Eikö ole ihmellistä miten hirveä ja sokea niskuri ihminen voi olla tai tulla ???
Apt 7
40 sanoen Aaronille: 'Tee meille jumalia, jotka käyvät meidän edellämme, sillä me emme tiedä, mitä on tapahtunut Moosekselle, hänelle, joka johdatti meidät Egyptin maasta'.
41 Ja he tekivät niinä päivinä vasikan ja toivat uhreja epäjumalalleen ja riemuitsivat kättensä töistä.
42 Mutta Jumala kääntyi heistä pois ja hylkäsi heidät palvelemaan taivaan sotajoukkoa, niinkuin on kirjoitettu profeettain kirjassa: 'Toitteko te teurasuhreja ja muita uhreja minulle erämaassa neljänäkymmenenä vuotena, te, Israelin heimo?
43 Ette; vaan te kannoitte Molokin majaa ja Romfa jumalan tähteä, niitä kuvia, jotka te olitte tehneet kumarrettaviksenne. Sentähden minä siirrän teidät toiselle puolelle Babylonin.'
44 Todistuksen maja oli meidän isillämme erämaassa, niinkuin hän, joka puhui Moosekselle, oli määrännyt sen tehtäväksi, sen kaavan mukaan, minkä Mooses oli nähnyt.
45 Ja meidän isämme ottivat sen perintönä vastaan ja toivat sen Joosuan johdolla maahan, minkä he valtasivat pakanoilta, jotka Jumala karkoitti meidän isiemme tieltä. Näin oli Daavidin päiviin saakka.
46 Hän sai armon Jumalan edessä ja anoi, että hän saisi valmistaa majan Jaakobin Jumalalle.
47 Mutta Salomo hänelle huoneen rakensi.
48 Korkein ei kuitenkaan asu käsillä tehdyissä huoneissa; sillä näin sanoo profeetta:
49 'Taivas on minun valtaistuimeni ja maa minun jalkojeni astinlauta; minkäkaltaisen huoneen te minulle rakentaisitte, sanoo Herra, tai mikä paikka olisi minun leposijani?
50 Eikö minun käteni ole tätä kaikkea tehnyt?'
51 Te niskurit ja ympärileikkaamattomat sydämeltä ja korvilta, aina te vastustatte Pyhää Henkeä-niinkuin teidän isänne, niin tekin.
52 Ketä profeetoista eivät teidän isänne vainonneet? He tappoivat ne, jotka ennustivat sen Vanhurskaan tulemista, jonka kavaltajiksi ja murhaajiksi te nyt olette tulleet,
53 te, jotka enkelien toimen kautta saitte lain, mutta ette sitä pitäneet."
54 Mutta kun he tämän kuulivat, viilsi se heidän sydäntänsä, ja he kiristelivät hänelle hampaitansa.
Niskuri
22
84
Vastaukset
- --yx-kax--
>>> Eikö ole ihmellistä miten hirveä ja sokea niskuri ihminen voi olla tai tulla ??? >>>
Juu ja sä oletkin oikein hyvä esimerkki täällä palstalla.
Lähdeppäs nyt aamulenkillle ja toimi seuraavaan tapaan:
-vasemman jalan osuessa maahan sano ääneen OLEN
-oikean jalan osuessa maahan sano ääneen NISKURI
OLEN-NISKURI, OLEN-NISKURI ja silleen eteenpäin. Muista HUUTAA. Jos alkaa tuntua tylsältä voit vaihtaa kaksitahdin nelitahtihyppelyksi tähän tapaan
OLEN-HIRVEÄ-SOKEA-NISKURI. Muista hyppely. Se herättää lisähuomiota... sitä kaipaamaasi ja keräät lisäpisteitä, kun näytät niin nöyrältä
Voi sua savonarola-parka. Heittäisit jo pyyhkeen kehään ja omat puuhastelut nurkkaan ja kääntyisit Jeesuksen puoleen pelastuaksesi "uskon kautta armosta".Kiitos vastauxesta ja me voimme huomata että jokainen enemmän tai vähemmän toimii Jumala vastaan jossain vaiheessa elämässä niinkuin sinäkin..
Oli muuten oikein hauska vastaus,, taidat olla oikea huumori nainen tai mies..- Ohohoh!
savonarola kirjoitti:
Kiitos vastauxesta ja me voimme huomata että jokainen enemmän tai vähemmän toimii Jumala vastaan jossain vaiheessa elämässä niinkuin sinäkin..
Oli muuten oikein hauska vastaus,, taidat olla oikea huumori nainen tai mies..Ja erikoisesti sinä savonarola! Valehtelet paljon, haukut muita kirjoittajia, tekeydyt Jumalan veroiseksi tai jopa ylennät itsesi Hänen yläpuolelleen, olet niskuri, pöyhkeä, katkera, kateellinen hyvän vihamies ja pahaa rakastava, narsistizsesti itseäsi ihaileva, jne.... Et millään suostu ottamaan vastaan opetusta, joka on raitista ja Raamattuun perustuvaa! Vänkäät vaan oman harhaoppisi mukaista opetusta, vaikka et ole edes uskoon tullut ja siten et missään nimessä voi olla opettaja uskoville! Olet sinä tosi "huumorimies"!
Ohohoh! kirjoitti:
Ja erikoisesti sinä savonarola! Valehtelet paljon, haukut muita kirjoittajia, tekeydyt Jumalan veroiseksi tai jopa ylennät itsesi Hänen yläpuolelleen, olet niskuri, pöyhkeä, katkera, kateellinen hyvän vihamies ja pahaa rakastava, narsistizsesti itseäsi ihaileva, jne.... Et millään suostu ottamaan vastaan opetusta, joka on raitista ja Raamattuun perustuvaa! Vänkäät vaan oman harhaoppisi mukaista opetusta, vaikka et ole edes uskoon tullut ja siten et missään nimessä voi olla opettaja uskoville! Olet sinä tosi "huumorimies"!
Tuo on vain sun oma ajatus jolla ei ole mitään eikä minkänlaista Taivallista merkitystä !!!!!!
- Ohohoh!
savonarola kirjoitti:
Tuo on vain sun oma ajatus jolla ei ole mitään eikä minkänlaista Taivallista merkitystä !!!!!!
Kyllä sillä vaan on! Sinä sotket oman harhaoppisi kuvioita mielin määrin opetukseesi ja kuvittelet, että kerrot totuuden. Kuitenkin suusi on vilppiä täynnä. Valehtelet muitten päälle asioita, jotka eivät ole laisinkaan totta. Sinun kirjoituksesi ovat aina narsistisia itseihailua ja muitten halventamista ja aliarvioimista! Sinulla on viha ja katkeruus sydämessäsi! Yritäpä välillä kartsoa peiliin ja todeta, että näin on asiat!
Ohohoh! kirjoitti:
Kyllä sillä vaan on! Sinä sotket oman harhaoppisi kuvioita mielin määrin opetukseesi ja kuvittelet, että kerrot totuuden. Kuitenkin suusi on vilppiä täynnä. Valehtelet muitten päälle asioita, jotka eivät ole laisinkaan totta. Sinun kirjoituksesi ovat aina narsistisia itseihailua ja muitten halventamista ja aliarvioimista! Sinulla on viha ja katkeruus sydämessäsi! Yritäpä välillä kartsoa peiliin ja todeta, että näin on asiat!
Taas vain sun oma mielipide jolla ei ole mitään merkitystä : )
Et muuten kertonut mikä on mun vilppi kun et pystynyt !!! Raamattu kehiin muuten olet sie aikamoinen joulupukki : )
- MatildaRosa
Kieltämättä sinä, savonarola annat kirjoituksillasi aika epämiellyttävän kuvan uskovasta ihmisestä sotkiessasi asialliset keskustelut kummalisille sivuraiteille omituisine mielipiteinesi ja tahallisine saivarteluinesi. Voisitko edes hieman miettiä omaa asennettasi ja mitä sillä saat aikaan?
Tuo aloitus oli pelkkä Raamattu ja sä kirjoitat annat kirjoitu --> ksillasi aika epämiellyttävän kuvan uskovasta ihmisestä sotkiessasi asialliset keskustelut kummalisille sivuraiteille omituisine mielipiteinesi ja tahallisine saivarteluinesi. Voisitko edes hieman miettiä omaa asennettasi ja mitä sillä saat aikaan?
Elikä siihen voi vain sanoa että mössöä se oli mitä sun sydämestä tuli .- Ohoh!
Totta puhut!
- Ohoh!
Ohoh! kirjoitti:
Totta puhut!
Siis Matilda Rosa nimimerkki puhuu totta!
Ohoh! kirjoitti:
Siis Matilda Rosa nimimerkki puhuu totta!
Mikä trolli sinä luulet olevan :: ) Filosoofian kurko ??
- Pidä käskyt
Eikös mukamas uskovaisilla ole niin monta käsin tehtyä jumalaa, kuin heillä on seurakuntia??
Jumalan kansa israel pyysi itselleen vasikkaa, ja sen saivat.. nykyajan kristityt pyytävät itselleen jeesuksen ja marian kuvia ja niitä ovat saaneet.
Onhan Herran kansa niskurikansaa nykyäänkin. Päämäränä on aina tehdä oma tahto, ja unohtaa Jumalan tahto I ja II käsky ja IV.s käsky terv. benedi - Ohohoh!
savonarola kirjoitti:
Mikä trolli sinä luulet olevan :: ) Filosoofian kurko ??
tulipa taas savonarolalle lisää syntiä säkkiin. Nimittäin taas on nimittelemässä muita ihmisä! Se on todella raskas synti, sillä se osoittaa selvääkin selvemmin, ettei savonarola kunnioita edes tä'tä Jeesuksen antamaa käskyä: "Rakasta Herraa sinun Jumalaasi yli kaiken ja LÄHIMMÄISTÄSI niin kuin itseäsi." Kun syyllistyy nimittelyn syntiin, niin voi vaan todeta, että synnissä elää savonarola! Ja rikkoo raskaasti Jumalan Sanaa vastaan!
KAIKKI USKOVAISET JOTKA EIVÄT TEE JEESUXEN JA ISÄN TAHDON ON EPÄMIELYTTÄVIÄ..
ANTEEXI OVAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- kuka istutti käskyt
savonarola kirjoitti:
ANTEEXI OVAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos tahdot päästä elämään (paratiisiin) sisälle pidä käskyt, myös savonarola..sabattikin on Herran käsky.. sunnuntai on hyvä päivä nyhtää juolavehniä pellosta. terv. benedi
kuka istutti käskyt kirjoitti:
Jos tahdot päästä elämään (paratiisiin) sisälle pidä käskyt, myös savonarola..sabattikin on Herran käsky.. sunnuntai on hyvä päivä nyhtää juolavehniä pellosta. terv. benedi
SORRY VAAN . MUTTA EN LÖYDÄ ETTÄ JEESUS OLI KÄSKENYT OPETUSLAPSET PITÄMÄÄN SAPATTI ?
PERJANTAI JA LAUANTAI VÄLISEN AIKA ON JEESUS NÄYTTÄNYT MEILLE ETTÄ ON hyvä päivä nyhtää VEHNÄ pellosta. terv. savis : )
OLEN PÄINVASTOIN HUOMANNUT ETTÄ SAPATTI LIETSO IHMISIÄ JEESUXEN SOVITUSTYÖ VASTAAN NIIN ETTEI HÄNEN UHRI ENÄÄ RIITTÄÄ VAAN TULIS UHRAA SAPATTIN RUOKA VIELÄ JUMALALLE ETTÄ PELASTUT NIINKUIN KIRJOITAT.
MUUTEN RAKASTAN JUUTALAISET JUMALAN RAKKAUDELLA JONKA MINULLE ON ANNNETTU JA MULLE ON ANNETTU SILLÄ JUUTALAISTYÖSSÄ ALUELLA ERITYISTEHTÄVÄN JONKA TOTEUDUN TEKEMÄLLÄ JOKA PÄIVÄ..
SIUNATEN SINUA BENEDI,, SAVIS..- Todista Jeesusksesta
savonarola kirjoitti:
SORRY VAAN . MUTTA EN LÖYDÄ ETTÄ JEESUS OLI KÄSKENYT OPETUSLAPSET PITÄMÄÄN SAPATTI ?
PERJANTAI JA LAUANTAI VÄLISEN AIKA ON JEESUS NÄYTTÄNYT MEILLE ETTÄ ON hyvä päivä nyhtää VEHNÄ pellosta. terv. savis : )
OLEN PÄINVASTOIN HUOMANNUT ETTÄ SAPATTI LIETSO IHMISIÄ JEESUXEN SOVITUSTYÖ VASTAAN NIIN ETTEI HÄNEN UHRI ENÄÄ RIITTÄÄ VAAN TULIS UHRAA SAPATTIN RUOKA VIELÄ JUMALALLE ETTÄ PELASTUT NIINKUIN KIRJOITAT.
MUUTEN RAKASTAN JUUTALAISET JUMALAN RAKKAUDELLA JONKA MINULLE ON ANNNETTU JA MULLE ON ANNETTU SILLÄ JUUTALAISTYÖSSÄ ALUELLA ERITYISTEHTÄVÄN JONKA TOTEUDUN TEKEMÄLLÄ JOKA PÄIVÄ..
SIUNATEN SINUA BENEDI,, SAVIS..Milloin savonarola otit pelastuksen vastaan ja miten se tapahtui?
Todista Jeesusksesta kirjoitti:
Milloin savonarola otit pelastuksen vastaan ja miten se tapahtui?
Tässä kettjussa käsitellään niskureita niinkuin sinä eikä mun uskontulo vaikka trollit jv-t ateistit ja muut uskonnolliset uuskarismaattiset voimat vetäis herneet nenään miten ja yrittää sotkea sen !!
2. Aik. 30:8
Niin älkäät nyt olko uppiniskaiset, niinkuin teidän isänne, mutta antakaat kättä Herralle ja tulkaat hänen pyhäänsä, jonka hän on pyhittänyt ijankaikkisesti, ja palvelkaat Herraa Jumalaanne, niin hänen vihansa julmuus kääntyy teistä pois.
Jer. 19:15
Näin sanoo Herra Zebaot, Israelin Jumala: katso, minä annan tulla tämän kaupungin ja kaikkein hänen kaupunkeinsa päälle kaiken sen kovan onnen, jonka minä olen puhunut heitä vastaan; että he ovat uppiniskaiset, ja ei tahdo minun sanaani kuulla.
TÄSSÄ PUHUTAAN SELVÄSTI TÄN PÄIVÄN USKOVISTA JOTKA NIIN OMASSA ARMOISSAAN LANKEILEVAT ------>
Ps. 106:43
Monet kerrat hän pelasti heidät, mutta he olivat uppiniskaiset omassa neuvossaan ja sortuivat pahain tekojensa tähden.
MITEN SYVÄÄN UPPINISKAINEN MENEE ENNENKUIN SE TAJUA TEHDÄ PARANNUS ??
5 Isoovaiset ja janoovaiset; ja heidän sielunsa vaipui heissä.
6 Ja he huusivat Herraa tuskissansa, ja hän pelasti heitä heidän hädistänsä,
7 Ja vei heitä oikiaa tietä, että he menivät asuinkaupunkiin.
8 Kiittäkään he siis Herraa hänen laupiutensa edestä, ja hänen ihmeittensä tähden, jotka hän ihmisten lasten kohtaan tekee:
9 Että hän ravitsee himoitsevaisen sielun ja täyttää isoovaisen sielun hyvyydellä.
10 Jotka istuvat pimeässä ja kuoleman varjossa, vangitut ahdistuksessa ja raudoissa:
11 Että he olivat Jumalan käskyä vastaan kovakorvaiset, ja olivat katsoneet ylön ylimmäisen lain;
12 Sentähden täytyi heidän sydämensä onnettomuudella vaivattaa, niin että he lankesivat, ja ei kenkään heitä auttanut.
13 Ja he huusivat Herraa tuskissansa, ja hän autti heitä heidän hädistänsä,
14 Ja vei heitä pimeydestä ulos ja kuoleman varjosta, ja särki heidän siteensä.
15 Kiittäkään he siis Herraa hänen laupiutensa edestä, ja hänen ihmeittensä tähden, jotka hän ihmisten lasten kohtaan tekee:
16 Että hän särkee vaskiportit, ja rikkoo rautaiset salvat.
17 Hullut, jotka rangaistiin ylitsekäymisensä tähden, ja synteinsä tähden,
18 Heidän sielunsa kauhistui kaikkea ruokaa, ja saivat kuolintautinsa.
19 Ja he huusivat Herraa tuskissansa, ja hän autti heitä heidän hädistänsä.
20 Hän lähetti sanansa ja paransi heitä, ja pelasti heitä, ettei he kuolleet.- Ohohoh!
savonarola kirjoitti:
Tässä kettjussa käsitellään niskureita niinkuin sinä eikä mun uskontulo vaikka trollit jv-t ateistit ja muut uskonnolliset uuskarismaattiset voimat vetäis herneet nenään miten ja yrittää sotkea sen !!
2. Aik. 30:8
Niin älkäät nyt olko uppiniskaiset, niinkuin teidän isänne, mutta antakaat kättä Herralle ja tulkaat hänen pyhäänsä, jonka hän on pyhittänyt ijankaikkisesti, ja palvelkaat Herraa Jumalaanne, niin hänen vihansa julmuus kääntyy teistä pois.
Jer. 19:15
Näin sanoo Herra Zebaot, Israelin Jumala: katso, minä annan tulla tämän kaupungin ja kaikkein hänen kaupunkeinsa päälle kaiken sen kovan onnen, jonka minä olen puhunut heitä vastaan; että he ovat uppiniskaiset, ja ei tahdo minun sanaani kuulla.
TÄSSÄ PUHUTAAN SELVÄSTI TÄN PÄIVÄN USKOVISTA JOTKA NIIN OMASSA ARMOISSAAN LANKEILEVAT ------>
Ps. 106:43
Monet kerrat hän pelasti heidät, mutta he olivat uppiniskaiset omassa neuvossaan ja sortuivat pahain tekojensa tähden.
MITEN SYVÄÄN UPPINISKAINEN MENEE ENNENKUIN SE TAJUA TEHDÄ PARANNUS ??
5 Isoovaiset ja janoovaiset; ja heidän sielunsa vaipui heissä.
6 Ja he huusivat Herraa tuskissansa, ja hän pelasti heitä heidän hädistänsä,
7 Ja vei heitä oikiaa tietä, että he menivät asuinkaupunkiin.
8 Kiittäkään he siis Herraa hänen laupiutensa edestä, ja hänen ihmeittensä tähden, jotka hän ihmisten lasten kohtaan tekee:
9 Että hän ravitsee himoitsevaisen sielun ja täyttää isoovaisen sielun hyvyydellä.
10 Jotka istuvat pimeässä ja kuoleman varjossa, vangitut ahdistuksessa ja raudoissa:
11 Että he olivat Jumalan käskyä vastaan kovakorvaiset, ja olivat katsoneet ylön ylimmäisen lain;
12 Sentähden täytyi heidän sydämensä onnettomuudella vaivattaa, niin että he lankesivat, ja ei kenkään heitä auttanut.
13 Ja he huusivat Herraa tuskissansa, ja hän autti heitä heidän hädistänsä,
14 Ja vei heitä pimeydestä ulos ja kuoleman varjosta, ja särki heidän siteensä.
15 Kiittäkään he siis Herraa hänen laupiutensa edestä, ja hänen ihmeittensä tähden, jotka hän ihmisten lasten kohtaan tekee:
16 Että hän särkee vaskiportit, ja rikkoo rautaiset salvat.
17 Hullut, jotka rangaistiin ylitsekäymisensä tähden, ja synteinsä tähden,
18 Heidän sielunsa kauhistui kaikkea ruokaa, ja saivat kuolintautinsa.
19 Ja he huusivat Herraa tuskissansa, ja hän autti heitä heidän hädistänsä.
20 Hän lähetti sanansa ja paransi heitä, ja pelasti heitä, ettei he kuolleet.Kyllä sinun savonarola olisi vihdoin kerrottava uskoontulokokemuksesi, että tiedämme oletko uskossa vai luulouskossa. Kyllä usoon tullut ihminen voi ja haluaakin todistaa uskoontulostyaan. Ellet todista, niin kukaan ei sinua pidä uskovana itseäsi lukuunotttamatta. Petät itseäsi jatkuvasti ja elät valheessa itseäsi kohtaan!
Ohohoh! kirjoitti:
Kyllä sinun savonarola olisi vihdoin kerrottava uskoontulokokemuksesi, että tiedämme oletko uskossa vai luulouskossa. Kyllä usoon tullut ihminen voi ja haluaakin todistaa uskoontulostyaan. Ellet todista, niin kukaan ei sinua pidä uskovana itseäsi lukuunotttamatta. Petät itseäsi jatkuvasti ja elät valheessa itseäsi kohtaan!
Ei kukaan tartte palstalla pitää minua uskovaisena hos ei halua ! Pidä minua ihan vapaasti vaikka tröllinä : ) Nin ateistit myöskin tekevät niinkuin epäilen että sie myöskin on.. Trolli niinkuin sä ainakin on ja niin ateistit myöskin paitsi peku ylensä feikkaavat meidän palstalla.. ..
- Ohohoh!
savonarola kirjoitti:
Ei kukaan tartte palstalla pitää minua uskovaisena hos ei halua ! Pidä minua ihan vapaasti vaikka tröllinä : ) Nin ateistit myöskin tekevät niinkuin epäilen että sie myöskin on.. Trolli niinkuin sä ainakin on ja niin ateistit myöskin paitsi peku ylensä feikkaavat meidän palstalla.. ..
Tulipa taas valhetta ja nimittelyä savonarolalta! No lisää syntiä vaan syntisäkkiisi keräät! En ole ateisti enkä tröllikään, vaan uskovainen ihminen! Sinä savonarola et todella ole uskovainen, sillä kyllä uyskovainen haluaa kertoa uskoontulostaan varsinkin kun sitä pyydetään useammankin kerran! Sinä et ota vastaan Jeesuken kauttatapahtuvaa sovitusta, vaan koetat päästä taivasten valtakuntaan omia teitäsi! Sinä olet sanonut, että Raamattu on percele! Sinä et hyväksy Jeesuksen kautta ptapahtuvaa sovitustyötä, etkä tee parannusta synneitäsi ja luovu niistä. Sinä et tottele edes Jeesuken antamaa käskyä: "Rakasta Herraa sinun Jumalaasi yli kaiken ja LÄHIMMÄISTÄSI niin kuin itseäsi!" Siis tämäkin käsky on sinulle täysin toteuttamaton, muista käskyistä puhumattakaan!
Sinä olet vaan narsistisesti itseäsi ihaileva tyyppi. Katselet muita ylimielisesti ja nosta itsesi Jumalankin yläpuolelle. Tulee päivä jolloin sinä nokka porossa putoat itse rakentamiltasi korokkeitta. Sinua on varooitettu, kehoitettu ja neuvottu asiallisesti, mutta sinä vastaat aina asiattomasti ja väännellen toisten suoria puheita! Viimeistään sinä päivänä, kun sinun on astuttava tilin teolle Mestarin eteen nämä kirjoituksesi, haukkumisesi ja harhaopin julistuksesi nousevat sinua vastaabn. Jos aiot seurata Jeesusta on sinun tehtävä parannuts kaikista synneitäsi, luovuttava niistä ja tunnustettava ne ja pyydettävä Jeesuksen verellä tapahtuvaa puhdistusta. Ja koska sinä olet paljon rikkonut muita vastaan, niin sinun on myöskin tehtävä julkinen anteeksipyyntö ja mentävä niitten luokse , joita vastaan olet rikkonut. ja pyydettävä nöyrästi anteeksi tekojasi ja sanojasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905785
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113077Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p252734Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252006- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486- 1891348