72Enköping - Dalkurd 2
73Väsby U - Vasalund 2
Ruotsin ala sarja potkupallossa tykitetään lujaa kakkosta puhtaasti sarjataulukoita katsellen. (tunnetusti erittäin toimiva ratkaisu. kjäh kjäh)
siihen mukaan vielä Italia -1 ja Krostia - Espanja puoliaikatulos X jotka perustellaan hätäisesti niin että italia tarvitsee ison voiton jatkopaikan varmistamiseen ja eiköhän se tule kisojen heikoimmasta joukkueesta. kroatia tappiolla poistuu kisoista ja uskon että kroatian puolustus kestää alkuun espanjan pyörityksen ja taipuu vasta toisella 45minuuttisella.
koko 4 kohteen rykäisy (18,50) 20€
ja triona 10€ panoksella niin yhden mennessä väärin ollaan kuitenkin plussan puolella.
itse uskon ainakin yhden (1) kohteen osuvan ja kyllä, tiedän, tänään ei ole tiistai
Tiistain tuulipuku
pakkopeli kjäh kjäh
3
116
Vastaukset
- huomannut2
Yhden maalin päähän jäi Kyöstin rivi. Taitaa Lahdessa muuta kirosana päästä tämän illan aikana....
- STNA VTU
PRKL!
- S-Kyösti
Bärkkel, ei tuo ollut Kyöstin rivi. Kyösti ei pelannut eilen ollenkaan. Sunnuntaina nasahti komea kvartetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032