Suomen Lohikäärmepeto nostaa päätään 10 kertaa 100:n vuoden välein, 1000 vuoden sisällä, sen jälkeen sitä ei enää ole, ainakaan samanlaisena...
Lukekaapa Joh. Ilmestys 17 tarkemmin, niin voitte varmistua asiata...
Minulle tämä ilmoitettiin, koska ihmettelin OMAA Porttoani....
Sota ja Sata-vuotta, ei muusta syystä voi sellaista Suomessa tapahtua....
Suomen Lohikäärmepedosta.
2
69
Vastaukset
- Lakia rikotaan?
Hitleri huomautti tosin nasevasti että MAAILMA ei halua rauhan koskaan päättyvän.... Mannerheim siihen, "ettei tietysti päätykkään, "aikansa on sodalla ja aikansa rauhalla", Maailmanloppu voi tulla vain, jos lakia rikotaan niin paljon, ettei jompaakumpaa tai molempia niistä enää ole..."
Okkulttismi ei ole vaarallista, jos ei ota yhteyttä ulkoavaruuden sotamahteihin....- Intoa vaaditaan!
Mutta en minäkään ole VIELÄ kiinostunut OIKEASTA sodasta, koska on tietokonepelejä siitä ihan tarpeeksi. Sodan kuolema on liian sottainen, ei mikään tilasto tiedä tarkasti, sodassa kuolleita.....
Urheilussakin voi saada surmansa, ja ihan yhtä komeasti.
Siksi on minullakin tänä kesänä pari juoksulenni vielä, vaikka satasen lönkyttelin about 17 sekuntiin toissapäivänä....
Jääkiekossa Kanada tulee luopumaan liian tarkasta ajastaan ja 24 kultamitalista(kohta 25 niillä niitä, mutta silloin Suomella on 2 6 4, todennäköisesti samassa kisassa)
Ottakaa huomioon, tämä veikkaus, ei välttämättä väärin...
Jos Ruotsi on finaaleissa, niin ei ole todennäköisempää sSenssonien voitto siltikään, mutta myös Usa siellä saattaa olla....
Suomen aika tulee tarkentumaan, siitä ole varma....
Venäjä NL todennäköisesti jää juhlimaan liian pitkäksi aikaa 26: kultamitaliaan, mutta ei silti päästä Kanadaa ohi, sekään ei todennäköistä, vaikka Kanadalla niitä mitaleita tulee jääkiekossa olemaan aina eniten, vaikkei silti kultaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842