miksi ihmeessä pomoni on alkanut käyttäytymään minua kohtaan töykeästi? Olenko tehnyt työni huonosti vai mistä tässä on kyse??
keskiyö
3
62
Vastaukset
Hei
sinulla on jokin lahja, mitä osaat käyttää hyvin. ja sitä ominaisuutta haluaisivat muutkin itselleen, he eivät suo sitä sinulle.
näen pomon nojaavan rennosti pöytään ja jututtavan sinua.
sinulla on onni kotona ja se pitää sinut tasapainossa. johonkin paperiin voi tulla muutoksia.
t. Keskiyö- opsi
Kiitos, tiedostan nuo asiat ja olen siitä surullinen. Osaatko esimerkiksi kuvailla eloani vuoden kuluttua? Mitä teen missä meen? Mitä muutoksia vuosi tuo?
Tätä pyydän, koska tunnet että tunnet... Hei
minä en osaa kertoa ajoista, joten voin vain jutella tapahtuvasta näin yleensä.
nähdäkseni sinä teet hommia, mistä saat parempaa palkkaa kuin nyt.
ja sinä olet tämän pomon yläpuolella, ainakin henkisesti, eikä hänellä ole enää otetta sinuun.
saattaa olla niin, että olet onnekkaasti kääntänyt selkäsi tälle nykyiselle työllesi.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001743- 571146
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 84743
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä43706- 57671