelkkä kone ?? Nyt ymmärrän mix olet suuttunut niin hirveesti minulle..

Rakkaus jolla rakastamme me uskovaiset Jumala,,, on väkevä tunne ja ilman sitä on uskova ihminen pelkkä helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

• Vain Kristuksessa
        savonarola kirjoitti:

Onko sun usko pelkkä kylmä ajatus sun päässä ??
        Hepr. 11:1

Mutta usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.

Luja usko Häneen jonka luotan on voimakas tunne tai sitten on uskovainen pelkkä kone !! Oletko pelkkä kone ?? Nyt ymmärrän mix olet suuttunut niin hirveesti minulle..

Rakkaus jolla rakastamme me uskovaiset Jumala,,, on väkevä tunne ja ilman sitä on uskova ihminen pelkkä helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

Ei todellakaan usko ole kylmä ajatus päässäni, vaan elävää ja voimallista. Elän Herrassani Jeesuksessa ja todella täys- ja tasapainoista elämää. Hengellisellä rintamalla saan olla Jumalan juoksupoikana kertomassa hyvää sanomaa ihmisille.

Vaikka kuinka olisi luja luottamus tunteisiin, niin ne vaihtelee, mutta Herran armo pysyy iankaikkisesti,. siispä en perusta uskoani tunteisiin, vaan Herran armoon ja rakkauteen. Hän on sovittanut minutkin ristinpuula ja olen saanut ottaqa Hänet elämääni vastaan omakohtaisena Vapahtajana. Elän ja toimin Hänessä! En siis ole kone!

Totta kai jokainen uskovainen rakastaa Jeesusta ja Jumalaa. Välillä se tunne voi olla väkevä, mutta välillä ei tunteita ole! Mutta Herran armo ei vaihdu tunteitten mukana, vaan pysyy aina samana. Kun on pyytänyt Jeresusta elämäänsä, tunnustanut ja hyljännyt synnit ja saanut Jeesukselta veren peson, niin Tämä on todellista uskoa ja Herran rakastamista. Jumalan rakkaudella tällainen uskovainen tahtoo viedä ilosanomaa myös muille ihmisille! Emme kuitenkaan perusta uskoamme tunteisiin, vaan Herraan! Eikä tallainen uskovainen ole vain helisevä vaski ja kilisevä kulkunen! Luepa tarkoin mitä Paavali tuolla kiejoituksella tarkoittaa, äläkä tulkitse asioita oman mielihalusi mukaan savonarola! Lue Paavalin kirje Roomalaisille ja Galatalaisille oikein ajatuksen kanssa. Sieltä löydät oikean Jumalan tien!

• Vain Kristuksessa kirjoitti:

Ei todellakaan usko ole kylmä ajatus päässäni, vaan elävää ja voimallista. Elän Herrassani Jeesuksessa ja todella täys- ja tasapainoista elämää. Hengellisellä rintamalla saan olla Jumalan juoksupoikana kertomassa hyvää sanomaa ihmisille.

Vaikka kuinka olisi luja luottamus tunteisiin, niin ne vaihtelee, mutta Herran armo pysyy iankaikkisesti,. siispä en perusta uskoani tunteisiin, vaan Herran armoon ja rakkauteen. Hän on sovittanut minutkin ristinpuula ja olen saanut ottaqa Hänet elämääni vastaan omakohtaisena Vapahtajana. Elän ja toimin Hänessä! En siis ole kone!

Totta kai jokainen uskovainen rakastaa Jeesusta ja Jumalaa. Välillä se tunne voi olla väkevä, mutta välillä ei tunteita ole! Mutta Herran armo ei vaihdu tunteitten mukana, vaan pysyy aina samana. Kun on pyytänyt Jeresusta elämäänsä, tunnustanut ja hyljännyt synnit ja saanut Jeesukselta veren peson, niin Tämä on todellista uskoa ja Herran rakastamista. Jumalan rakkaudella tällainen uskovainen tahtoo viedä ilosanomaa myös muille ihmisille! Emme kuitenkaan perusta uskoamme tunteisiin, vaan Herraan! Eikä tallainen uskovainen ole vain helisevä vaski ja kilisevä kulkunen! Luepa tarkoin mitä Paavali tuolla kiejoituksella tarkoittaa, äläkä tulkitse asioita oman mielihalusi mukaan savonarola! Lue Paavalin kirje Roomalaisille ja Galatalaisille oikein ajatuksen kanssa. Sieltä löydät oikean Jumalan tien!

Aivan kuin puolustaisit uskoasi ? Vai sellainen on sun luja luottamus siihen mikä ei näe ja sitten kehoitat tietysti vielä niinkuin heluntaifraasit tai mantrat joka menee näin--> katso vaan Jeesusta niin selviät.. Elikä kylmästi niinkuin kone pitäis kuvitella että näet Jeesusta..
        Jos sulla ei ole Jeesus Tunteissa näköpiirissä niin huonosti käy.. Jos ei kyyneleet valuu ja on riemu sydämessä,, niin lyhyesti loppuu sun uskonkuvittelusi..

• Vain Kristuksessa
        savonarola kirjoitti:

Aivan kuin puolustaisit uskoasi ? Vai sellainen on sun luja luottamus siihen mikä ei näe ja sitten kehoitat tietysti vielä niinkuin heluntaifraasit tai mantrat joka menee näin--> katso vaan Jeesusta niin selviät.. Elikä kylmästi niinkuin kone pitäis kuvitella että näet Jeesusta..
        Jos sulla ei ole Jeesus Tunteissa näköpiirissä niin huonosti käy.. Jos ei kyyneleet valuu ja on riemu sydämessä,, niin lyhyesti loppuu sun uskonkuvittelusi..

En puolustele uskoani, vaan kerron totuuden! Usko antaa todellisen elämän! Ja sinun kysymyksiisihän vastaan. Sinä jatkat oman harhaoppisi pulustelua ja yrität vesittää selvän Jumalan Sanan. Totta kai minulla on luja luottamus Herrani Jeesukseen Kristukseen, koska olen Hänen omansa ja Hän tuntee minut! Sitä minun ei tarvitse todellakaan koskaan epäillä, koska pysyn Hänessä ja Hän pysyy minussa! En hoe mitään mantroja, ne ovat pakanauskontojen hokemina ja niitä käytetään mm. joogaistunnoissa. en todellakaan tee vastoin Jumalasn Sanaa ja lähde hokemaan mantroja tai muita semmoisia. Enkä myöskään käytä helluntaifraaseja! En ole helluntailainen, vaan Herraan uskovainen ja Hänen verellänsä pesty.

Mihinkäs sinä sitten katsot, jos kerran et katso Jeesukseen ja luota Häneen? Sielunviholliseenko sinä tuijotat? Ei meidän tarvitse jäädä kylmänä odottamaan jotain tapahtuvaksi taivasta käsin, vaan saamme iloita siitä Jeesuksen tekemästä sovitustyöstä', jonka Hän suoritti Golgatalla meidän tähtemme. Siinä on kylmä kone kaukana!

Vieläkin sanon, että tunteet vaihtelee. Toisinaan tuntuu hyvältä, ja toisinaan pahalta , toisinaan ei tunnu miltään, jne..., mutta Herran armo pysyy iankaikisesti niille, jotka ovat ottaneet Herran omaan elämäänsä! Ei tunteilla ole sinänsä mitään tekemistä todellisen uskon kanssa, joten ei käy huonosti, vaikkei välillä tunnekaan mitään. Kyllä niitä tunteitakin piisaa, mutta en usko tunteisiin vaan Herraan ja Hänen Sanaansa! Usko ei ole kuvittelua, vaan lujaa luottamista Herraan ja Hänen seurassaaan kulkemista! Se on nautinnollinen tie. Itse olen saanut elää hyvin rikasta henkistä ja hengellistä elämää näitten vuosikymmenien ajan, jotka olen ollut henkilökohtaisesti uskossa. En vaihtaisi mihinkään muuhun! Siitä kuuluu kiitos Herralleni ja Mestarilleni Jeesukselle Kristukselle!

Älä, savonarola, jatka sotimasta Herran omia vastaan, sillä sodit itseään Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä vastaan! Pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi, pyydä syntiesi anteeksi antoa ja veren pesoa synnneistäsi, että saisit iankaikkisen elämän. Luovu synneistäsi ja tunnusta ne ja ala tunnustaa uskoasi kertomalla ensiksi sen kuinka ja m,issä tulit uskoon. Milloin kävit Raamatun mukaan uskovien upotuskasteella ja milloin sait kokea Pyhällä Hengellä täyttymisen!

• von bulke
        Vain Kristuksessa kirjoitti:

Näin se on todella. Hyvin sinä sanoit.

En puolustele uskoani, vaan kerron totuuden! Usko antaa todellisen elämän! Ja sinun kysymyksiisihän vastaan. Sinä jatkat oman harhaoppisi pulustelua ja yrität vesittää selvän Jumalan Sanan. Totta kai minulla on luja luottamus Herrani Jeesukseen Kristukseen, koska olen Hänen omansa ja Hän tuntee minut! Sitä minun ei tarvitse todellakaan koskaan epäillä, koska pysyn Hänessä ja Hän pysyy minussa! En hoe mitään mantroja, ne ovat pakanauskontojen hokemina ja niitä käytetään mm. joogaistunnoissa. en todellakaan tee vastoin Jumalasn Sanaa ja lähde hokemaan mantroja tai muita semmoisia. Enkä myöskään käytä helluntaifraaseja! En ole helluntailainen, vaan Herraan uskovainen ja Hänen verellänsä pesty.

Mihinkäs sinä sitten katsot, jos kerran et katso Jeesukseen ja luota Häneen? Sielunviholliseenko sinä tuijotat? Ei meidän tarvitse jäädä kylmänä odottamaan jotain tapahtuvaksi taivasta käsin, vaan saamme iloita siitä Jeesuksen tekemästä sovitustyöstä', jonka Hän suoritti Golgatalla meidän tähtemme. Siinä on kylmä kone kaukana!

Vieläkin sanon, että tunteet vaihtelee. Toisinaan tuntuu hyvältä, ja toisinaan pahalta , toisinaan ei tunnu miltään, jne..., mutta Herran armo pysyy iankaikisesti niille, jotka ovat ottaneet Herran omaan elämäänsä! Ei tunteilla ole sinänsä mitään tekemistä todellisen uskon kanssa, joten ei käy huonosti, vaikkei välillä tunnekaan mitään. Kyllä niitä tunteitakin piisaa, mutta en usko tunteisiin vaan Herraan ja Hänen Sanaansa! Usko ei ole kuvittelua, vaan lujaa luottamista Herraan ja Hänen seurassaaan kulkemista! Se on nautinnollinen tie. Itse olen saanut elää hyvin rikasta henkistä ja hengellistä elämää näitten vuosikymmenien ajan, jotka olen ollut henkilökohtaisesti uskossa. En vaihtaisi mihinkään muuhun! Siitä kuuluu kiitos Herralleni ja Mestarilleni Jeesukselle Kristukselle!

Älä, savonarola, jatka sotimasta Herran omia vastaan, sillä sodit itseään Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä vastaan! Pyydä Jeesusta elämäsi Herraksi, pyydä syntiesi anteeksi antoa ja veren pesoa synnneistäsi, että saisit iankaikkisen elämän. Luovu synneistäsi ja tunnusta ne ja ala tunnustaa uskoasi kertomalla ensiksi sen kuinka ja m,issä tulit uskoon. Milloin kävit Raamatun mukaan uskovien upotuskasteella ja milloin sait kokea Pyhällä Hengellä täyttymisen!

Vai niin ??????????????????????????

Eläät siis ilman tunteita..

Väität siis että Kristuxessa eläminen on elämä ilman tunteita !! Älä mössötä vaan vastaa kyllä vai ei niinkuin Jumala käskee uskova vastata..

Missä on paljon puolustavia sanoja niinkuin sun textissä siellä ei synti tartte hakea kaukaasta..

• savonarolanoppia
        savonarola kirjoitti:

Väität siis että Kristuxessa eläminen on elämä ilman tunteita !! Älä mössötä vaan vastaa kyllä vai ei niinkuin Jumala käskee uskova vastata..

Missä on paljon puolustavia sanoja niinkuin sun textissä siellä ei synti tartte hakea kaukaasta..

Sinun tekstissäsi sitä syntiä vasta onkin! Et hyväksy millään Jeesusken sovitustyötä vaan koetat luikertrella muuta tietä taivaaseen. Se onm kuitenkin mahdotonta. Vain Jeesuksen kautta on tie taivaaseen. Ei tuo Vain Kristuksessa puolustele mitäänm, vaan kertoo totuuden. Sinä sitä vastoin hyökkäät Jumalan omia jasamalla koko Jumalan Sanaa ja Jumalaa vastaan. Katselepa vaan omien kirjoitukjsten pituuksia, niin huomaat., että ne ne vasta pitkiä ja valhetta täynnä onkin! Eikä tuo kavweri sanonut, etä elää ilman tunteita, mutta kertoo, etteivät tunttte ratkaise pelastusta, vaan Jeesuksen sovitustyö ja Häne vastaanottamisensa elämäänsä, syntiensä tunnustaminen ja hylkääminen ja suuntunnustuksella Jeesuksen Herrakseen tunnustaminen. Sekä Jeesuksen veren kautta tapahtuvan veren peson.

Missä sun omakohtaine uaskoontulotodistuksesi viipyy savonarola? Kerro jo!

• Vain Kristuksessa
        savonarola kirjoitti:

En elä ilman tunteita, mutta en perusta uskoani niihin, vaan Jeesuksen sovintotyöhön. olenhan ottanut Hänet vastaan elämääni jo nuorena ja kulkenut Hänenn kanssaan kymmeniä vuosia. Hän on antanut minulle rikkaan ja siunatun elmän yhteydessään! Enkä ole väittänyt sitä, että Kristuksessa eläminen olisi tunteetonta elämistä. Sinä savonarola vaan taas vääristelet sanojani ja totuutta, jota minä julistan. Mitä kummaasinä tuolla mössöttämisellä tarkoita? En nimittäin mössötyä, vaan puhun selkeää asiaa toisin kuin sinä, joka sotket kaikki oman harhaoppisi pönkittämiseksi. Yllättävää on muuten sekin, että sinä yhä käytät ja luet Raamattua. Omat sanasihan ovat oleet niin, että Raamattu on percele! Vaarallista muuten, lähentelee Pyhän Hengen pilkkaamista. En yhtään ihmettele, että sinun harhaoppisi on täyttä pimeyttä, kun asenteesi Jumalan Sanaankin on tuollainen!

Pitää viel sanioa, että en puolustele uskoani, vaan kerron sen mitä koen! Ja koska elän Krsituksen valkeudessa niin en elä missään synnissä enkä lähelläkään syntiä. Minun elämääni voi Herra tarkkailla aivan vapaasti. Minun elämässni ei ole mitään sellaista, jota Häneltä tahtoisinkaan salata.

• body

Usko ja tunteet ovat eri asioita,! Ihminen tuntee surua, tuntee iloa, tuntee vihaa, vaikka ei tiedä uskosta mitään.

Ja ihminen voi uskoa tuntematta mitään, sillä usko on olotila, se on tahtotila.

Ihminen ei voi elää Herrassa Jeesuksessa, se on harha, sillä me elämme täällä vain ja ainoastaan lihassa ja muu on kuvitelmaa, harhaa, illuusiota.

Vaikka kuinka jotain ihailen, palvon, rakastan, en voi hänessä elää ja se on fakta, sillä ne liittyvät kuvitemaailmaan.

• Ninkö ateisti vakuttaa ?? Mua sä et saa vakutettu.. : )

• -uskoon tullut-

Niin savonarola. Elätkö? Et ainakaan tunnusta uskoa Jeesukseen etkä kerro sitä miten olet tullut uskoon. Minun käsityksen mukaan jokainen tunnustaa uskonsa Jeesukseen, kun sitä kysytään. Et voi jatkaa muka uskovana, ellet tunnusta uskoasi Herraasi Jeesukseen. Jos elät Jumalan Pojan uskossa, joka on harvinaista nykypäivänä, niin tunnustat sen kaikille.

Minä tunnustan kaikille, että Jeesus pelasti minut synnistä ja paholaisen vallasta. Tulin uskoon 8.7.1994.

• tiaknoosi timo

tuollahan se--savis huomio
      Narsismi tarkoittaa itserakkautta, -ihailua ja viettienergian kohdistumista omaan itseen. Terveen narsismin yhteydessä itsensä rakastaminen ei tapahdu muiden ihmisten kustannuksella tai heitä väheksyen. Narsismi voi olla myös sairasta, jolloin kyseessä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Sen tunnuspiirteitä ovat yritys hallita omia tyhjyyden ja huonommuuden tunteita väheksymällä tai mitätöimällä toisia.[1] Psykoanalyysissä käsite on määritelty eri tavoin, joko liittyvänä ihmisessä oleviin terveisiin ominaisuuksiin tai poikkeavuuksiin. Narsismi terveenä ominaisuutena tarkoittaa mielikuvia ja käsityksiä, joita ihmisellä on itsestään. Yleisimmin käsitteellä tarkoitetaan kuitenkin jonkinasteista häiriötä.[2]

• Jeesus elää minussa

savonarolan kysymykseen vastaus:

Kyllä.

Hallelujaa kiitos Jeesus.

• ha ha ha ha ha ha

Esimerkki atgeistin kaikki voittavasta viisaudesta: :-)))))))))))))

"Vaikka kuinka jotain ihailen, palvon, rakastan, en voi hänessä elää ja se on fakta, sillä ne liittyvät kuvitemaailmaan."

Ateistin kuvitemaailma on hänen mielestään faktaa.

Minun mielestäni faktaa on vain totuus. Ja ihmisessä itsessään ei ole mitään totuutta, - vain hieman multaa. Tämän jokainen voi ihan itse tarkistaa, kaivamalla yhden haudan auki ja tutkimalla sen sisällön. Tämä ei ole mikään uskon asia.
        ___
        Kaikista suurin ja samalla säälittävin vitsi maailmassa on itseään maailman viisaimapa olentona pitävä ihminen. :-)))))))
        Heitä muuten kutsutaan suomenkielellä kauniisti ateisteiksi, ellet tiennyt.
        ___

• jyughgjlkjh

ha..jne miksi sinua kutsutaan?

• Väittelyjen keskelle

Melkein sääntönä näyttää olevan, että oli "helluntailaisuus" -osiossa ketjun nimenä mikä tahansa, niin aikamoiseksi sotimiseksi se menee. Ilman muuta sydämeltään kristittyjen tulee taistella totuuden puolesta, "tuomalla julki totuuden Sanaa'", mutta sitä ei tarvitse välttämättä tehdä syyttämällä muita persoonaa vähättelevällä tavalla. Pelkässä totuuden Sanassa on voima koskettaa uskosta osattoman omaatuntoa. Meidän on kohdeltava eri tavalla uskoviksi itseään kutsuvia ja uskosta osattomia, jotka eivät tunnusta millään lailla Jeesusta Herrakseen.

Uskovien keskuudessa seurakunnassa täytyy nuhdella tietoisessa synnissä elävää. Kaiken takana on rakkaus, halu palauttaa toinen takaisin iankaikkisen elämän tielle hänen iankaikkiseksi parhaakseen. Vaarallista on, jos teeskentelemme, että kaikki on hyvin - synnin teille lähtenyt ei silloin näe lankeemustaan, eikä voi tehdä parannusta:

Jaakob 5:19-20. "Veljeni, jos JOKU TEISTÄ eksyy totuudesta ja toinen ohjaa hänet takaisin, niin tietäkää tämä: joka PALAUTTAA SYNTISEN HARHATIELTÄ, pelastaa hänet kuolemasta ja peittää paljotkin synnit."
      1.Kr.5:11. "Kirjoitin teille, että jos joku VELJEKSI SANOTTU on huorintekijä tai ahne, epäjumalanpalvelija tai pilkkaaja, juomari tai anastaja, ETTE SEURUSTELIISI ettekä söisikään SELLAISEN KANSSA.
      12. Onko minun asiani tuomita ulkopuolella olevia? Ettekö tekin tuomitse sisäpuolella olevia?
      13. Ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. Poistakaa keskuudestanne mies, joka on paha. "

Ulkopuolella olevia nuhtelu ei koske, koska hehän eivät usko Jumalaan/Jumalan Sanaan, eivätkä voi ottaa vastaan Sanan mukaista nuhtelua. Sen sijaan heille on tarjottava evankeliumia, jotta he ottaisivat vastaan Jeesuksen henkilökohtaiseksi vapahtajakseen ja tulisivat pimeydestä valoon ja alkaisivat uskoa Jumalan Sanaan, raamattuun. He eivät voi ymmärtää, mitä Jumala Sanassaan sanoo, joten ojentautuminen Sanan mukaiseen elämään on heille mahdotonta.
      Efesolaiskrije ilmaisee asian seuraavasti: " Heidän YMMÄRRYKSENSÄ ON PIMENTYNYT, ja he ovat vieraantuneet Jumalan elämästä tietämättömyytensä tähden sydämensä paatumuksessa." Paatumuksella Paavali tarkoittaa tässä itse asiassa kovettunutta sydäntä - tämä kovuus näkyy uskosta osattoman suhtautumisessa kaikkia sydämen kristittyjä ja heidän vakaumustaan kohtaan.

"Totta kai minulla on luja luottamus Herrani Jeesukseen Kristukseen, koska olen Hänen omansa ja Hän tuntee minut! Sitä minun ei tarvitse todellakaan koskaan epäillä." Ymmärrän, että olet uskova ja luotat Jeesukseen. On hienoa, että mieleesi ei ole noussut koskaan yhtään epäilystä Jeesuksen rakkautta ja huolenpitoa kohtaan. Se hetkikin saattaa kuitenkin tulla. Ajattele uskovaa, joka menttää rakkaansa ja hänen mukanaan vaikkapa pienen lapsensa äkillisessä auto-onnettomuudessa: epäilys Jumalan huolenpidosta kaikkien perheen puolesta huokailtujen rukousten jälkeen on ymmärrettävä. Epäilys on kuitenkin eri asia kuin epäusko. Epäilevällä on aina oikeus huutaa tuskansa ja epäilyksensä Jeesukselle - Hän on luvannut pitää meistä huolta myös kaikkein kipeimmissä elämän käänteissämme.

• Vain Kristuksessa

En väittele, vaan koetan saada savonarolankin tekemään todellisen parannuksen elämässään. Toisille tämä varmaankin on väittelyä, mutta kyllä jonkun täytyy uskaltaa puhua asiat oikein ja Jumalan Sanan mukaisesti!

En minä ole koskaan tuomitsemassa niitä, joilla on epäilyksiä Jeesuksen rakkaudesta. Tahdon olla tukemna ja auttamassa tällaisa ihmisiä, että pääsevät yli ja saavat taas luottamuksen Jeesukseen takaisin. Epäilys ei ole synti, vaan inhimillistä koetuksissa. Olen itsekin käynyt monenlaiset koettelemukset läpi, mutta silti olen saanut aina luottaa Jeesukseen. Onhan niitä pimeitä päiviäkin ollut, jolloin usko on ollut ketuksella, mutta Herran avulla ja hyvien ihmisrten tukemana olen saanut selvitä voittajana!

Nyt lähden juhannusta juhlimaan! Varmasti tälläkin reissulla saan kertoa Jeesuksen hyvyydestä ja suuresta ihmeestä, jonka Hän minulle on tehnyt! Joka minut tuntee tietää, että se on aivan käsittämätön ihme, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista! Olen elävä todistus siitä!

En väittele, vaan koetan saada savonarolankin tekemään todellisen parannuksen elämässään. Toisille tämä varmaankin on väittelyä, mutta kyllä jonkun täytyy uskaltaa puhua asiat oikein ja Jumalan Sanan mukaisesti!

En minä ole koskaan tuomitsemassa niitä, joilla on epäilyksiä Jeesuksen rakkaudesta. Tahdon olla tukemna ja auttamassa tällaisa ihmisiä, että pääsevät yli ja saavat taas luottamuksen Jeesukseen takaisin. Epäilys ei ole synti, vaan inhimillistä koetuksissa. Olen itsekin käynyt monenlaiset koettelemukset läpi, mutta silti olen saanut aina luottaa Jeesukseen. Onhan niitä pimeitä päiviäkin ollut, jolloin usko on ollut ketuksella, mutta Herran avulla ja hyvien ihmisrten tukemana olen saanut selvitä voittajana!

Nyt lähden juhannusta juhlimaan! Varmasti tälläkin reissulla saan kertoa Jeesuksen hyvyydestä ja suuresta ihmeestä, jonka Hän minulle on tehnyt! Joka minut tuntee tietää, että se on aivan käsittämätön ihme, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista! Olen elävä todistus siitä!

Olet elävä todiste siitä että on monta kiliseviä vaskia ja meluisia kulkureita jotka pitävät kauhea meteliä ilman tunteita heidän saarnoissaan. Nissä löytyy paljon sanoja jotka eivät koskettaa kuulijakunta ollenkaan ja nä harhaopettajat puolustavat sitten ettei tunteet ole uskossa ollenkaan eikä Jumalan Elämässä. Ne voivat jatkaa sitten muumioseurakunnassa vaikka sata vuotta kun he ovat saaneet onnetomat vakutettu siinä kuulijakunnassa missä ulkoiset maailman asiat ovat tärkeät että kaikki on kunnossa..

Mutta siinä missä Herran Henki laskeutuu alas Taivaasta saarnamiehen kautta kuulijakuntaan alkaa kyyneleet valtavien tunnepurskauxien kautta virtaa ja ihmiset puhdistuu ja tekevät ennen tai myöhään koska omatunnossa on tunteita valatavia mutta niitä on ekumeenia yrittänyt nyt jo pitkään poista ettei tulis Herätys koska siinä tarvitsee tulla tunteet niinkuin omatunto ja synnintunto joka ohjaa ihmiset Jumalan Ristille missä vuotaa Jeesuxen Veren Voima Haavoista jokaiselle joka tartte apua tulla Jumalallinen ja Pyhä !!!

Vielä on hyvin tärkeä panna merkille että sellainen ihminen joka on Kristuxessa ja on matkalla Taivaaseen hän loistaa niinkuin lamppu suloisesti ihanasti !!

• Vain Kristuksessa
        savonarola kirjoitti:

Olet elävä todiste siitä että on monta kiliseviä vaskia ja meluisia kulkureita jotka pitävät kauhea meteliä ilman tunteita heidän saarnoissaan. Nissä löytyy paljon sanoja jotka eivät koskettaa kuulijakunta ollenkaan ja nä harhaopettajat puolustavat sitten ettei tunteet ole uskossa ollenkaan eikä Jumalan Elämässä. Ne voivat jatkaa sitten muumioseurakunnassa vaikka sata vuotta kun he ovat saaneet onnetomat vakutettu siinä kuulijakunnassa missä ulkoiset maailman asiat ovat tärkeät että kaikki on kunnossa..

Mutta siinä missä Herran Henki laskeutuu alas Taivaasta saarnamiehen kautta kuulijakuntaan alkaa kyyneleet valtavien tunnepurskauxien kautta virtaa ja ihmiset puhdistuu ja tekevät ennen tai myöhään koska omatunnossa on tunteita valatavia mutta niitä on ekumeenia yrittänyt nyt jo pitkään poista ettei tulis Herätys koska siinä tarvitsee tulla tunteet niinkuin omatunto ja synnintunto joka ohjaa ihmiset Jumalan Ristille missä vuotaa Jeesuxen Veren Voima Haavoista jokaiselle joka tartte apua tulla Jumalallinen ja Pyhä !!!

Vielä on hyvin tärkeä panna merkille että sellainen ihminen joka on Kristuxessa ja on matkalla Taivaaseen hän loistaa niinkuin lamppu suloisesti ihanasti !!

Niin! Olen elävä todiste Jeesuksen rakkaudesta! Joka minut tuntee tietää sen kuinka erikoisen ja ihmeellisen teon Hän minulle viime kesänä teki. En ole kuullut toista vastaavanlaista tapahtuneen missään päin Suomea kenellekään muulle!

Jos mielestäsi se, että kerron totuuden Jumalan Sanan mukaan ja kerron sen, että vain Jeesuksen veren kautta saa synnit anteeksi, niin liene mieles4täsi helisevä vaski ja kilisevä kulkunen ja meluisa kulkuri. No! Tuo on taas sinun harhaoppista päähänpinttymääsi, vailla Jumalan Sanan pohjaa. Missähän muumioseurakunnassa sinä savonarola oletkaan? Minun seurakuntani on elävä ja tomiva seurakunta. Kyllä sitä on monet kyyneleet vierineet ihmisten poskilla, kun ovat kuullnelleet armon ja rakkauden Herran teoista. Kyllä siinä on tunnetta kerrakseen. Tunteet evät kuitenkaan pelasta ketään,., vaan omakohtainen usko Jewsukseen Kristukseen ja Häne sovityösnä kautta tapahtuva veren peso. Ihmisen on hyljättävä ja tunnustettava syntinsa ja seurattava Jeesusta. Kyllä siinä haluaa silloin tuoda esille senkin milloin on tullut uskoon ja mitä on Jeesuksen seurassa saanut kokea! Itse olen saanut elää valtavan rikkan ja antoisan elämän henkisesti ja hengellisesti.

Ihminen ei puhsistu tunnepurkauksissa, vaan ainoastaan Jeesuksen veren kautta! Minä en myöskään ole ekumeenisia kristittyjä, vaan ainoastaan Jeesuksen veren uudestisyntyneitten seurakunnassa. En hyväksy mitään ekumeenisuuden sekasotkua!

Niinpä on! Sellainen ihmi´nen, joka on Kristuskessa on todella matkalla tavaaseen! Siinä ei silloin enää tee mieli pilkasta Kristusta Jeesusta x kirjaimen käytölläkään Hänen nimensä yhteydessä, kuten sinä savonarola jatkuvasti Jeesuta pilaten teet! Jo siitäkin näkee, että sinä et ole koskaan ottanut Jeesusta henkilökohtaisena Herrana ja Vapahtajana vastaan. Et hyväksy Jeesuksen kautta tapahtuvaa anteeskiantoa, vaan koeta kiemurrella ja kaarrella omien ansioittesi turvin taivaaseen. Näin ei kuitenkaan pääse koskaan Herran luokse taivaaseen, vaan ainoastaan Jesuksen sovitustyön kautta, kun pyytää Jeesusken veren pesoa ja tunnutaa ja hylkää syntinsä ja käy myös sopimassa nitten kanssa, joita vstaan on rikkonut. Myöskin tulee kertoa uskoastaan ja siitä mitä Herra on tehnyt. Kerronta alkaa aina siitä miten on tullut uskoon ja missä ja sitten jatkuu siitä mitä on Herran yhteydessä saanutt kokea!

Sinun ei uskovana ei tulisi ollenkaan asettua uskovien opettajaksi, kun et tunne Jumalan Sanaakaan puhumattakaan Jeesusta, Pyhää Henkeä ja Jumalaa!

• On ihana että jotkut ELÄÄ ja niin on monet vastanneet JA TODISTANEET tässä kettjussa ja ETTÄ heillä on luja luottamus siihen myös niin että he tuntevat Jumalan,,, niin että Jumala tuntee myös niitä uskovia.. Muuten oletteko tulleet ajatelleex että tunteilako Jumala tuntee meitä, vai kylmällä ajatuxella,, vai miten ?? Miten Jeesus tunsi kun itki ystävien puolesta?? Ja meit sitten käsketään olla tunteettomissa uskossa ja elämässä??????????????????????
      Sitä kovasti ihmettelen ??????????????????????????

• niinpa niin

savonarola luottaa karismaattiseen kaaokseen.

• niinpa niin kirjoitti:

savonarola luottaa karismaattiseen kaaokseen.

Ei kun Pyhän Hengen joka antaa synnintuntoa ja huono omatuntoa jos tekee vääryyttä niin että ihminen alkaa todella etsiä Jeesuxeen koska tunteet ovat niin karmeat kun tietää että on matkalla helvettiin ilman Jeesuxen sovitustyö joka on pakko löytää,,,,

• body

Joka sanoo tuntevansa Jumalan, puhuu täyttä puppua, sillä se on mahdottomuus.

Ei edes Jeesus tuntenut Jumalaa.

• Niinkö ateisti sanoo ?? Onko pakko uskoa mitä ateistit opettaa ???

• Vain Kristuksessa

OPETTELE KIRJOITTAMAAN ,VAJAA SAVONAROLA...
      TOIVOEN, Vain Kristuksessa

• Niin olen vajavainen !! On vaikea kirjoittaa oikein !! Anteexi : )

• Kristuksessa.
        savonarola kirjoitti:

Niin olen vajavainen !! On vaikea kirjoittaa oikein !! Anteexi : )

Nythän sinulla savonarola on oiva hetki kertoa uskoontulostasi. Se poistaisi vajavaisuutesi.

• savonaroLA.
        Kristuksessa. kirjoitti:

Nythän sinulla savonarola on oiva hetki kertoa uskoontulostasi. Se poistaisi vajavaisuutesi.

Noku,,, kiimax vaivaX ja kiku koveddu....... aion NaipoisPOX mun kikukipu NUAPURI USKOO,,,,,,, MUT USKO OLIKI LESBOLSTADUIKAIS HINT TI JA SE tuli minuun

SIIS X SUSKO USKO TULI MUHU EIKÄ PÄINVASGOI FHOQQFHOFQHOFWQPFWPOFJQW WFQW ÅPQWPÅ QP''ÅÄÄÅ TUKUTA'

• savonaroLA. kirjoitti:

Noku,,, kiimax vaivaX ja kiku koveddu....... aion NaipoisPOX mun kikukipu NUAPURI USKOO,,,,,,, MUT USKO OLIKI LESBOLSTADUIKAIS HINT TI JA SE tuli minuun

SIIS X SUSKO USKO TULI MUHU EIKÄ PÄINVASGOI FHOQQFHOFQHOFWQPFWPOFJQW WFQW ÅPQWPÅ QP''ÅÄÄÅ TUKUTA'

Sinullakin on toivo koska Jeesus kuoli sinunkin puolesta Ristillä !!!

• Vain Kristuksessa

En ole kirjoittanut tätä viestiä. ensiksikään en kirjoita huutamalla eli isokirjoituksella! Toisekseen olin matkalla tuona aikana ja ajamassa autoa. Ajaessani en edes tekstaile puhelimeen, puhumattakaan, että olisin tietokoneella, jota en kuljeta mukanani! Kolmanneksi Kerron Jumalan Sanan totuuksia ja omakohtaista koemistani Jeesuksen seurassa. Siispä joku on koettanut matkia minua, mutta tyylikään ei ole minun tyyliäni tuossa kirjoituksessa, joten joku on lapsellisuudessaan koettanut matkia minua!

En ole kirjoittanut tätä viestiä. ensiksikään en kirjoita huutamalla eli isokirjoituksella! Toisekseen olin matkalla tuona aikana ja ajamassa autoa. Ajaessani en edes tekstaile puhelimeen, puhumattakaan, että olisin tietokoneella, jota en kuljeta mukanani! Kolmanneksi Kerron Jumalan Sanan totuuksia ja omakohtaista koemistani Jeesuksen seurassa. Siispä joku on koettanut matkia minua, mutta tyylikään ei ole minun tyyliäni tuossa kirjoituksessa, joten joku on lapsellisuudessaan koettanut matkia minua!

Niin täällä on joku trolli joka yrittää pelleillä sun kustannuxella mutta annetaan hänelle anteexi koska hän ei kestä kysymyxen elätkö ???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      61
      3984
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      59
      3980
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2861
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      55
      2682
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1982
    6. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1859
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1649
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1327
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1261
    Aihe