http://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/2012/06/17/onhan-meilla-varaa/
Toista päässäsi: Suomessa ei ole korruptiota, Suomessa ei ole korruptiota, Suomessa ei ole korruptiota. Kansainväliset tutkimukset osoittaa, kansainväliset tutkimukset osoittaa, kansainväliset tutkimukset osoittaa...
Mantraa kun hokee tarpeeksi kauan voi tämänkin kirjoituksen ohittaa olankohautuksella.
"Onhan meillä varaa"
4
61
Vastaukset
- Vaalit tulossa
Kannattaisikohan välillä vaihtaa näitä retkeilijöitä?
- Vahtera Kirjoittaa:
"Siksi on keksitty neronleimaus. Kuntaliitto hallinnoi kuntien kehitysaputyötä ja ulkoministeriö maksaa viulut. Matkoille otetaan ryyppykaveriksi mukaan myös politiikkoja, jotta ne eivät valtuuston kokouksessa ihmettele sitä kuinka kunnan työntekijöitä ei voi lomauttaa, mutta lomamatkalle Afrikkaan riittää aikaa. No kuten kirjoituksessani kuntatyöntekijöiden ylenmääräisistä lomista osoitin, joillekin virkamiehille voi olla vaikeuksia löytää lomiltaan työaikaa Afrikan matkaa varten. Eihän tämä ole keneltäkään pois, eikä etenkään suomalaisilta kunnilta.
Afrikka on kiehtova maanosa. Sinne haluavat kaikki. Oikeuslaitoskin on isolla joukolla käynyt kaksi kertaa paikan päällä tutkimassa ruandalaisen kansanmurhaajapapin elinympäristöä. Näin saatiin muutama miljoona euroa verorahoja tuhlattua tähänkin hankkeeseen. Tuomittu pappi ilmoitti valittavansa Korkeimpaan Oikeuteen, sillä pitäähän korkeimpien tuomareidenkin päästä matkustamaan Ruandaan..."
- Osu ja uppos
Vahtera osoittaa analyyttisesti, mistä "kuntauudistus" tulisi aloittaa - ja pian. Mutta päättäjät suojelevat näitä lakeijoitaan.
- YLEkin uutisissaan
Suuret rikkaat kunnat ovat suurempi ongelma kuin pienet köyhät kunnat holtittoman rahankäytön takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724274Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003720Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363409- 512980
- 402468
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182409Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222162- 231816
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141607Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331592