Sunnutaipäivää! Haluaisin todella tietää jämähdämmekö tähän asuntoon vai näetkö muuttoa jonekki vilkkaamalle paikalle? Saisinko myytyä tämän?
Rauhallinen tämä nyt on ja luontoa lähellä. Linnut sirkuttaa ikkunan takana ja kauniit näköalat ylhäältä. Mutta tuo kulkeminen arkiasioissa.
Se helpottaisi kulkemista ja ehtimistä elämässä!
Pitäisi vielä töissä käydä muutamia vuosia ainaskin, kunnes ehkä sairauseläke irtoaa. Sitten kyllä jaksaisinkin, kun ei tarvi istua koko päivää pitkä olen ja vikoja seljässä niskassani.
Keskiyölle
2
<50
Vastaukset
Hei
tuon talon "metsässä" näen niinkuin muutoksenkaipuusikin. sinusta on alkanut tuntua hieman vankilamaiselta. en usko että on ihan helppoa saada asuntoa myydyksi. varaudu odottelemaan.
mutta laitat siitä ilmoituksen tai annat sen välittäjälle myytäväksi, näen sinun vievän asiaa eteenpäin.
mielestäni sinun miehelläsi on kyllä töitä, uskoisin sinun jäävän häntä ennen eläkkeelle.
no kyllä tulee muutto, onnellinen muutto ja silloin on hyvä ilmakin.
tiaitaa olla tarmokas nuorehko mies tuo välittäjä ja hän saa tehtävänsä suoritetuksi.
t. Keskiyö- muutto ajatuksissa
Iltaa ja kiitos Keskiyö. Näet varmaan minun poikani joka asuu vielä minun kanssa. Eksäni on eläkkeellä jo ja muualla.
Niin kyllä se pitäisi olla hyvä asunto mihkä muutan ehkä loppuelämäkseni.
Niitä muuttoja on ollu elämässä turhan paljon.
Et näe mikälainen se asunto olisi. Omakotitalo, rivitalo pientalo,, vai kerrostalo?
Oliko tyhmä kysymys:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 693114
- 453003
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512331Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411980- 1401749
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161565Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan111408Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101237- 421156
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661106