Ensi askel eroon vai odotanko vielä?

Estherius

Ollaan suhteessa "aikalisällä", mitä kukainen sillä ymmärtää.. Tuoko tämä tauko tulosta vai joko pitää luovuttaa? Etäsuhde on vienyt voimat enkä enää tiedä kauanko jaksan? Luulin tehneeni kaiken mahdollisen eikä se kai ole ollut riittävästi. Myllerrys on suuri myös muualla elämässä, mutta ne kestäis varmaan paremmin jos joku homma ois pitävä.

3

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

minusta näyttää siltä, että tunnet itsesi aivan sairaaksi tämän suhteen vuoksi. olet jotenkin veltto.
      olet tehnyt paljon työtä ja uhrauksia tämän suhteen hyväksi, mutta edessäsi on silti yksin kuljettava tie. en usko että saatte tätä kasaan uudestaan. sinä olet mielestäni ainoa osapuoli, joka tosiaan uskoo tähän suhteeseen. mies on jo luovuttanut.

toivot myös kotia ihanalla paikalla, jonkin mäen päällä. se olisi mahdollista, saat siihen neuvoja ja tavallaan voisit päästä siihen osalliseksi.

t. Keskiyö

• Estherius

Veltto olen vieläkin, jokin diagnosoimaton vie voimani.
      En saa toisesta osapuolesta mitään irti, olemme erillään mutta virallisesti vielä yhdessä.
      Työ tuo myös uusia tuulia, mutten tiedä mihin tarttua.

Koti ihanalla paikalla, en tiedä mikä se on, mutta aika näyttänee.. :)

Kiitos Keskiyö

• Estherius

Nostan, tilanne tuntuu vieläkin avoinaiselle. Tunteet ovat pinnassa ja vaikka yritän katsoa muualle, näen hänet. Monta hyvää asiaa olen saanut, mutta rakkaus on jäänyt johonkin. Näetkö Keskiyö? Tai joku muukin? :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3114
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      45
      3003
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2331
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      341
      1980
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1749
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      11
      1408
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1237
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1156
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe