Keskiyölle palautetta ja kysymys! :)

Kilika

Hei! Kysyin Sinulta taannoin parista asiasta. Nimimerkkini olen unohtanut... Mutta muistatkohan kun katsoit minulle entisiin aikoihin, entisiin elämiin. Näit minun perheellä olleen seinäkellon, joka on ollut perheen arvokkain aarre. Minulle tärkeä kello on ollut tässä elämässä Ukin seinäkello. Tahdoin sen omaan kotiini, kun se hylättynä kylmälle vanhalle puolelle oli jätetty, mutta äitini ei halunnut antaa sitä. Nyt kun sitten veli sai ennakkoperintöä kun kauppoja tekevät, niin pyysin että minä saisin sen Ukin kellon. Ja sen sitten sain! Minulle tuosta kellosta huokuu niin paljon hyvää energiaa, että olen tosi iloinen siitä. :) Millaisina näet yhdeydenpidon omaan sukuni jatkossa?

No, näit myös miehen työpaikan vaihtuvan ja semmoseen paikkaan, jossa autojen kyljessä lukee jotain punaisella. Nyt hän on käynyt haastattelussa. Se olisi tosi unelmapaikka, joka selviää vasta heinäkuun puolella. En tiedä lukeeko autojen kyljessä firman nimi punaisella ;) Mutta toivon todella, että tuo ois se oikea paikka!

2

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

muistan kyllä myös tuon kellon, se oli aika erikoinen juttu. ja sinun ukkisi henki on sen lähellä ja sinua auttamassa. sinulle se kello kuuluukin.

näen sinulle hyvän avioliiton, turvallisen kodin ja ideoita.
      mutta näkyy myös, että kuoleman jälkeen kaikki asiat eivät ole menneet aivan reilusti. sitä asuntoa tai taloa on kohdannut jotakin vilppiä.

minusta suku ei ole sinulle niin läheinen, kuin oma kumppanisi on. on teillä onnea, sitä voi käyttää mihin vain. vaikka niihin työasioihin.
      mutta tuo vilppiä harrastanut ihminen taitaa olla nainen.
      kuule, laita se kello paikoilleen ja istu sen lähellä, katsele sitä ja kuuntele.
      sitä kautta sinun ukkisi voi ottaa sinuun yhteyden ja kuiskata korvaasi asioita.

t. Keskiyö

• Kilika

Kiitos Keskiyö! :)
      Olipa ihanaa kun vastasit ja muistit tämän kelloasian. Teen niinkuin sanoit, parhaalle paikalle kello pääsee. Sitä pitää ensin vähän puhdistella. Olet oikeassa, suku ei ole minulle kovin läheinen enää, kun mummu ja ukki eivät ole täällä. Minua harmittaa, kun tuntuu, että nykyään suvussa kaikkia tyttöjä kohdellaan epätasa-arvoisesti. Lähinnä äitini on sen takana, enkä ymmärrä miksi? Minähän olen niin yrittänyt äidistä huolta pitää. Eikö hänen naisena pitäisi ajatella tyttöjä, mutta tuntuu että se vain pahenee, siirtyy seuraavaankin sukupolveen. Oma pieni tyttönikin jo sanoi, ettei halua sinne mennä, kun ei häntä kerran sinne haluta. Ajattelinkin, että minulla on ihana oma perhe ja keskityn siihen. Toisaalta mietin, että teenkö hallaa lapsilleni, jos annan välien viilentyä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      233
      1541
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1306
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      20
      1287
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1187
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      940
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      861
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      835
    Aihe