Hei. Katsoisko joku mitä minulle näkyy juhannuksesta.,miten menee. Juhannus tuntuu olevan yhtä sotkua . Joitakin suunnitelmia on ,mut tuntuu et ne kaatuu. Olen kohta 52v
Katsoisko joku osaava
1
66
Vastaukset
Hei
en vain osaa puhua ajoista, mutta voin katsoa sinulle muuten.
no avioliitto näyttää mielestäni olevan takanasi, olet varmaankin jo kokenut suhteen ylä -ja alamäet. mieltäsi kaivelee pariskunta, olisikohan sinulla heidän kanssaan ollut suunnitelmia. aivan kuin he eivät olisi pitäneet sanaansa. se taisi olla enemmänkin naisen halu.
sinä et kyllä siitä lannistu, tunnethan oman arvosi ja asemasi. mitä yksi juhannus on oikeasti? joku ihminen lähtee pois alueelstasi ja sinä olet tavallaan helpottunut, huokaat koko asialle. ja sen vuoksi lapsi tulee luoksesi yhä useammin. lapsella ja sinulla on erittäin hyvät välit.
ei tässä nyt juuri mitään ollut juhannuksesta, mutta toivottavasti sait muuta toivoa.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661