Yliaktiivisen rakon hoito luomuna

salmakku

Hei.

Eli olen lähes koko ikäni kärsinyt yliaktiivisesta rakosta. Sain lääkityksen ekan kerran 11-12 vuotiaana(nyt 21 vuotias), Cystriniä. 2-3 kertaa vuorokaudessa. Sitten nyt viimevuonna vaihdoin Vesicareen, koska Cystrin ei enää tehonnut. Kuitenkin tablettia voi ottaa vain jos ei ole raskaana...

Haluaisin siis tästä ja monesta syystä löytää jonkun vaihtoehtoisen hoidon. Onko kukaan löytänyt tietoa? Jokun yrtti? Jokin hoito?

Itse olen yrittänyt katsella luonnon yrteistä sellaista kasvia, joka näihin saattaisi auttaa, mutta huonosti. Lisäksi serkkuni mainitsi akupunktion. Onko kukaan kokeillut näitä vaihtoehtoja?

Oma yliaktiivisen rakon sivuilla ei ole mitään tietoa tietenkään luontaisista hoidoista saatikka muutenkaan missään. :/

6

2964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RÄHMÄKÄPÄLÄ

Ota yhteyttä urologiin, vaiva on pirullinen, yrtit sun muut yleensä vain pahentaa vaivaa, ne lisää virtsaamisen tarvetta. Itselläni on ollut koko ikäni noita vaivoja 36v tosin inkontinenssia, johon toki nykypäivänä on leikkausia esim virtsarakon laajennuksia, sun muita, luulis että tohon vaivaan jokin tehokas lääkekkin ois... Niin yleinen vaivahan se on.

• salmakku

No löysin jonkinlaisen sellasen tuotteen kuin Uretin 45 . Nimikin kertoo, että se on tarkoitettu vanhoille naisille, joilla aiheuttaa hormonaaliset seikat tämän vaivan..

Nyt on vaiva taas tullut takaisin. Joku uus keino pliis jolla sais tän hoidettua...! Omalääkäri varmaan päättäis antaa vaan isomman annoksen tota lääkettä. Enempi ei ole välttämättä parempi...

itsellä vielä sellanen huono tilanne oli alussa, että jumppaaminen ei tullut kyseeseenkään, koska rakkoni oli jo niin pahasti umpeutumaan päin koska olin jumpannut sitä pitkän aikaa. Joten siitä ei ole kyse... Joskus riemunnut niitä kausia, kun kaikki on täydellisesti ja nyt taas tekis mieli repii se rakko irti koko kehosta ja heittää se hevonkuuseen, sen verran jo vituttaa.

• allergiaako

Oletko kokeillut keliakiapotilaan ruokavaliota, kaikki kotimaiset viljat pois. Ehkä myös E-ruuat - einekset - joissa lisäaineita, erityisesti modifioituja tärkkelyksiä. Ei välttämättä auta, mutta voi helpottaa ongelmia oleellisesti.

• mitäsitten

Pois coca cola ja kahvi (tee myös?). Kofeiini laittaa virtsarakon supistelemaan. Aluksi wc:ssä tulee käydä jopa 2 tunnin välein, jotta rakko lopettaa ylimääräisen supistelun. Sit pikkuhiljaa wc-väliä voi pidentää, kun on opettanut rakon säännölliseen tyhjenemiseen. Ei siis liian pitkiä virtsausvälejä, ettei rakko veny.

• tutkippas tuota

rakon pallolaajennus

• lisää luettavaa

http://www.kohtiterveyttä.fi/inkontinenssi-eli-virtsankarkailu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      270
      2795
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      19
      2217
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      341
      1955
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      100
      1615
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      209
      1327
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      64
      1268
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1149
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe