... ja vastaavat. Muutama eri maku, eli ei käy tylsäksi. Nopea valmistaa, iso kuppi vettä ja sinne puolikas kuutio ja mikroon. ~5 kcal/desi. Pitää myös kylläisenä.
Oletteko kokeilleet?
Lihaliemi?
9
7650
Vastaukset
- ______
En ole maistanut, vois kyllä maistaa ! ;)
- wiiiii
Oih, tuohan kuulostaa hyvältä... vois juoda vaikka 4 desii eikä silti tulis ku vaan vaivaset 20 kcal! Pitäskin joksus kokeilla, kiitos vinkistä! :)
- Nuupi
Hyi saakeli!! Siinä on kamalasti rasvaa!!!
- Nuupi
Hyi saakeli!! Siinä on kamalasti rasvaa!!!
- Keittoilija
Kanaliemikuution kokeilin, yhdestä kuutiosta saa 2 kulhollista ''keittoa'', nami. Keitin vettä ja kaadoin kulhoon. Kaloreita kai 4 yhdessä kuutiossa..? Todella vähän kuitenkin.
- r5rt
Kiitti vinkistä,täytyy kokeilla. oon tyytyny lämmin kuppi keittoihin mut tossahan ois paljon vähempi kaloreita! tosi hyvä!:)
- jopppp
Yhdessä kuutiossa on n. 15kcal, mutta liikaa ei kannata ruveta tekemään.. Sisältää meinaa jäätävän paljon suolaa.
- 0736
Olen pari kuukautta juonut kahvin sijaan mukilliseen liuotetun 1/2 lihaliemikuution ja sillä menee välipalavoileipä mukavasti alas.Tiedostan kyllä sen suolaisuuden mutta syön muuten vähäsuolaista ruokaa enkä haittoja ole havainnut
- ihanOK--
Krorrin liha-, kasvis-, kana- ja kalaliemikuutioissa on 30 kcal kpl.
VALMISTUS
Sekoita 1 kuutio 1/2 litraan kiehuvaa vettä.
RAVINTOSISÄLTÖ
Ravintosisältö
per 1 dl valmista lientä
25kJ/6kcal
Proteiinia 0,11g
Hiilihydraatteja 0,46g
Josta sokereita 0,11g
Rasvaa 0,4g
Josta tyydyttyneitä rasvahappoja 0,27g
Ravintokuitua 0,005g
Suola 0,88g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755