Oman maailmamme voimille kuuluu HYVÄÄ!

Hän on täällä jo!

Jos Mikael mm. tänä vuonna, sai viimeisen Saattanoista alas Taivaasta, on MEIDÄN Telluksemme vuoro olla voimakkaita ja peloissaan.
Muut Taivaat Avaruudessa lähes menehtyivät iloonsa, kun saivat Perkkeleensä sieltä alas....
Mutta ei Taivaat siihen täysin tuhoudu, koska kyllä Sinnekin ehkä joku Saattanaa ihaillut jäi....(Mikael itse mm.)
Jos pelkäätte Miekkaan hukkumista, tai pelkkiin kirjaimilla kirjoittamisiin, niin jos ei huku, niin voi joku muukin tappaa, esim. se, että miekallinen sinut surmaa.....
Jeesuksella oli Kaksi miekkaa, näin Raamatuu kertoo...
Paholaista pyssyistä ei ollut Mikael niin kiinnostunut, niillä on liian vaikeaa osua kuolettavasti...
EI pisteen menettämisellä vaan viillolla on parempi kuolla...

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vakava virhe!

      Ei se Hyvinkään ampumistapaus ollut niin surullinen tapahtuma, kuin kaikki väittää...Mutta tietysti vaarallista olla iloinen toisen onnettomuudelle, koska silloin sama kohtaa itseäänkin todennäköisesti...Mutta älkää suinkaan estäkö hölmöä hörönaurua, jos ootte sellaisia(minä ainakin olen), kyllä sitä kuolisi vakavanakin silti jonhonkin kumminkin:-)

    • Keisari Akimoto

      Ne on nykyään Suomessa kaikki urheiluammattilaiset vain törkysuuriin palkkoihinsa eksyineitä mammonamamman nuossioita, laskisitte tarkemmin sen rahan, minkä tarvitsette, niin Jumalastakin jotain tietäisitte....
      Japanilla on tarkin rahaykskkö maailmassa(Jeni)...

      • Tietäkää LAKI

        EN minä Maailmanmestareita syytä siitä, että minälleen vain kunniansa haluavat, ei muuten voi voittaa maailmanmestaruutta, ja jope hengellisyys lähtee siitä lähtökohdasta, että Ensin Jehovan(jahven) tahto(minä olen), ja jos jotain oli jo liikaa voi antaa toiselle.... Jos joku luulee voivansa ensin ajatella toista kuin itseään, niin ei hän tiedä, mitä sinä haluaa, jos ei ole ensin miettinyt mikä minästä tuntuu hyvältä tai pahalta....
        Ei se toivotus, hyvää yötä ja ole hyvä, ole tae siitä, että tuo henkilö vielä tietäisi miten olla hyvä....


      • Nöyrtyy taas.
        Tietäkää LAKI kirjoitti:

        EN minä Maailmanmestareita syytä siitä, että minälleen vain kunniansa haluavat, ei muuten voi voittaa maailmanmestaruutta, ja jope hengellisyys lähtee siitä lähtökohdasta, että Ensin Jehovan(jahven) tahto(minä olen), ja jos jotain oli jo liikaa voi antaa toiselle.... Jos joku luulee voivansa ensin ajatella toista kuin itseään, niin ei hän tiedä, mitä sinä haluaa, jos ei ole ensin miettinyt mikä minästä tuntuu hyvältä tai pahalta....
        Ei se toivotus, hyvää yötä ja ole hyvä, ole tae siitä, että tuo henkilö vielä tietäisi miten olla hyvä....

        Älkää yrittäkö kuitenkaan olla pahempi kuin paholainen, se ei ole edes ihmiselle mahdollista.... Vain Julmin Jumalista voi paholaisen voittaa, ja Usan silmä siinä paras..... Ja Suomen kieli, kielistä, mtta tämä on vain minun mielipiteeni....


      • VPTRI KAIPR
        Nöyrtyy taas. kirjoitti:

        Älkää yrittäkö kuitenkaan olla pahempi kuin paholainen, se ei ole edes ihmiselle mahdollista.... Vain Julmin Jumalista voi paholaisen voittaa, ja Usan silmä siinä paras..... Ja Suomen kieli, kielistä, mtta tämä on vain minun mielipiteeni....

        Se mitä minä en ymmärrä sodasta on se, että miksi Jumala ei tavallisesti koko ajan ole silloinkaan vain Saattanan puolella, koska Ei sodassa ole lupa tappaa kaikkia niistä siviileistä, jotka eivät olisi halunneet vielä sotaa ja sotia...
        Sotilaat saa sodassa tappaa, vaikka kaikki, jos pystyy, samoin upseerit.....
        En ollut upseeri Armeijassa en edes Korpraali, vaan jäin alimmalle asteelle, mikä johtui vain siitä, että sairastuin armeijassa kuukauden ajaksi, ja pääsin kuukauden lomille, mutta sitten pääsin takaisin onneksi, muuten olisin kuollut itsesääliini..... Olin juoksukilpailussa armeijassa kolmas, mistä olen ylpeä, ja sanlan käytössä enkä vielä sitäkin kultaisempi, mistä olen sitäkin ylpeämpi... Vehkeiden kokoamisessa en ole vielä kovin hyvä ja paljoissa urheilusuorituksissa en ole hyvä....
        Jalkani siis murtui armeijassa, onnekesi vain valehtellin, ja siksi hiihdin hiihtokilpailussakin, mutta tulin viimeiseksi, koska minun suksieni pohjaan tarttui lunta eniten.....
        En saa paljastaa armeijatoverieni nimiä, Janeja oli eniten meidän yksikössä....


      • Paperia rakastan
        VPTRI KAIPR kirjoitti:

        Se mitä minä en ymmärrä sodasta on se, että miksi Jumala ei tavallisesti koko ajan ole silloinkaan vain Saattanan puolella, koska Ei sodassa ole lupa tappaa kaikkia niistä siviileistä, jotka eivät olisi halunneet vielä sotaa ja sotia...
        Sotilaat saa sodassa tappaa, vaikka kaikki, jos pystyy, samoin upseerit.....
        En ollut upseeri Armeijassa en edes Korpraali, vaan jäin alimmalle asteelle, mikä johtui vain siitä, että sairastuin armeijassa kuukauden ajaksi, ja pääsin kuukauden lomille, mutta sitten pääsin takaisin onneksi, muuten olisin kuollut itsesääliini..... Olin juoksukilpailussa armeijassa kolmas, mistä olen ylpeä, ja sanlan käytössä enkä vielä sitäkin kultaisempi, mistä olen sitäkin ylpeämpi... Vehkeiden kokoamisessa en ole vielä kovin hyvä ja paljoissa urheilusuorituksissa en ole hyvä....
        Jalkani siis murtui armeijassa, onnekesi vain valehtellin, ja siksi hiihdin hiihtokilpailussakin, mutta tulin viimeiseksi, koska minun suksieni pohjaan tarttui lunta eniten.....
        En saa paljastaa armeijatoverieni nimiä, Janeja oli eniten meidän yksikössä....

        Sotilaspastoriksi minulla olisi ollut zäänssejä, tei tykkien toiminnasta selostajaksi.... ITse ampuminen oli epätarkkaa, koska en ymmärtänyt, mitä hyötyä on paperilappuja ampua mäsäksi....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      149
      6371
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3848
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe