kumman ostaisin tämä: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_C_16P_CAR_COM.html vaiko tämä: http://www.proairsoft.com/acatalog/info_180947.html paino ei minua haittaa mutta tosta en osaa sanoo kumman ostais
Okei nyt on paha päätös!!
16
198
Vastaukset
- aseen omistaja
osta cm 16 mut heitä ne lasit vittuun ase on ihan hyvä
- PAha - Softari
sanokaa noi hyvät ja huonot puolet kun haluisin tietää mitä vikaa tos full metalis?? tai onko G&G asees? :)
- aseen omistaja
gg asees ei oo muuta kun että jos et ole virittänyt lipasta kunnolla se räkii ja kaverilla meni rattaat high speed combon takii mutta itellä ei oo menny vaikka oon omistanut aseen kauemmin
mun aseen hi cap lipas ei toimi kunnol ku se ei suostu ampuu jos siel on vaa pari kuulaa... mikä on vikana?
- Paha-Softari
mut onko full metal hyvä?? siit ei oo sanottu mitää
- PöKäLe
sisukset on tärkeempi asia kun kuori
- kokemusta on
suosittelisin tuota cybergunin asetta noi high speedit yleensä räkäsee ja rattaisto jumissa taikka paskana...
- Paha - Softari
okei kiitos tiedoista!! kommentoikaa vielä niin osaan päättää :)
- hohoo ala
osta toi cybergunin colt koska se kestää paremmin
- joo sama heppu taas
ok
- Älykäs roska
Vakio G&G on ylivoimaisesti parempi kuin vakio Cyma. G&G:n osia ei tarvii heti uudistaa, vaan ne kestää pitemmän aikaa. Cyman osat taas suosittelen vaihtamaan, koska ne ovat muovisempia / eivät kestä niinkään paljon. Nyt kun tuo Coltti on täysmetalli, aseet ovat aika tasavertasia. Mutta osta G&G , pelaa varman päälle. Cymalla myös liikkuu enemmän "maanantaikappaleita". En nyt sano siis että Cyma ois huono, se vaan on huonompi kuin G&G.
- afff
osta toi cm16 paljon parempi ku toi sun toinen fullmetal
- airsoftaaaaaaaaaaja
G&G CM16 Carbine ! Akku on loistava ampuu kovaa ja kauan toi ase on laadukas eikä rämise niinkun jotkut saman hintaiset noi aseet on samanlaisia mutta toisessa on metallikuoret mutta toisessa tulee mukana kaikki tarvittavat. Älä käytä noita laseja amuuin maruin ak-47 noihin laseihin niin meni linssi halki.
- Cymapoika
Kaverilla on tuo G&G CM16 ja siinä on syöttövikaa ja kaikkea muutakin ongelmaa.
Kun ampuu alaspäin esim. jostain kalliolta niin kuula vaan tippuu piipusta, kun painaa liipasinta . Laturi oli valmiina rikki . Osta Cybergun niin ei tarvitse heti lähettää korjaukseen . En silti takaa ettei Cybergun joskus hajoaisi mutta suosittelen sitä !Full metallista suosittelen kun ne kestää paremmin iskuja kuin muoviset. Molemmissa on omat viat..
- scoped
samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä782287Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1361464- 1331452
- 1521169
- 1081003
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten372921Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683