system restore:XP päivitys

xpxpxpxp

Avasin eilen XP-koneeni ensimmäisen kerran viimeisen Windows-päivityksen jälkeen.Aina avatessani koneen käynnistyy Nexetic-varmuuskopiontiohjelma. Normaalisti starting Nexetic-ilmoitus katoaa ruudulta hetken kuluttua, mutta nyt se ei tehnyt sitä. Myös koneeni Iternet-yhteydessä on jotain ongelmia (ei ole ongelmia muilla kahdella koneellani, joissa käyttöjärjestelmänä on Windows 7). Olin yhteydessä Nexeticiin ja heiltä sanottiin, että uusin Windows-päivitys on sotekunt koneen. Heiltä oli myös katkennut päivityksen jälkeen internet-yhteys XP-koneista. He ehdottivat, että tekisin system restore-toiminnon. Mutta kun yritän sitä, tulee ilmoitus, että system resore is turned off (ilmeisesti se on jäänyt pois päältä aiemmin viruspuhdistuksen yhteydessä. Tietokoneliike teki puhdistuksen). Onko nyt mitään mahdollisuutta palata päivitystä edeltäneeseen tilanteese

2

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentoturmatutkinta

      Jos tuon varmuuskopiointiohjelman suorittaminen on todella tärkeä niin Ohjauspanelin Lisää/poista sovelluksesta saat näkyviin viime päivitykset ( ruksaa ylhäältä ).
      Siitä saat myös poistettua ne sen päivän päivitykset jolloin ne tulivat.
      Muuta samasta Ohjauspanelista Automaattiset päivitykset, että huolehdit itse päivitysten hausta tjsp. ettei Mikkis työnnä heti uudestaan niitä.

      Tai jos varmuuskopiointi ei ole niin tärkeä niin ohjelmoit sen pois tekemästä sitä ja olet yhteydessä Nexeticiin mahdollisista korjauksista.

      Edellinen Mikkiksen päivitys vaurioitti XP:ssä pysäköintimittarin ajanlataamis- ja maksamisohjelman niin, että rahat livahti tililtä, mutta pysäköintiaika ei latautunut.
      Tämmöstä sattuu.

    • Lentoturmatutkinta

      Samasta Ohjauspanelin Järjestelmä-osasta saat Järjestelmän palauttamisen päälle ( system resore ).
      Sitä on syytä käyttää vaikka mun kokemuksen mukaan sen onnistumisprosentti on n. puolet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe